Koji auto kupiti?

123
...
111213
...
272829
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.06.2003.
Poruka: 16.042
12. listopada 2007. u 17:16
ma  u nijednom vecem gradu ne mozes bez auta.a ni u manjem mjestu.tako da ti je auto potreba.ako ga neko pretvori u liksuz to je nesto drugo.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.08.2004.
Poruka: 55.231
12. listopada 2007. u 17:52
tocno, potreba za koju se moraju platiti veliki novci, a "investicija" skoro uvijek gubi vrijednost...onda se zapitas - a zasto uopce voziti skupi auto? Wink
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.06.2003.
Poruka: 16.042
12. listopada 2007. u 18:52
pa zato sto je ljepsi,bolji,i nadasve sigurniji od jeftinog.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.12.2005.
Poruka: 11.280
12. listopada 2007. u 19:33
ma evo ti tebra,malo je skuplji,ali leti k'o zmaj
 
Fun (sve vesti)
Novi pokušaj izgradnje letećeg automobila
Petak, 12. oktobar 2007. 16:09

Ideja o letećem automobilu koji bi se mogao koristiti kao "obično vozilo" svakog dana nikako da ode u zaborav, uprkos brojnim promašajima.

Grupa entuzijasta i inženjera s Masačusetskog instituta za tehnologiju (MIT) kaže da će već 2009. preko kompanije Terrafugia početi prodaju lakog aviona koji će pritiskom na dugme moći da sklopi krila i da se vozi kao automobil, preneo je Glas Amerike.

Za letenje će biti potrebna samo sportska pilotska dozvola koja u SAD može da se dobije posle svega 20 sati letenja.

Konstruktori aviona nazvanog Transition kažu da su njegovu gradnju omogućili najnoviji kompozitni materijali i savremeni avionski motori. Po njihovim rečima, Transition će biti pogodan za one koji dnevno prelaze najmanje stotinak kilometara u jednom pravcu, kakvih u Americi ima verovatno više nego u drugim zemljama.

Avion će imati dva sedišta, moći će da leti brzinom od 185 kilometara na sat, dok će na drumu razvijati do 130 kilometara na sat. Četvorocilindričini motor od stotinu konjskih snaga, smešten u repu, okretaće četvorokraku elisu i trošiti oko 17 litara bezolovnog supera na sat.

Sa sklopljenim krilima Transition će biti širok svega dva, a dugačak nešto manje od šest metara. Iako su pred njom još mnogi tehnički i pravni problemi, kompanija Terrafugia već prikuplja pretplate, a cena ovog modela biće 148.000 dolara.

(Tanjug)

miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.449
12. listopada 2007. u 20:51
Ovdje u Zagrebu ne znam kaj je gore. Vozit se sa svojim autom ili koristiti šugavi javni prijevoz. U oba slučaja izgubiš pola živaca.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2006.
Poruka: 4.457
12. listopada 2007. u 21:33
miha1 je napisao/la:
Ovdje u Zagrebu ne znam kaj je gore. Vozit se sa svojim autom ili koristiti šugavi javni prijevoz. U oba slučaja izgubiš pola živaca.
Vidi cijeli citat


Pet lipa na sto kilometara

Tomislav Alfirević Nakić na svom električnom biciklu u nekoliko je mjeseci već prevalio tisuću kilometara FOTO: Novi list

Auto košta i nikada nema parkinga u centru. Bicikl je dobra alternativa, ali se na posao dolazi znojav. Srednji put je bicikl na baterije iz kućne radinosti koji postiže brzinu od 47 km na sat.


Dvije šipke razbijenog kofera, pokvarena ladica za disk, 15 metara konopca, nekoliko traka za osiguranje tereta, probušene zračnice i kolut samoljepljive trake. Tome pridodati nezaobilaznu bateriju, elektromotor i kontrolor, slagati desetak sati i rezultat je na zagrebačkim cestama rijetko viđeno vozilo – električni bicikl.

Ponosno opisujući usavršavanje uglavnom kreativnom metodom pokušaja i pogrešaka svoja nadograđena dva kotača, dugogodišnji aktivni biciklist Tomislav Alfirević Nakić ispripovijedao je Novom listu kako je sve počelo.

"Nikad nisam bio pretjerani ljubitelj automobila, a kad sam prije dvije godine krenuo na vozački, samo su mi se potvrdile teorije o njihovim nedostacima. Svaka greška je nevjerojatno skupa, i kad sam sjeo za volan, samo sam zamišljao koliko će me koštati ako se nešto dogodi, govori o antagonizmu prema konvencionalnim vozilima Alfirević Nakić, inače inženjer elektrotehnike.

Istražujući održive načine gradskog prijevoza, a kako bi doskočio svakodnevnom dugom i monotonom bicikliranju od zagrebačkog naselja Rudeš do centra, i kao posljedicu toga, oznojenom utrčavanju na poslovne sastanke, Tomislav je odlučio jednostavno i praktično – ubrzati svoje dotadašnje prijevozno sredstvo. A da mu je to i pošlo za rukom pokazuje brojka od čak 47km/h na njegovom brzinometru!

