Mesic vs Napolitano

123
...
678
...
151617
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
15. veljače 2007. u 13:25

dimnjacar je napisao/la:
Ja i dalje ne razumijem sta sa komunistickim zlocinima ima Hrvatska kao drzava? razumijem Mesica, njegov stric je bio prvo zapovjednik u 369. ustaskoj pukovniji na Staljingradu,  kasnije casnik Crvene Armije, pa je vrlo vjerojatno ucestovao u zlocinima, ali opet ne vidim zasto bi se Hrvati kao narod trebali pravdati zabarima za zlocine Titovih partizana.

Treba locirati, uhvatiti i predati zlocince, kako onomad rece Smranader za Gotovinu.

Dakle, locirati zlocince, predati ih zabarima, i reci "toliko od nas, za daljnja pitanja u svezi odstete obratite se saveznoj vladi u Beogradu".
Vidi cijeli citat
 

naravno da ima... i nema samo sa komunistickim, nego i sa fasistickom... svaka drzava ima svoju povijest iz koje treba uciti a ne bacati pod tepih.. zato iz rata u rat se nekome svetimo zato sto se dovoljno ne prica o tome, stalno nam je neko drugi kriv..svaki narod ima svoju povijest iz koje treba uciti... ali niti slucajno kao sto si ti rekao u zanjoj recenici izruciti zlocince-ok, moze i to, ali pod uslovom da se obrade i talijanski zlocinipo tvom ispadamo mi krivcidobro mister no kaze prodali bi i svoju guzicu samo da mozete tileta okriviti

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
15. veljače 2007. u 13:27

 a jebiga kad je tile kriv...

 znas unde, ja im mogu oprostit  sto su moje neke rodijake pobili....ali giovani iz verone ocito nemoze....

 naravno, i  neki gospon xy  s molata bi sad trebo da postavi pitanje, a sta je ostetom koju ce dobit tisuce ljudi u logoru na molatu....da ne idemo dalje....

undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
15. veljače 2007. u 13:54
d¾on vejn je napisao/la:

 a jebiga kad je tile kriv...

 znas unde, ja im mogu oprostit  sto su moje neke rodijake pobili....ali giovani iz verone ocito nemoze....

 naravno, i  neki gospon xy  s molata bi sad trebo da postavi pitanje, a sta je ostetom koju ce dobit tisuce ljudi u logoru na molatu....da ne idemo dalje....

Vidi cijeli citat
 

da se razumijemo: tito je bio vodja jedne od mnogih vojska na ovom podrucju! svaka od tih vojska je cinila zlocine jel se individualni zlocin ne mogu sprijeciti(jasenovac je nesto drugo) to je kao da neki srbin krivi tudjmana zato sto je ostao u oluji bez majke, babe, oca... on moze biti pun mrznje ali to nije realno stanje ne samo domovinskog rata nego bilo kojeg-a sto srbski politicki vrh oluju smatraju genocidom to je vec politika i poeni + da se vratim malo na tileta- pa meni je logicno da talijani mrze tita, pa taj im je covjek oteo komad zemlje covjece! to je kao da ja hrvat iz bosne omogucim nekako hrvatima dio bosne, pa logika je da ce me bosnjaci mrziti + komunisticki sistem ma koliko ga tvoja porodica mrzila i koliko je imala problema on je tvom dedi omogucio zivot u kojem je digao tvog oca koji je postao doktor a poslije si ti rodjen!

 
[uredio undying]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
15. veljače 2007. u 14:02

  vako, dobar dio posta stoji....

 osim isticanja jasenovca...jasenovac i bleiburg su isti=planski....

 a za antifasiste i tiletovu borbu u dalmaciji samo

 ali jedna stvar.....ako 1000 godina moj unde zivis pod pickama kao sto su talijani.....kad ih napokon otjeras, i onda im se svetis, postajes picka kao i oni.....

nije bilo potrebe za  tim ubijanjem talijana....

 a na samom kraju... zasto nasi politicari ne  krenu kronoloski....fino od 9. vijeka i mletackih sranja, pa svaki vijek posebno ne analiziraju  talijanske zlocine...

btw....jel znas onu anegdotu kad je istarski seljak osamario mussolinija.....

 
[uredio džon vejn]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.01.2005.
Poruka: 3.833
15. veljače 2007. u 14:10

 ko vas bre zavadi? 

talijani vas prckaju a vi čete se kačiti međusobno

undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
15. veljače 2007. u 14:15

 jasenovac vs bleiburg u mojoj glavi ne idu pod jednu ruku-ja znam da je to u hrvatskom interesu ali to je vec interes kao sto ga srbi imaju prema oluji..

koliko znam a ne znam puno o fojbama one su se desile oko45.. vejn one su se desile kad je tadasnja jugoslavija bila doslovno u krvi... traziti da se ne dogode fojbe je nemoguce-u pravu si kad kazes da je to lose ali pokusaj dokuciti logikom koliko je to u ono vrijeme bilo moguce??? evo imas ovde komentar jednog covjeka koji je rekao da su njegovom dedi silovali sve zivo i u tome svemu traziti pravdu, ma nema tog boga ko ce to spreciti.

+ma nisam ja za brojanje zrtvi! ali na ono napolitanovo se moralo odgovoriti jel nas stavlja u podredjen polozaj... tako ce sutra malo po malo po medijima provlaciti da je istra njihova a kad se stvori takvo misljenje u narodu "sutra" je sve moguce!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
15. veljače 2007. u 14:29

 @thor...ja i unde se ne kcimko, kao prvo...al ako ti oces kacenje, dodji, dovedi i jacobsena pa cu da vas zakacim....

@unde....oluja i bleiburg nisu isto...u oluji je stradalo par stotina  ljudi, i nije bilo planski ubijani, za razliku  od  bleiburga....na kraju krajeva, za oluju je 1995. bilo u hrvatskom pravosudju podignuto par stotina optuznica, ne? koja drzava bi optuzivala nakon 2 mjeseca svoj planski pocinjen zlocin?

 drugo...kolko god  ti sad objasnjavao te  postupke (mislim, sve sto si rekao stoji, ljudi su ipak samo ljudi....) , ali buraz, nije smjelo tako...

 trece....u pravu si,  reakcija na napolitana je vise nego potrebna...

 samo, ne vako....

 treba im direktno nabit  logore, abesiniju, albaniju i sve sta ih slijedi, ukoliko se jave s ovim pi**arijama i   prakticki ne priznavanjem svoje krivnje, a potenciranjem tudje.....

 
[uredio džon vejn]
miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.481
15. veljače 2007. u 19:43
 Joj vejn takve gluposti samo ti možeš reći. Kakve veze ima što su podignute optužnice za oluju kad niko nije završio u zatvoru??? A i ovo da su Jasenovac i Bleiburg isto.... u jasenovcu je ubijeno oko 100.000 ljudi koji su bili "krivi" što su bili Srbi, Židovi, Romi, ili komunisti. Volio bih stvarno znati koliko je civila ubijeno na Bleiburgu a koliko ustasha, domobrana, četnika, njemačkih vojnika iza kojih su ostale stotine tisuća pobijenih ljudi i tisuće popaljenih sela. Ali naravno oni su nevine žrtve....
miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.481
15. veljače 2007. u 19:45
 I nema smisla da se svađamo s Talijanima. Mislim da se političari trebaju sastat i sve lijepo riješit. Ja volim Talijane.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.10.2006.
Poruka: 2.473
15. veljače 2007. u 19:49
123
...
678
...
151617
  • Najnovije
  • Najčitanije