Srbija

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.06.2014.
Poruka: 11.507
30. rujna 2015. u 13:26
CNES je napisao/la:
A sto ako cipela nikad nije bila tvoja? Sto ako je cipela vec ukradena i sad je originalni vlasnik vraca?

ako kosovo nije država nije ni crna gora!
Vidi cijeli citat


svaka čast na komentaru
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
30. rujna 2015. u 13:27
CNES je napisao/la:
A sto ako cipela nikad nije bila tvoja? Sto ako je cipela vec ukradena i sad je originalni vlasnik vraca?
ako kosovo nije država nije ni crna gora!
Vidi cijeli citat
Ovo je samo tvoje uvjerenje. Vjerovanje da je to tako kako navodiš. "Kosovo" nikada nije bila samostalna i prepoznatljiva jedinica, nijada nije bila organizam za sebe. Oblik samostalnog organizma su dobili tek poslije II.sv.rata kad im je priznata autonomija u po pirilici granicama pod kojima danas smatramo to što se naziva kosovo. Crna gora je bila samostalni organizam, i s identitetom....ali kosovo nikada. Kao samostalni i PREPOZNATLJIVI organizam NIKAD! 

Samo Cibalia!
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
30. rujna 2015. u 13:29
leonard cohen je napisao/la:
kosovo je samostalna drzava, sve ostalo je lajanje na mjesec. sanse da srbi povrate kosovo pod svoje, jednaka je onoj da kontroler voli zene - dakle nikakva
Vidi cijeli citat
Ovo je sad tvoja procijena , imaš pravo prognozirati i ocjenjivati stvari, ali ne može pravni postupak biti lajanje na mjesc! Mislim može se to tako kolokvijalno nazivati, ali postupak je pravni instrument.

Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2011.
Poruka: 3.789
30. rujna 2015. u 13:34
javasluk je napisao/la:
CNES je napisao/la:
A sto ako cipela nikad nije bila tvoja? Sto ako je cipela vec ukradena i sad je originalni vlasnik vraca?
ako kosovo nije država nije ni crna gora!
Vidi cijeli citat
Ovo je samo tvoje uvjerenje. Vjerovanje da je to tako kako navodiš. "Kosovo" nikada nije bila samostalna i prepoznatljiva jedinica, nijada nije bila organizam za sebe. Oblik samostalnog organizma su dobili tek poslije II.sv.rata kad im je priznata autonomija u po pirilici granicama pod kojima danas smatramo to što se naziva kosovo. Crna gora je bila samostalni organizam, i s identitetom....ali kosovo nikada. Kao samostalni i PREPOZNATLJIVI organizam NIKAD! 

Vidi cijeli citat


Postoji vise vrsta cipela java. I srbija je nekad bila necija cipela.
Ne znam da li razumijes sto zelim reci, ali sto ako je srbija papuča, a kosovo mokasina. Mokasina je bolja od papuče?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.06.2014.
Poruka: 11.507
30. rujna 2015. u 13:37
CNES je napisao/la:
 

Postoji vise vrsta cipela java. I srbija je nekad bila necija cipela.
Ne znam da li razumijes sto zelim reci, ali sto ako je srbija papuča, a kosovo mokasina. Mokasina je bolja od papuče?

Vidi cijeli citat

pa tehnički srbija je više nekakav turski opanak nego papuča 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2011.
Poruka: 3.789
30. rujna 2015. u 13:39
AlaŠu je napisao/la:
CNES je napisao/la:
 

Postoji vise vrsta cipela java. I srbija je nekad bila necija cipela.
Ne znam da li razumijes sto zelim reci, ali sto ako je srbija papuča, a kosovo mokasina. Mokasina je bolja od papuče?

