jedno pitanje za (normalne) hrvate

123
...
567
...
141516
Byserabya
Byserabya
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.11.2005.
Poruka: 2.907
18. veljače 2005. u 12:02
[QUOTE] meni je bilo najjace sad na zadnjoj utakmici hrv-scg u tunisu kad se jedna srbogorka uhvatila za srca kad je isla "hej, slaveni". Sto nas volite kopirati....
Vidi cijeli citat


ja sam pukel dok sam to videl hehehehehe........vidla se je na ekranu u dvorani,
i odma ruka na herc !!!!
Samo ja delam!
crnogorac2
crnogorac2
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.02.2005.
Poruka: 718
18. veljače 2005. u 12:21
Sto znaci to komunisti itd. pa vas TITO je bio na vlasti skoro 40 god. pa on vam je branio crkvu i te vase pjesmice. Jos samo jedno pitanje za KOSTU:on ce to da dodje u Podgoricu i nekoga tamo da bije? NE BUDI SMIJESAN KOSTA.
Ivanovic,Weems,Mirotic,Vucevic,Pekovic-Tanjevic Prvaci Evrope EP2017
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2005.
Poruka: 103
18. veljače 2005. u 12:38
koji bre nogomet hrvati?? pa vi ste na 23. mestu. zar je to pohvalno. vidi vidi. mi barem imamo ostale sportove da se hvalimo a vi ni jedan. a ovako bi izgledao vas komentar ali na nas nacin "Covece FK Dubocica Leskovac pobedila OFK Severno Skoplje. UAU Mi srbi smo najjaci". Pa vi se hvalite sto igrate prijateljske utakmice bedo moja. Sto ne kazete "pobedili smo SAD u kosarci", "nas klub je bio prvak sveta u fubdalu" to su uspesi!! To cete uvek citati pred pocetak takmicenja u korarci i fudbalu. Cek da vidimo "Real, Mancester, Bajern, Porto, Olimpik, Steaua,.... Crvena Zvezda"...CAO
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2005.
Poruka: 103
18. veljače 2005. u 12:48
pozdrav za kostu. a crnogorci ako vam se ne navija za srbiju i ne morate. poz
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.03.2004.
Poruka: 390
18. veljače 2005. u 12:54
ma to je Tuđman isfuro...kao što je i jezik mijenjao zrakomlat,samokrijes i ostala čuda...
ja se sjećam da početkom rata,zapravo sve dok je on bio živ da ko nije držao ruku na srcu bio je odmah sumnjiv...i naravno kako su nogemetaši 80tih plakali za titom isto tako su odmah usvojili i taj "patriotski" čin.

U jednom intervju je onak ko iz neba ispalio da ko ne drži ruku na srcu nije patriota, domoljub...i onda se tu usudi stajati "samo" mirno na stadionu!!!
nik
nik
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.04.2004.
Poruka: 16.902
18. veljače 2005. u 13:14
[QUOTE]imamo ostale sportove da se hvalimo a vi ni jedan
Vidi cijeli citat


