Rusko - ukrajinski rat

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
29. kolovoza 2014. u 13:14
tebi definitivno treba cvrsta ruka. preko usta da ih zecepis vise.
mark_37
mark_37
Mali dioničar
Pristupio: 19.09.2006.
Poruka: 5.235
29. kolovoza 2014. u 14:41
ian wright je napisao/la:
pih, a sto bi tek nasa cvrsta ruka napravila da joj je 150 miljona topovskog mesa...
Vidi cijeli citat



Dinamo Kiev bi se zvao Croatia.
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
29. kolovoza 2014. u 18:55
Modric je napisao/la:

 Geopoliticki Putin je skroz u pravu.
Da se ja ne slazem sa nekim stvarima koje oni interno radi u rusiji to je sasvim druga stvar.
Ali malo pomalo idu naprijed. Prije 20 godina rusi nisu imali sta za jest pod Jelcinom. Pod Putinom place i penzije redovno dolaze, ima opet vise ljudi koji se radjaju nego sto umiru, rusija raste i ljudima je bolje neg sto je to bilo dugo vremena. Nemozes rusiju poistovjecivati sa zapadom, nego sa samom rusijom. A ona je bolja pod putinom nego prije. 

A ovo sto pises za Tudjmana je sramota. Bez njega hrvatske nebi bilo. Jedini hrvatski politicar kojeg je zapad respektirao. Jer je znao sta hoce i imao svoje ja.
Vidi cijeli citat


Ne kužim što to znači geopolitički biti u pravu? U pravu možeš biti samo u odnosu prema pozitivnopravnom propisu!? ili prema činjenicama, međunarodim pravnim činjenicama.

To što je Rusiji pod Putinom bolje, nije nikakvo opravdanje i ne daje mu  nikakva "prava" na prislnu promijenu granica. 
A Tuđman je priča za sebe, moj dojam je da je mogao napraviti mnogo više, tj. da je trebao mnoge stvari spriječiti, to je mogao, imao je dovoljno veliku moć da to odradi a nije! Samo prvo i osnovno on je smatrao da nije njegovo da razmišlja o malim stvarima, on je smatrao da je njegovo velike povijesne ideje, a ove "sitnice" svakodnevnog života je smatrao nebitnim, što ako se gleda isključivo iz kuta povijesničara i je tako. Tuđman je prvo i osnovno bio antikomunist i kao takav je donosio odluke  u skladu s tom filozofijom, pa se kroz to dogodilo da su i ono par stvari koje su bile i nešto dobro iz tog vremena (45-89) išlo nemilosrdno uništavati a bez prijeke potrebe. Što se pretvorbe i privatizacije tiče, isto ovo, kao antikomunist je polazio od pretpostavke da imenovanje vlasnika riješava problem ekonomije. Iskreno i ja sam vjerovao u to, međutim život je pokazao da je presudno znati upravljati da ostvariš zaradu, profit, a ne da postoji vlasnik. Tu su se slovenci mudriji pokazali što nisu odmah privatizirali tvrtke koje rade u plusu, gubitaše su uglavnom ugasili ili nešto i prodali, ali ove što donose zaradu nisu davali, barem u onom prvom valu. Ali mislim da se previše pridaje značaj toj neuspjeloj privatizaciji, to su ljudi kao osjetljiviji na to, ali jbg koliko da je nepravilno bilo ne može se film vratiti unatrag. Tako i cijela era Franje Tuđmana, može se pričati ali što je bilo, bilo je. Ali kažem Tuđman je prvo i osnovno bio antikomunist i u skladu s tim je odlučivao i iz tog kuta nije mogao drugačije.

Samo Cibalia!
madmax17
madmax17
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 28.04.2007.
Poruka: 30.214
31. kolovoza 2014. u 12:57
"Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!" 🎸⚽🏀🎨
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
31. kolovoza 2014. u 13:07
pa nije ni cudo da je omrazen medju onima koje smeta mocna i neovisna rusija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.08.2013.
Poruka: 1.762
31. kolovoza 2014. u 14:27
Ukrajinci najprije moraju nabavit sposobnog generala!
Byserabya
Byserabya
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.11.2005.
Poruka: 2.907
03. rujna 2014. u 10:16
Modric je napisao/la:
ian wright je napisao/la:
Modric je napisao/la:
Iznenadio bi se koliko nizozemaca podrzava putina i mrzi eu. Pao bi sa stolice kad bi znao. Nisi u toku nicega. Idi citaj na internetu.
Vidi cijeli citat


mozda podrzavaju Putina u Rusiji. Da ga imaju doma, emigrirali bi u roku keks. Nizozemci su poznati po tome da zude za vjecnim predsjednikom, vladavinom jedne stranke, za unistenim slobodnim medijima, ubijenim novinarima, cenzurom i vojnim avanturama po susjedstvu

skini se s interneta i proseci se medju ljudima

Vidi cijeli citat


A ovo sto pises za Tudjmana je sramota. Bez njega hrvatske nebi bilo. Jedini hrvatski politicar kojeg je zapad respektirao. Jer je znao sta hoce i imao svoje ja.

