Hrvatska politička scena

Munchen
Munchen
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2012.
Poruka: 1.546
25. rujna 2016. u 14:36
dimnjacar je napisao/la:
Jel Kapovic pozvao studente da zastitarima polome noge?

I zasto o tom govoru mrznje ni jednog slovca u "hrvatskim medijima" nema... pitanje je retoricko.
Vidi cijeli citat

Nije Kapović, nego jedan profesor s filozofije (odsjeka, jel') to napisao, a mediji se time ne će baviti nego Glasnovićem. Realnost je takva nažalost, pa i meni su se ovdje smijali kad sam prenio neke šovinističke komentare s plenuma/tribine,... vjerno drže svoju stranu.

dimnjacar je napisao/la:
Tipicni mladi SKOJevac.
Vidi cijeli citat

Čuo sam od ljudi koji ga znaju kad je tek upisao faks, imaš pravo jedanput pogoditi kojeg (najpoznatijeg) hrvatskog pjevača je mladi Mate nosio na majici.
Za slobodu i za dom!
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
25. rujna 2016. u 14:37
ajd je napisao/la:
Znači tvoja poanta je: zašto bi bilo lakše kad može teže.. 

Idemo otežat maksimalno studentima pa kom opanci kom obojci..

Ljudi zdime van jer tu nema ništa za njih, to bi trebalo mijenjat, a ne otežavat ljudima maksimalno obrazovanje. Umjesto da se pozabavimo time zašto nema posla za visokoobrazovane ljude u državi, ti bi to riješio na način da smanjiš broj visokoobrazovanih. Svaka čast.

Neka ljudi uzimaju studentske kredite za obrazovanje, a onda kad završe faks i svejedno ne bude posla za njih u Hrvatskoj, neka si pucaju u glavu.
Vidi cijeli citat


iz tvojih upisa je vidiljivo da nemaš dan radnog staža!

da, apsolutno treba otežati, jer tako na vrh dolazi kvaliteta, bez napora i borbe nema uspjeha ni napretka.
naše društvo i država te potiču da budeš prosječan, to se nagrađuje. u hrvatskoj, teoretski, možeš završiti faks sa troškom od 1000 kuna sa prosjekom 2,0! samo redaj godinu za godinom, pokaži minimum iz svakog predmeta i to je dovoljno. to je budalaština, navikavanje mladih ljudi na nekompetentnost, neambicioznost, opet ću uzeti tu riječ - prosječnost.

kako mijenjati, daj prijedlog?
govorio si o radnim mjestima, daj nam ideju kako bi se ona otvaralo, tko da ih otvara, kako?

što znači broj visokoobrazovanih? idemo štancati diplome, ša fali, nabit ćemo broj visokoorazovanih na 50% i procvjetat ćemo. sveučilište u delnicama, sveučilište u đakovu, sveučilište u drnišu, sveučilište u motovunu, sveučilište u kotoribi, svi studiraju džabalesku, zemlja znanja, ni švicarska nam neće biti ravna. doduše, kod nas u sabor ulazi ekipa koja bi tiskala novac, ne bi me začudilo da netko provali i ovo. kvaliteta, a ne kvantiteta. bolje je imati jednog vrhunskog visokoobrazovanog, nego dvadesetoricu sa papirom i nikakvim znanjem i sposobnostima.

zadnji odlomak - opet te pitam, koje je tvoje rješenje?
kako da se otvaraju radna mesta za sve te silne visokoobrazovane, kad država guši privatni sektor zbog svoje glomaznosti i populističkih davanja svima i svakome?
zaradiš 100 kuna, država ti uzme 50 - pa ti otvaraj radna mjesta!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.05.2011.
Poruka: 6.704
25. rujna 2016. u 14:38
ajd je napisao/la:
Znači tvoja poanta je: zašto bi bilo lakše kad može teže.. 

Idemo otežat maksimalno studentima pa kom opanci kom obojci..

Ljudi zdime van jer tu nema ništa za njih, to bi trebalo mijenjat, a ne otežavat ljudima maksimalno obrazovanje. Umjesto da se pozabavimo time zašto nema posla za visokoobrazovane ljude u državi, ti bi to riješio na način da smanjiš broj visokoobrazovanih. Svaka čast.