Vidi cijeli citat

pa tehnički srbija je više nekakav turski opanak nego papuča 
Vidi cijeli citat


Nije tu stvar o istini, već o činjenici i pravnim pravilima, hijerarhiji pravnih propisa, i načelima. 
Ovdje koristiti termin "istina" je čak kontraproduktivno, jer se to može protumačiti značenje riječi "istina" kao efektivitet. 
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
30. rujna 2015. u 13:51

SAD su organizirale u Ujedinjenim narodima privatan sastanak, pa je zbog toga Kosovo bilo tretirano kao samostalna, punopravna država. Srpska misija pri UN je uputila prosvjednu notu Ujedinjenim narodima. Skup je osiguravala američka tajna policija, a ne policija Ujedinjenih naroda, što je također neuobičajeno. Izaslanik Rusije Vitalij Čurkin je uložio prigovor zbog prisustva predstavnika Kosova na skupu o borbi protiv terorizma.
Srbija trži podršku da se spriječi prijam Kosova u Unesco, ulaže velike napore spriječiti prijem Kosova u Unesco. Ban Ki Munu su predočeni dokumenti iz kojih je vidljivo zbog čega se Srbija protivi prijemu Kosova u Unesco.
Ireni Bokovoj, generalnoj direktorici UNESCO-a, se apeliralo da UNESCO preusmjeri na Bruxelleske pregovore odlučivanje o nadležnosti, zato jer ovako Albanci ciljano preuzimaju kontrolu institucija igorirajući sve pregovore i dogovore.

Samo Cibalia!
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.038
30. rujna 2015. u 13:56
AlaŠu je napisao/la:

pa tehnički srbija je više nekakav turski opanak nego papuča 
Vidi cijeli citat

ne iznosi neistine,Beogradski pašaluk,bi da je pravice bio međunarodno priznata,samostalna i suverena država
Domovine sin
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
30. rujna 2015. u 14:02
CNES je napisao/la:
Postoji vise vrsta cipela java. I srbija je nekad bila necija cipela. Ne znam da li razumijes sto zelim reci, ali sto ako je srbija papuča, a kosovo mokasina. Mokasina je bolja od papuče?
Vidi cijeli citat
Ovo sad što ti iznosiš se može osporavati i dokazivati, to nitko ne brani, to je moguće i izvedivo. Samo što se kao generalno načelo uzima da su stvari onakve kako je evidentirano u dokumetima. To je polazna točka od koje se polazi i koja se uzima kao mjerodavna. Sve ovo kasnije imaš pravo dokazivati da je neistinito ili da je istinito nešto drugo. Ali to se tek u postupku treba dokazati da odgovara stvarnosti, ali dok se ne uspije dokazati vrijedi ono što je na papiru. Samo nadležni i ovlašteni mogu mijenjati sadržaj službene isprave. U tom slučaju to ima pravnu snagu, ali to isti a krivotvoreno nema pravnu snagu, premda može proći ali to je onda dovođenje u zabludu ovlaštene osobe, a kad se to otkrije onda se ono što je ostareno temeljen nevažeće isprava jer je krivotvorena se proglašava ništavnim.
[uredio javasluk - 30. rujna 2015. u 14:03]
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2011.
Poruka: 3.789
30. rujna 2015. u 14:15
javasluk je napisao/la:
CNES je napisao/la:
Postoji vise vrsta cipela java. I srbija je nekad bila necija cipela. Ne znam da li razumijes sto zelim reci, ali sto ako je srbija papuča, a kosovo mokasina. Mokasina je bolja od papuče?
Vidi cijeli citat
Ovo sad što ti iznosiš se može osporavati i dokazivati, to nitko ne brani, to je moguće i izvedivo. Samo što se kao generalno načelo uzima da su stvari onakve kako je evidentirano u dokumetima. To je polazna točka od koje se polazi i koja se uzima kao mjerodavna. Sve ovo kasnije imaš pravo dokazivati da je neistinito ili da je istinito nešto drugo. Ali to se tek u postupku treba dokazati da odgovara stvarnosti, ali dok se ne uspije dokazati vrijedi ono što je na papiru. Samo nadležni i ovlašteni mogu mijenjati sadržaj službene isprave. U tom slučaju to ima pravnu snagu, ali to isti a krivotvoreno nema pravnu snagu, premda može proći ali to je onda dovođenje u zabludu ovlaštene osobe, a kad se to otkrije onda se ono što je ostareno temeljen nevažeće isprava jer je krivotvorena se proglašava ništavnim.
Vidi cijeli citat


Dobro java, potpisujem od rijeci do rijeci.

Ali tko je taj autoritet koji moze potvrditi ili osporiti kvalitetu i vlasnistvo cipele? Netko voli opanak, a netko stiklu. Zasto prejudiciras da cipele ima vlasnika, i da kao takva i moze biti ukradena. Sto ako cipela jednostavno JE.

  • Najnovije
  • Najčitanije