JNA bi se mozda ugurala u prvih deset, ali u prvih pet nikako. Zaboravlja se da je zbog napetosti izmedju istocnog i zapadnog bloka cijela Europa do 1990. bila naoruzana do zuba. Svi su imali hrpu igracki, a kad svi imaju puno, onda presudjuje modernija tehnologija
UK, Francuska, Njemacka, Spanjolska, Italija, Turska, Svedska - sve osim posljednje su bile clanice NATO s pristupom najmodernijoj tehnologiji. Cak i one manje zemlje, tipa Nizozemska, Belgija, Grcka, Norveska su imale po 100-tinjak F-16, dok su kicma jugoslavenske avijacije bili MiG-21 i Jastreb
u ruskom bloku naravno CCCP, Poljska, vjerojatno Rumunjska
jugoslavenska industrija nije znala proizvesti dovoljno dobar motor za avione trece generacije, vec su koristeni Rolls-Royce motori iz UK, tj. radjeni po licenci. Za avion cetvrte generacije koji se planirao (radni naziv "Novi avion") i koji je trebao biti nesto poput Gripena, planirala se kupovina francuskih motora (danas ih koristi Rafale)
[uredio ian wright - 01. studenog 2016. u 17:08]