Neka ljudi uzimaju studentske kredite za obrazovanje, a onda kad završe faks i svejedno ne bude posla za njih u Hrvatskoj, neka si pucaju u glavu.
Vidi cijeli citat



Poticati broj visokoobrazovanih samo za nabijanje statistike i da se kao imamo čime pohvaliti pred svijetom kao država, a da ti visokoobrazovani godinama čame na zavodu za zapošljavanje, pa gdje to vodi? Trebalo bi zato ravnomjerno reducirati broj visokoobrazovanih, ne u smislu abnormalnog povećanja školarina nego smanjenjem kvota, možda i spajanjem nekih smjerova/pravaca na određenim fakultetima. Kao sa Ligom 16 na Ligu 10. Dobiješ barem na papiru samo one najbolje, odnosno s najboljim prosjecima. A zašto nema posla za visokoobrazovane? Zato jer je u Hrvatskoj sve češći slučaj da je netko "prekvalificiran" za određeno radno mjesto, odnosno da ga po zakonu poslodavac mora isplatiti više nego nekoga sa srednjom školom, što njima naravno ne pada na pamet i onda uzmu nekoga sa srednjom školom.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2014.
Poruka: 903
25. rujna 2016. u 14:52
db je napisao/la:
ajd je napisao/la:
Znači tvoja poanta je: zašto bi bilo lakše kad može teže.. 

Idemo otežat maksimalno studentima pa kom opanci kom obojci..

Ljudi zdime van jer tu nema ništa za njih, to bi trebalo mijenjat, a ne otežavat ljudima maksimalno obrazovanje. Umjesto da se pozabavimo time zašto nema posla za visokoobrazovane ljude u državi, ti bi to riješio na način da smanjiš broj visokoobrazovanih. Svaka čast.

Neka ljudi uzimaju studentske kredite za obrazovanje, a onda kad završe faks i svejedno ne bude posla za njih u Hrvatskoj, neka si pucaju u glavu.
Vidi cijeli citat


iz tvojih upisa je vidiljivo da nemaš dan radnog staža!

da, apsolutno treba otežati, jer tako na vrh dolazi kvaliteta, bez napora i borbe nema uspjeha ni napretka.
naše društvo i država te potiču da budeš prosječan, to se nagrađuje. u hrvatskoj, teoretski, možeš završiti faks sa troškom od 1000 kuna sa prosjekom 2,0! samo redaj godinu za godinom, pokaži minimum iz svakog predmeta i to je dovoljno. to je budalaština, navikavanje mladih ljudi na nekompetentnost, neambicioznost, opet ću uzeti tu riječ - prosječnost.

kako mijenjati, daj prijedlog?
govorio si o radnim mjestima, daj nam ideju kako bi se ona otvaralo, tko da ih otvara, kako?

što znači broj visokoobrazovanih? idemo štancati diplome, ša fali, nabit ćemo broj visokoorazovanih na 50% i procvjetat ćemo. sveučilište u delnicama, sveučilište u đakovu, sveučilište u drnišu, sveučilište u motovunu, sveučilište u kotoribi, svi studiraju džabalesku, zemlja znanja, ni švicarska nam neće biti ravna. doduše, kod nas u sabor ulazi ekipa koja bi tiskala novac, ne bi me začudilo da netko provali i ovo. kvaliteta, a ne kvantiteta. bolje je imati jednog vrhunskog visokoobrazovanog, nego dvadesetoricu sa papirom i nikakvim znanjem i sposobnostima.

zadnji odlomak - opet te pitam, koje je tvoje rješenje?
kako da se otvaraju radna mesta za sve te silne visokoobrazovane, kad država guši privatni sektor zbog svoje glomaznosti i populističkih davanja svima i svakome?
zaradiš 100 kuna, država ti uzme 50 - pa ti otvaraj radna mjesta!
Vidi cijeli citat


Ja radnog staža imam jedino na studentskim poslovima jer sam trenutno na zadnjoj godini fakulteta..

Ne, ne možeš završiti faks sa prosjekom 2,0 i troškom od tisuću kuna, to je notorna glupost. 1000 kuna potrošim ja koji redovno dajem sve i u roku, na materijale za faks, hranu itd.. 

