Turizam

Pristupio: 28.08.2012.
Poruka: 160
20. kolovoza 2013. u 02:37
Naravno da ce svake godine "dobit" biti veca, kad drzava (evropski standardi) sve vise steze vlasnike kafica, restorana, kuca, ... Svake godine vise vise prijavljuju drzavi pravo stanje. To je radosna vijest za drzavu koja zeli biti ozbiljna i njene gradjane. Budimo iskreni, nikad se nece vise ponoviti one sezone od prije 5-6 godina, sve je bilo krcato.
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.963
20. kolovoza 2013. u 10:00
niko normalan ne zeli da je "krcato" nego da je normalno, civilizirano, s kvalitetnom ponudom i kvalitetnim gostima.
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
20. kolovoza 2013. u 12:39
da ali sada ispada da nam gosti iz BIH koje, eto, nismo smatrali 'kvalitetnima' (jer su slabo noćili a dobro punili plaže) ipak kronično nedostaju. jer nekima je trebala ovakva jedna sezona da im dođe iz guzice u glavu da su oni itekako trošili novac, čak i oni koji bi samo došli na plažu s frižderom (pa sjest će i popit će piće jebem te u glavu!). prvi i osnovi postulat turizma: svaki gost je dobar gost.

ajmo malo o bogatim gostima i zašto ih je tako malo: od naših smještajnih kapaciteta samo nekih 30% zauzimaju hoteli. i kako onda pričat o kvalitetnim gostima kad nemaš kvalitetnu ponudu? pa neće bogati europljanin doći na godišnji u apartman Mare&Stipe (4 zvjezdice naravno) i mučit se s ćudljivom klimom iz '98., tuširat se samo kad je dovoljno jak pritisak (u 7 ujutro i 10 na večer) itd.. karikiram ali poanta je da bogati čovjek (iliti ga 'kvalitetan' gost) po svoj prilici neće ljetovati u apartmanu. ljetovati će u hotelu s bazenom i privezat će svoje raskošno plovilo u obližnjoj modernoj marini. to je nešto što su Crnogorci shvatili puno prije nas.
[uredio Kontroler - 20. kolovoza 2013. u 12:41]
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
21. kolovoza 2013. u 03:06
neznam sto cu bez bosanaca ovo ljeto, miljone su ostavljali...
Deadpool
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.10.2009.
Poruka: 4.994
21. kolovoza 2013. u 10:14
S obzirom da svratim doli nekad, u Makarskoj za koju se nagađalo da će njihov izostanak najviše pogodit i nisu previše tužni. Svi smještajni kapaciteti popunjeni, turisti idu po gradu s natpisima "Room?"...nekad davno su vlasnici soba i apartmana išli s natpisima po gradu. Ima brat bratu 5000 Poljaka u gradu trenutno, hrpa Mađara i Čeha, prilično dosta Purgera...sve u svemu, puno ko šipak.
Man, I love duct tape. I love how it tapes, I love the sound it makes. I love saying it. Duct tape. Duct tape. Duct tape...Duct tape...
riki_mo
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 06.08.2006.
Poruka: 36.861
21. kolovoza 2013. u 15:19

1. Moj najbolji prijatelj je u ponedeljak došao s Korčule, 7 dana, njih troje, oko 700 eura.

2. Moj drugi prijatelj je s ženom, dvoje djece i djevojkom koja se brine o djeci bio sedam dana u Malom Drveniku, 1000 eura.

Čitajte http://generalposlijebitke.blogspot.com/BŽV!
Pristupio: 28.07.2011.
Poruka: 727
21. kolovoza 2013. u 19:21
bio u puli s curom kroz vikend u i ponedjeljak došao doma

2 noćenja, 600 kuna, klimatizirana soba s parkingom
auto plin, 560 kuna
cestarine i tunel, 260

restorani:
ručak 132 kn, 112 kuna
večera 160 kuna
na večeri sam se posvađao s konobarom zbog cijena, ima cjenovnik i piše rižoto 40 kuna, dođe račun isti rižoto 58 kuna...nije mi se dalo zvati mu inspekciju ali nije lijepo da to rade ljudima, kao objašnjenje je bilo da su poslje 2 sata popodne drugačije cijene, mada onda bi to tome trebao istaknuti i valjani cjenovnik, nekoliko puta mi se dešavalo u noćnim klubovima da poslje 10 sati navečer stavljaju nove cjenovnike po stolovima

isto je bilo sa nekim rusima koji su sjeli do nas, gdje im je ceh bio oko 1200 kuna pa su svi vadili kalukature i sve zasebno računali te isto raspravljali sa konobarom

cijene na plaži katastrofa, šta reći nego kriminal do bola, boce 0,5 cole, fante ili nečega po 25 kuna, ćak su i vodu 0,5 prodavali po 15 kuna, mala pizza 38 kuna, kuglice sladoleda 8 kuna, lignje pržene, pohane po 70 kuna, porcija pomfrija 15 kuna, sendviči po 25 kuna i to najobičniji šunka i sir, jedino su kave i kave s mlijekom bile po 7 odnosno 10 kuna, zato su i kafići po plažama prazni, većina ljudi na plažu dođe s onim frižiderom i stvari se kupuju po lidlu, mercatoru, billu, kauflandu...što sam i ja radio tih 3 dana

srećom ostalim turistima te cijene nisu smetale, u šetnji gradom restorani su noću dobro popunjeni,čak u 3 restorana gdje sam ušao sve je bilo puno, a tokom jutra nemaš gdje sjesti na kavu, kave su uglavnom pristupačne od 7 do 10 kuna i u centru grada

cirka me sve oko koštalo oko 2000 kuna za 3 dana, pula je lijep grad ali skupo je ovo....prošle godine sam 5 dana azurne obale platio 1900 kuna, putovanje busom!!! te potrošio nekih 200€ pored
[uredio miki-vz - 21. kolovoza 2013. u 19:26]
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.963
21. kolovoza 2013. u 22:31
miki-vz je napisao/la:

Vidi cijeli citat

ladno bi mu platio 40kn pa neka onda on kmeci koliko oce.

jebemise koliko sta kosta ako sam zadovoljan i ne osjecam se opljackan, ali dokle god im je politika "ajmo ih zajebat" mogu krepat od gladi i bolesti svi takvi.
robin
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.11.2005.
Poruka: 2.827
21. kolovoza 2013. u 23:36
Ta cijena kave u Puli je i previse za splacine koje kuhaju. Tako lose kave da nisu ni za sranje dobre.
Od danas sam dama. Pa dokad izdržim.
Pristupio: 28.07.2011.
Poruka: 727
22. kolovoza 2013. u 11:10
cyc je napisao/la:
miki-vz je napisao/la:

Vidi cijeli citat

ladno bi mu platio 40kn pa neka onda on kmeci koliko oce.

inače znam gazdu tog restorana i nisam mu htel natovariti probleme,često kad jedem kod njega obično se isprsi sa nekim popustom, baš taj dan nije ga bilo a nije mi se svađalo sa konobarom, šta dečko može, neki sezonski radnik...a i nisam htel ženski pokvariti večeru pa da ostanem "bez akcije" taj dan :))), hehehe

mada cijene se moraju poštivati, ako noćni klubovi mogu lijepo i uredno istaknuti cjenovnike može i on pa neka kupac sam odluči ako su mi cijene prihvatljive, vjerujem da je na tom mjestu bio neko drugi i u drugačijoj situaciji da bi se sigurno posvađao sa konobarom