ti si glup ili si glup?
Mi gradimo prugu, pruga gradi nas!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2004.
Poruka: 206
18. veljače 2005. u 13:14
nisam nikada pratio povjesni aspekt tog obicaja,tako da mogu samo interpretirati "ruku na srcu"-mislim da je to prvenstveno izraz emotivne konekcije covjeka i domovine,koju iskazuje javnosti. srce je simbol nase duse, naseg karaktera u pozitivnom smislu (npr. ti si "srdacna" osoba)- u trenutku himne pokazivas da je dio tvoje duse i karaktera vezan uz domovinu. mislim da se to pokazuje u drzavama u kojim vlada veliki patriotizam.naveli ste drzave latinske amerike,gdje su ljudi dosta vise vezani uz domovinu nego u europi-bio sam lani u guadalahueri i osobno osjetio to. hrvatska je vrlo mlada drzava i okolnosti stjecanja drzavne neovisnosti su bili krvavi i tragicni. sumnjam da bi se toliko ljudi drzali za srce tijekom himne ako se ne bi u tom trenu sjetili dogadjaja vezani uz hrvatsku u devedesetim. uz ostalo imaju sve drzave posebno eksponirani patriotizam ako su stekli nacionalnu neovisnosti u dugoj vise od stoljecnoj borbi. naveo si amerikance-dobar primjer: oni uvijek govore o "gods given country". svi mislimo,da se ameri udaraju na taj nacin u prsa misleci da su "izabrani narod";ali nazalost je to pogresna percepcija,jer "gods given country" ima drugo znacenje za ameri: oni su zahvalni bogu da im je dao kontinent,komad zemlje,koji je osiguran sa oceanima sa jedne i druge strane da ih cuva o europskim dispotima od kojih su bjezali ("hvala boze,da si nam dao taj komad zemlje")-to su bili misli prvih amera i to im je pravo zancenje u izrazu "god`s country". hrvati na slican nacin dovizljavaju svoju sadasnju domovinu kao sretan kraj jedne duge odisseje,koja je bila zapamcena tragicnim pogreskama u nacinu stecanja neovisnosti i zrtvama u blizoj povijesti kao talac i nevina zrtva politickih i vojno-fizickim sukobima. mislim da je ovo specificnost oko hrvatske i hrvatskih sportasa koji se ne mogu odreknuti tih dojama kad u stadionu uz njih zapjevaju tisucu hrvatskih navijaca uz velike transparente hrvatskih kocka. sjetim se jednog TV-reportera koji je tijekom hrvatske himne na tekmu hrv-fra u portugalu ostao bez rijeci i samo konstatirao: koje velike emocije kod navijaca i igraca. mislim da je to nesto vrlo lijepo i da mozemo biti sretni kad se cak ljudi sa strane toliko fasciniraju uz emotivnu kulisu koju hrvati pripreme tijekom himne.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2004.
Poruka: 206
18. veljače 2005. u 13:18
jos nesto: ne slazem se sa rijecenicom da je taj obicaj vezan uz tudjmana i hdz. tocnije je ovo: obicaj je postao uz rodjene hrvatske drzave. da je bio bilo koji drugi na spici drzave isto bi bilo-jer je razlog ostvarenje velike zelje za hrvatskom drzavom, a ne neki pojedinci.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2004.
Poruka: 206
18. veljače 2005. u 13:29
uz ostalo,kad netko proba vezati patriotizam hrvata prvenstveno sa hdz ili tudjmanom,onda je to vrlo zlonamjerno. mi hrvati zelimo najbolje za nasu domovinu,to je prvenstveno. sve ostalo dolazi u drugom redu.pocetkom devedesetih smo u u hdz-u i tudjmanu pripoznali osobe koje mogu da nas kao narod vode. ali mi nismo HDZ-ovci ili Tudjmanovci-mi smo prvenstveno hrvati i odlucujemo uvijek tko je najbolji za nasu hrvatsku. ako biram racana ili tomcica umjesto sanadera i obrnuto onda je to moja posebna politicka uvjerenost sto je bolje za moju domovinu,ali ruka uvijek ostaje na srcu jer hrvatska nije SDP ili HDZ.ona stoji iznad svega.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.02.2005.
Poruka: 21
18. veljače 2005. u 13:49
Potpisujem sve što je tomi rekao prije mene. Ne kužim zašto toliki spor oko toga..To je stvar svakog čovjeka, netko tako više osjeća pripadnost Domovini, netko ne....Glupo mi je šta se to sad veže uz neku stranku, bilo koju...Niti svi HDZovci drže ruku na srcu, niti su svi koji je drže iz HDZa...
I te neke fore, ak nisi držao ruku na srcu odmah nisi Hrvat - to nije istina. Osobno nemam tu naviku, ali ne osjećam se manje Hrvatom ili da manje volim ovu zemlju. Pa to se valjda pokazuje na druge načine...I zbog toga što ne držim ruku na srcu nemam nikakovih problema, niti sam ih ikada imala, niti u ratu, niti poslije... Dakle, to nije nikakova teška politička tema, već stvar navike svakog čovjeka ili ekipe...
Osobno mi je zeru smješno kad ruku na srcu drže političari, uvijek mi se potkrade zločesta misao da je tu drže da im netko ne mazne novčanik...Ali to je moja zločesta misao, ništa drugo
123
...
567
...
141516
  • Najnovije
  • Najčitanije