basketas je napisao/la:
ian wright je napisao/la:
zašto? Koji je posao sindikata?
Vidi cijeli citat
Jer su neznalice.
Najveći su kreatori inflacije sa svojim sumanutim zahtjevima, a koje vlada - jer ih boli kurac - ispunjava. I sad traže još 4+4
njihove plaće više nisu 3.000 kn pa da je 8% tj. 4+4, neka mizerija.
To ne znači da se kroz periode ne moze i ne mora borit za veću plaću, mora - ja to podržavam, al ne mogu država, privatni sektor i ukratko svi ostali građani postat njihovi taoci, što sad objektivno jesmo, samo jbg imaju snagu u ljudstvu i (donekle) su organizirani.
Da ih sad pitaš - na kojoj osnovi tražite, novo, povećanje plaća oni neće moći dat odogovor.
Vidi cijeli citat
Bio bananiran preko vikenda i pustilo me za martinje pa da repliciram na ovo.
Ne traže svi povećanje, traže učitelji i traže s razlogom, a ostali se samo prikrpavaju na to jer ne žele kurcem mrdnuti, al će prihvatiti bilokakvu milostinju koju im udijeli vlada. I na kraju oni koji se bune dobiju jednu veliku masnu k****** jer se uvedu kojekakve pizdarije kroz bonuse i dodatke koje nisu primjenjivi na učitelje (noćni rad, terenski rad, rad vikendom itd itd), al zato jesu na dio onih koji rade u službama poput policije, vojske itd itd.
Glavni razlog zbog kojeg se inzistira na povećanju je činjenica da su upravo učitelji u onoj famoznoj turi povećanja plaća prošli najgore. Tj, prilikom određivanja koeficijenata složenosti poslova prošli su najgore. Jer recimo, koeficijent učitelja u OŠ ili SŠ ili nastavnika u policijskoj školi nije jednak, iako rade isti posao - u OŠ i SŠ je taj koeficijent 2,01 dok je u policijskoj školi taj koeficijent 2,30. Za isti posao, tj posao iste složenosti. Ili mi radimo toliko različiti posao pa onda taj nastavnik. Dalje, edukacijski rehabilitator u posebnoj ustavi (COO) ima koeficijent 2,11 dok osoba koja radi isti posao u zdravstvu ima 2,51. Dalje, tajnik u školi s preko 100 zaposlenih ima 2,01 dok tajnik učilišta s više od 100 zaposlenih ima 3,00. Spremačice, kuharice i drugo tehničko osoblje ima isto tako manji koeficijent složenosti poslova ako radi u OŠ ili SŠ nego što to imaju osobe koje rade u drugim institucijama koje spadaju u javne službe.
Upravo se zbog toga već evo gotovo dvije godine traži neki model kako da se izbori za to izravnanje, pokušavalo se preko dodataka pa je rekao ministar da je to zabranjeno iako mnogi koji rade u javnim službama imaju različite dodatke na plaću. Pa se onda recimo pokušavalo kroz dodatak za topli obrok na što se reagiralo ponudom od 20 eura mjesečno, dakle manje nego se sufinancira hrana učenicima OŠ.
Nebuloza u sustavu obrazovanja po pitanju plaća ima koliko god želiš.
E sad, dolazimo i do drugog para rukava, u čemu se apsolutno slažem s vama, a to je da se često nerezonski i nenamjenski zbog političkih bodova održavaju škole koje su na teškoj samrti. I što je još gore, kroz projekt cjelodnevne nastave, koji će dodatno uništiti i obrazovanje, ali i obitelji u manjim gradovima i ruralnim područjima zbog toga što će djecu prisilno odvojiti od kuće i roditelja, se lupaju pare u škole bez dugoročne perspektive u sklopu mjera kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti koji završava dogodine. Masa škola bi trebalo spojiti i novac koji se prži na područne škole s 1 učenikom uliti u sustav obrazovanja kroz potporu za napredak škola s perspektivom.
Ali ne, umjesto da naprave to, oni otvaraju nove škole i zapošljavaju 6 osoba (učiteljica, produženi boravak, spremačica/kuharica, domar, tajnik, domar) na 6 učenika koji pohađaju katoličku osnovnu školu o kojoj sam već bio pričao da je otvorena u mom kraju početkom ove školske godine.