The Phantom je napisao/la:
Nije problem u zadacima nego u cijelom obrazovnom sustavu.
Vidi cijeli citat
apsolutno.
al kompletnom, počevši od prvog dana prvog osnovne kad djecu traumatiziraju ocjenama.. čemu uopće ocjene djeci od prvog do četvrtog? ja bi to ukinuo. o retardirano preteškim programima u višim razredima osnovne da ne pričam.
umjesto da sedmaša i osmaša već filtriraš i 'guraš' ga u onom smjeru gdje pokazuje zainteresiranost i talent, ne, treba ga pod svaku cijenu i za ocjenu naravno, detaljno i opsežno opteretit fizikom, rimskim carstvom, feničanima, etručšanima, kovalentnim vezama, disperzivnim sustavima, mitohondrijima, jednadžbama itd itd

i onda na kraju imaš vojsku 18godišnjaka s četverogodišnjim školama od kojih većina ima slabo znanje a manjina vrlo dobro, a i jedni i drugi u biti ne znaju ništa radit niti su osposobljeni za život. u biti ništa za njih na ovom svijetu i nema osim faksa. pa svi upisuju faksove, fakulteti naravno primaju desetke tisuća (niti pitaju kretanja na tržištu radne snage, što je deficitarno/suficitarno zanimanje niti dakako odgovaraju ikome za to) pa se onda netko tko upiše jezike pita zašto je dodatnih 6 godina učio fiziku, matematiku i kemiju od čega je 4 praktički fakultetska razina? ili ovaj što upiše fer pita se zašto je morao pročitati 800 lektira u 6 godina. pa onda ovi što su diplomirali ekonomiju i pravo shvate da ih ima takvih cca 200 000 u državi. ništa, na burzu i molit boga.. živjela hrvatska
