i u birtiji bih ja nakon 15 minuta prestao pričat s nekim tko bi mi u svakoj rečenici upao u riječ i počeo o nečem drugom
on bi kao voditelj trebao prepoznat trenutak kad je gost počeo pričat nešto zanimljivo i pustit ga da to kaže do kraja, a ne upadat u riječ s nekom drugom temom. Zašto ga je zvao, ako ne da priča o nečemu što ne zna većina ljudi? Svi možemo otići na nekakav web i naći podatak ("trend") o kojem priča Ivković, ali nitko nigdje ne može naći što je to Dick Advocaat rekao Križancu
ako će se netko navikavat, to će sasvim sigurno biti Ivković. A1 je ozbiljna firma, ozbiljan korporativan biznis i tamo se PR & marketing radi profesionalno i shvaća ozbiljno, prate se komentari, gledanost, lajkovi i primjedbe i oni neće financirat podcast u kojem voditelj ne da gostu doći do riječi, a da publici to ide na živce. Već nakon dvije epizode su ga upozorili da se ne može prema pitanjima gledatelja odnosit u stilu "evo pita čovjek... hmmm.... ma ovo je bez veze, da malo preformuliram, ajde mi radije reci..." već su ga tražili da pročita cijelo pitanje. To mu očigledno i na ekranu sasvim vidljivo ide na živce, ali oni ga plaćaju, pa nek bira. Ili će se mijenjat on ili ga neće biti u podcastu ili neće biti podcasta
[uredio ian wright - 29. veljače 2020. u 12:17]