Ja nemam rješenje, niti sam napisao da imam, ja sam rekao da nije problem šta ljudi mogu studirat besplatno ako su dobri studenti, nego je problem šta ti ljudi nemaju di raditi kad završe faks. 

Al ti tu miješaš više problema, spominješ da uspješni studenti ne bi trebali studirat besplatno, a onda spominješ gušenje privatnog sektora sa raznim namentima. I taj drugi dio je dobar, s tim se slažem, država sigurno guši privatnike. Ja niti sam privatnik, niti sam država da znam kako riješiti taj problem. 

Ja jednostavno ne mogu shvatit zašto bi nekome smetalo da uspješni studenti ne moraju plaćat školarinu. Da si ti recimo studirao po tom svom modelu, pa izašao sa faksa sa 30-50 hiljada kredita, vidio bi jel bi pričao istu priču.

El pistolero

Dal treba reducirat kvote studenata na određenim fakultetima, vjerojatno da. To je drugi problem. Čovjek ovdje priča da bi 5% najuspješnijih trebalo studirat bez školarine, a ostalih 90%, pa kolko god ih bilo i bez obzira dal daj sve u roku, trbealo plaćat školarinu. I to veću od 1000 eura godišnje, njemu je to malo. Znači šta, da nam sa faksa izlazi masa ljudi sa kreditima od 30-50 hiljada kuna iako su završili faks u roku, recimo sa 4,0 prosjekom, ali ipak nisu u 5% najuspješnijih. Pa to je ludost, kako bi to ikome pomoglo..
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
25. rujna 2016. u 14:55
je sad, ajd u trošak faksa ubroji i birtije, izlaske, termin za nogomet, članarinu u teretani, kino ulaznice i što sve ne.
fakultetu uplatiš 1000 kuna, kupiš indeks na početku, svaki semestar upisninu, troškove tiskanja diplome i promociju.
makar ti prosjek bio 2,0

[uredio db - 25. rujna 2016. u 14:55]
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
25. rujna 2016. u 15:02
Jon Snow je napisao/la:
@db A kad si ti studirao prije Bolonje ili?
Studentski krediti jel to ono kao u SADu gdje kad jednom ga podigneš nikad ga ne vratiš ala ovi naši švicarci?
Drugo studentski poslovi ajd mi objasni kako npr. u Osijeku gdje ja studiram ako uspiju ubacit da na razini sveučilišta stave da je obavezna dolaznost 70% na svakom kolegiju plus ja na faksu imam ima dijelove kolegija koji su mi 100% dolaznosti kako to uskladiti uz učenje i ovu današnju ponudu poslava gdje u Osijeku mogu raditi u call centru ili konobarija?

Ti si očito imao sreće da živiš u gradu gdje si studirao jer da si plaćao stan u Osijeku prosjek 750+režije a u Zagrebu 1000 i više kuna +režije ne bi tako pričao. Kao što sad pričaš
Vidi cijeli citat


studirao sam po bolonji.

studentski kredit, pozajmiš lovu (sa povoljnom kamatom), jednom kad se zaposliš (završio - ne završio) - vraćaš ga svaki mjesec određeni broj godina, što nije jasno?

postoci na predavanjima su glupost, to treba ukinuti.

najbolje da ćeš kao student raditi na neurokirurgiji, šta fali konobarenju, call centru, slaganju polica ili nekom skladištu?

fakultet bi ljudima za iznos školarine, ukoliko im je potrebno, trebao osigurati smještaj. sad je to nemoguće jer je previše studenata i uvjeti su nikakvi, imaju premalo stolica u predavaonama, labosi su neopremljeni, manjak je računala, knjižnice nemaju dovoljno literature - al bitno da je džabalesku i svima dostupno

još jednom, zašto bi svatko trebao studirati?
nemaš financijsku mogućnost, ne upadaš u kvotu za najbolje koji su financirani od strane nekoga drugoga => nećeš studrati, jebiga! ja bi štošta u životu, al ne ide, kome da se žalim, kome da plačem? što je sramota nemati fakultet?