Vidi cijeli citat



Ne, bili bi još u Jugoslaviji...najjači su mi oni koji od hrvatskog čovjeka prave kokoš...da nije bilo Tuđmana, bio bi netko drugi, možda npr.Gotovac ...to je isto ko i izjava da je HDZ-stvorio državu...znam puno branitelja, koje takva konstatacija duboko vrijeđa

Samo ja delam!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
03. rujna 2014. u 11:31
Je, Racan bi stvorio neovisnu Hrvatsku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.11.2007.
Poruka: 1.418
31. prosinca 2014. u 18:35

Odgovor Rusije Francuskoj za neisporučeni Mistral - Francuskoj kompaniji poništen dobiveni natječaj za izgradnju 803 km brzinske Transsibirske pruge, a posao dobila Kina

 
 

Kawasaki (Japan), Siemens (Njemačka) i Alstom (Francuska) su velike kompanije specijalizirane za visokobrzinsku željezničku infrastrukturu.
Francuska kompanija Alstom je od strane Rusa gotovo proglašena pobijednikom na natječaju za izgradnju prve trase visokobrzinske Transsibirske pruge.
 
U prvoj fazi, projekt alzaške kompanije Alstom je trebao povezati Moskvu s glavnim gradom Tatarstana (803 km) za 3 sata i 30 minuta, putujući prosječnom brzinom od 320 km/h.
 
Danas se ta udaljenost prevali za gotovo 11 sati. U 2007. godini, na relaciji francuske istočne visokobrzinske pruge Vaires-sur-Marne (Pariz) - Baudrecourt (Strasbourg), Alstom je postavio svjetski brzinski rekord, dosegnuvši brzinu od 574 km/h.
 
 
Posao izgradnje pruge koji je zbog neisporuke Mistrala
izgubila francuska kompanija Alstom
Međutim, nakon francuskog odbijanja da ispuni svoje ugovorne obveze u isporuci nosača helikoptera Mistral, umjesto tvrtke Alstom ruski željeznički megaprojekt će se graditi od strane kineske kompanije China Railway Corporation (CRC), koja je kao partner odabrana kompaniji Uralvagonzavod.
Praktički će CRC monopolizirati modernizaciju željeznica Rusije po modelu združenog poslovanja (joint venture)s ruskim kompanijama. CRC je već uključen u prvi dio projekta izgradnje visokobrzinske pruge Moskva-Kazan i projekt modernizacije pruge Moskva-Peking u dužini  7 000 km.
 
Dok su glavne ruske banke pogođene sankcijama SAD-a i Europske unije, na sastanku u listopadu 2014. su ruski i kineski premijeri, Dmitrij Medvedev i Li Keqiang, zaključili memorandum koji rješava problem financiranja projekata.
 
Interes kineske kompanije China Railway Corporation zaTranssibirsku prugu dolazi zbog tisuća i tusuća kontejnera koji svaki dan cirkuliraju željeznicom iz logističkih centara u Njemačkoj (BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen) u Leipzigu i Münchenu do tvornica u regiji Shenyang u Kini.
 
Dakle, CRC će izgradnjkom visokobrzinske željeznice na linija Moskva-Peking smanjiti vrijeme putovanja od jednog tjedna na 48 sati, a čak tri puta, ako se računa najduža brzinska pruga u Kini,  Peking-Guangzhou.

CRC 2004. godine započinje transfer tehnologije iz Kawasakija i Siemensa, suparnika Alstoma. Sada brzinski vlakovi u Kini putuju maksimalnom brzinom od 468 km/h. Kina ima 1 050 željezničkih vozila koji redovito putuju između Pekinga i Šangaja (1200 km) u pet sati.
 
Visokobrzinska Transibirska željeznica je glavni željeznički infrastrukturni projekt Vladimira Putina, koji uključuje i dva koncentrična pojasa u  području oko Moskve. Šangaj također ima magnetske levitacijske vlakove velike brzine, koji su izazvali Putinovo divljenje prilikom posjete Kini u svibnju ove godine. Riječ je o „Maglevu“ njemačkih kompanija Thyssen Krupp i Siemens, vlak koji povezuje zračnu luku i centar grada, odnosno, prelazi 30 km u 7 minuta i 21 sekundu uz maksimalnu brzinu od 430 km/h.
 
Gubitak francuske kompanije Alstom (ili dobitak kineske kompanije China Railway Corporation)  dionice visokobrzinske pruge od Moskve do glavnog grada Tatarstana (803 km), nije spomenut, ali cijeli projekt nove brzinske pruge Moskva-Peking vrijedi 230 milijardi dolara.
 
Francuzi se za gubitak sklopljenog ugovora moraju zahvaliti suludoj vazalskoj politici predsjednika Hollandea, koja sada dolazi na naplatu.
 
Što se tiče Rusije, još u svibnju ove godine je francuski Echo pisao „kako Rusija ima sredstva samo za prvu dionicu pruge i vlada će javnim sredstvima pokrivati proračun od 7 milijardi eura, dok će za ostale dionice morati činiti ustupke“.
 
Ukupni trošak visokobrzinske pruge sa 60% sredstava je trebala financirati ruska država, ali je, prema francuskom dnevnom listu, „privatno financiranje sada znatno teže, jer je ukrajinska kriza stvorila novu zapreku ulaganjima“.
Kako se čini, kineska i ruska vlada, odnosno premijeri Dmitrij Medvedev i Li Keqiang su vrlo lako našli zajednički jezik i dogovorili suradnju u ovom projektu, za kojega i sami Francuzi tvrde da je „šamar i Francuskoj i američkim sankcijama“.
 
robinho_
robinho_
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.09.2007.
Poruka: 2.674
31. prosinca 2014. u 19:26
Meni nije jasno zašto Srbi navijaju za Rusiju protiv Ukrajine, na račun nekog pravoslavlja a Ukrajinci također Slavenski pravoslavni narod...
joSO valčiĆ superstar..Ja sam rođen na jugu Hrvatske,u dolini pokraj plavog mora,budili me žabe i komari,milovali neretvanski vali..