"Najveća ljepota ovog proizvoda je što ni po čemu nije radikalan. I dalje je to bicikl koji se lako vozi, a kad se želiš odmoriti ili ti se žuri, samo pustiš motor i nema stresa, manijakalnog pedaliranja, znojenja. I opet je to najbrži i najelegantniji način za obavljanje obaveza po gradu. A nema buke ni auspuha na koji se možeš opeći, nabrojao je Tomislav samo neke prednosti ekološkog bicikla do čijih je dijelova došao uz pomoć internetske stranice www.e-vozila.com.

U nekoliko je mjeseci prešao oko tisuću kilometara, a s potrošnjom od pet lipa na sto kilometara, dosadašnji izdatak procjenjuje na otprilike – pet kuna! Cjelokupna investicija nabave potrebne opreme stajala ga je oko 4.000 kuna, a rok trajanja baterije, koja se puni slično kao mobitel, iznosi oko dvije godine.

Jedini nedostatak je težina, jer za sadašnjih 22 kilograma doista treba snage za prijenos preko prepreka. Ipak, čini se da bi se i to trebalo uskoro usavršiti, jer kako kaže neobični biciklist, već sad postoje baterije teške samo tri kilograma, ali im se zato cijene kreću oko 6.000 kuna.


Net.hr
26.03.2007.

[uredio hitro.hr - 12. listopada 2007. u 21:33]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.08.2007.
Poruka: 334
13. listopada 2007. u 14:15
ajkula je napisao/la:
ja sam od februara prosle godine prosao 17 000,a isao sa 7 puta za bg sto iznosi sa lutanjem po gradu i okolini skoro 10000 km. znaci lokal,podgorica,bar,dubrovnik,sve skupa 7 000 za 20 mjeseci.
kad tako koristis auto ono s e definitivno isplati jer ti stedi vrijeme i puno vise poslova moras zavrsit.ne znam da li zivis u "grodu" ili negdje vani,ali ne znam kako bi i koliko vremena potrosio da odes obavit neki posao recimo u grudu ili ne daj boze molunat a da nemas auto.ovo po zupi i cavtatu i nekako,ali bez auta bi ti ovamo mislim trebo cijeli dan za dvije stvari.
znaci vugi,ako kupujes auto da bi mlatio po gradu samo,uzmi nesto malo i ekonomicno.neku astricu ili slicno,a ako oces auto da mozes u svako doba dana otic negdje uzmi polovnog francuza ili njemca,jer za 10 000 nemas neki izbor.
Vidi cijeli citat
Kazem ti da ozbiljno razmisljam biti bez auta. Kad vidim kako ovi moji poznanici zive. Nista oni nisu manje dozivjeli od mene niti sam ja nesto bogatiji od njih. Ja samo imam vise: vise  vremena provodim oko tog auta (pranje, usisavanje, odrzavanje, problem parkiranja, pazim da ga tko ne ukrade ili ogrebe na parkingu, moram praviti garazu za njega (35 m2) !?. Pa samo garaza ti je u Dubrovniku 2T Eura/kvm ili 300 kn/mjesecno parkiranje na otvorenom. I taj trosak moras uracunati.
Zamisli da ja sad moju garazu preuredim u apartman, hebote (70 T Euro)!?
 
Autobus a Cavtat ili aerodrom mi voze najmanje jedan na uru. A na koncu mogo bi se i taksijem voziti na aerodrom za sitnu lovu u odnos na koliko to auto kosta i koliko ces ti jos na to auto potrositi novca, jer ga imas.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.08.2007.
Poruka: 334
13. listopada 2007. u 14:18
a kakop sam kazes "lutanjem po gradu". Upravo to lutanje nije potrebno. Kad nemas auto, onda uzmes txi kad stvarno trebas taj taxi. nema lutanja. Znaci vrijeme se raionalnije trosi. a vrijeme je novac, zar ne!?  samo se treba dobro isplanirati unaprijed i bez auta se moze jako lijepo zivjeti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.06.2003.
Poruka: 16.042
13. listopada 2007. u 14:38
brate tebi ce  umjesto epitafa stavit neku konvertibilnu valutu Confused.
 
eto ubjedi ti nas da je auti nepotreban trosak.
 
gruda,molunat su poslije aerodroma,a za tamo imas bus svako 800 godina.a i ako oces poc do brgata ili getroa.u dubrovniku je sve isplativije id taksija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.06.2003.
Poruka: 16.042
13. listopada 2007. u 14:42
zimi nie toliki problem.niti je ista skuplje nego u kotoru recimo,da ne spominjem budvu. kod vatrogasne i ispod zidina 5 kuna(i ljeti) a u kotoru i budvi 1 euro.kod svetog stefana i 10 eura.
pa catalan trebo si preplivat gruz a ne davat 11 eura Tongue.
a imao si i bus.8 kuna i dodjes za po ure.
123
...
111213
...
272829
  • Najnovije
  • Najčitanije