[uredio db - 25. rujna 2016. u 15:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2014.
Poruka: 903
25. rujna 2016. u 15:03
I to šta si tu nabrojio samo tu stoji već više od 1000 kuna. Ja ne brojim birtije itd. u troškove, brojim, masu novaca koju potrošiš na kopiranje materijala, skripta, knjiga, pički mili materini. Na određenim fakultetima profesori zahtjevaju da kupiš njihovu knjigu za njihov kolegij inače nema potpisa itd. Onda moraš jest svaki dan, evo novaca i tu. Ako studiraš u drugom gradu, bam pare za stan.

Frend koji studira medicinu, daje u roku (jednu godinu nije dao u roku pa ispljunuo 10 hiljada kuna), potroši svaku godinu par hiljada kuna na knjige..

I ajde da vidim kolko je to ljudi koji proalze sa 2,0 5 godina. To samo u teoriji postoji. Pa znam na svom primjeru, od 40-50 ljudi šta su upisali sa mnom faks, sad ih je 10-15 stiglo do pete godine. Znači 10-15 nije platilo školarinu, ostalih 30-ak su platili jednu, dvije ili tri godine, ovisi.

EDIT: I ne studira svatko, od kud ti to. Studiraju samo oni koji zadovolje određene kriterije. I onda dobar dio njih plaća školarinu kad-tad.
[uredio ajd - 25. rujna 2016. u 15:04]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.05.2011.
Poruka: 6.704
25. rujna 2016. u 15:09
Ili je najjednostavnije financirati fakultete koji osposobljavaju ljude za deficitarne struke, a ostali nek se snalaze kako znaju. I tim studentima omogućiti besplatno školovanje svima, a na ostalim fakultetima eventualno onih 5-10 % najboljih. Deficitarna zanimanja bi se s godinama vjerojatno mijenjala, a ovisno o potražnji sredstava bi se preusmjeravala sa jednog fakulteta na drugi. Slažem se za postotke, ispiti su jedino mjerilo i kog boli kurac na koliko si ti predavanja bio, na kraju krajeva na fakultet te nitko ne prisiljava pa prema tome ne bi trebalo ni tu uvjetovati nešto. Tko želi doći će, tko ne želi ne mora, svako si sam određuje. Sad što je to nekim profesorima udarac na ego i vjerojatno pokazatelj da su im predavanja dosadna ko proljev to je već druga priča. Tu bi već trebali na sebi poraditi ili nekako drugačije animirati studente da dolaze na predavanja.
[uredio el_pistolero - 25. rujna 2016. u 15:10]
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
25. rujna 2016. u 15:10
ma šta ne studira svatko?
znam ljude koji sudiraju ili su studirali, a nije mi jasno kako su srednju završili.

masa ljudi ne studira ono što hoće, nego ono na što upadnu. prijave 10 fakulteta na toj državnoj maturi i na nešto će se upast. jebiga, mora se, što će selo reć ako ne upišeš fakultet?


db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
25. rujna 2016. u 15:12
el_pistolero je napisao/la:
Ili je najjednostavnije financirati fakultete koji osposobljavaju ljude za deficitarne struke, a ostali nek se snalaze kako znaju. I tim studentima omogućiti besplatno školovanje svima, a na ostalim fakultetima eventualno onih 5-10 % najboljih. Deficitarna zanimanja bi se s godinama vjerojatno mijenjala, a ovisno o potražnji sredstava bi se preusmjeravala sa jednog fakulteta na drugi. Slažem se za postotke, ispiti su jedino mjerilo i kog boli kurac na koliko si ti predavanja bio, na kraju krajeva na fakultet te nitko ne prisiljava pa prema tome ne bi trebalo ni tu uvjetovati nešto. Tko želi doći će, tko ne želi ne mora, svako si sam određuje. Sad što je to nekim profesorima udarac na ego i vjerojatno pokazatelj da su im predavanja dosadna ko proljev to je već druga priča. Tu bi već trebali na sebi poraditi ili nekako drugačije animirati studente da dolaze na predavanja.
Vidi cijeli citat


ma boli njih briga za to koliko je ljudi na predavanjma, moraju ispuniti neke kvote pa traže popise.
koliko puta je za vrijeme studija prof znao poslati popis, u predavaoni 10  ljudi, na popisu 50 i nikom ništa.
  • Najnovije
  • Najčitanije