O medijima za vrijeme korone
Mediji, ah, mediji. Ako je nekoj profesiji u ovoj situaciji "pala kašika u med", onda su to oni. Bolest, smrt, patnja, strah, histerija, panika, senzacija, patetika, sladunjavost... Sve ono što današnji mediji traže i za čim žude, sad konačno imaju na jednom mjestu. Možda ružno zvuči, ali dojma sam kako oni trenutno naprosto uživaju, sve oči uprte su u njih, imaju status božanstva. Više nego inače imaju moć oblikovati svijest ljudi, i čine to, nažalost, na potpuno krivi način. Kao da im je cilj ubiti svaku nadu i optimizam, kao da žele čovjeku, čim malo digne glavu iznad vode, odmah tu istu glavu potopiti i nastaviti ga gušiti.
Već im je pod normalno postalo navoditi brojke o broju oboljelih iz sekunde u sekundu, valjda da ne bi slučajno netko zaboravio na cijelu ovu histeriju i, ne daj Bože, razmišljao o nečemu drugom. Predlažem svim TV kućama da naprave korak više, da cijelo vrijeme na ekranu, može tamo gdje im inače stoji logo, prikazuju broj zaraženih koronavirusom, ali da mu dodaju i broj nezaposlenih, broj iseljenih, broj pokradenih milijuna, ukratko, sve one pokazatelje koji će ljude dodatno deprimirati i ubiti im svaku nadu...