U kakvom drustvu zivimo

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
11. srpnja 2014. u 09:18
u zagrebu svako govno postane "brand" samo zato sto je posvuda i sto vecina nema pojma o nicemu pa im se lako podvali muda pod bubrege, pogotovo sto se tice hrane.
mistificiraju se priprosta i neautohtona jela tamo gdje kulture jedenja ni nema, i onda jos 99% tih cevapa, bureka i pizza budu sranje.
[uredio cyc - 11. srpnja 2014. u 09:18]
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.992
11. srpnja 2014. u 09:28


ali ajde, ti nisi iz Zagreba, pa ti oprastam neznanje sto su zagrebacki brendovi
[uredio ian wright - 11. srpnja 2014. u 09:28]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2010.
Poruka: 5.258
11. srpnja 2014. u 09:42
Daj Ian, pa ćevapi su im katastrofa bili, ima bar 10 mjesta s boljim ćevapima; a da napregnem mozak nabrojao bi ih vjerojatno i više.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
11. srpnja 2014. u 09:44
ian wright je napisao/la:


ali ajde, ti nisi iz Zagreba, pa ti oprastam neznanje sto su zagrebacki brendovi
Vidi cijeli citat


ne ti ces mi objasniti iz praga. ajde lovi zjake.
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.992
11. srpnja 2014. u 10:00
ma jok, ti iz pecine si mjerodavan za zagrebacke brendove
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.992
11. srpnja 2014. u 10:03
bubici je napisao/la:
Daj Ian, pa ćevapi su im katastrofa bili, ima bar 10 mjesta s boljim ćevapima; a da napregnem mozak nabrojao bi ih vjerojatno i više.
Vidi cijeli citat


ma kuzim ja to, pregazila ih konkurencija i vrijeme, ali svejedno je malo blesavo kad tako nestane jedan od gradskih brendova. Kad bi dolazili stranci prije 20 i vise godine, vodio bi ih u Rubelj

u drugim zemljama bi prodali firmu nekom drugom, samo da ostane ime. Ako je istina ono iz clanka da imaju 17 pecenjara u ZG, to je nevjerojatna prednost u odnosu na konkurenciju. Neki moderniji menadzment bi radio cuda s takvom pokrivenoscu grada
[uredio ian wright - 11. srpnja 2014. u 10:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
11. srpnja 2014. u 11:20
hahahaha, pazi ti koji su to gurmanski i opcenito civilizacijski dosezi kad strane goste vodi po balkanskim prcvarnicama (koje jos smatra "brandom") pored autohtonih restorana s lokalnim delicijama i pogledom na grad.
mogu misliti sto si im pokazivao od znamenitosti, vjerojatno cuda socijalisticke arhitekture. 
[uredio cyc - 11. srpnja 2014. u 11:21]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
11. srpnja 2014. u 11:32
pa, rubelj jest zagrebacki brend....nisam nikad bio tamo, jer sam 2 puta u zivotu jeo cevape, ali to je mjesto koje je u 30 godina doslo od male obiteljske pecenjare do lanca pecenjarnica....

nema starog gospon rubelja, i ode biznis! :((

dobro ian kaze, taj "brend" je trebalo iskoristiti....sacuvati...

zagreb je prevelik grad da bi se ogranicio na autohtone delicije...
jer onda bi ga moralo ograniciti i na autohtono stanovnistvo, pa bi bio ko slavonska pozega...

ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.992
11. srpnja 2014. u 11:58
cyc je napisao/la:
hahahaha, pazi ti koji su to gurmanski i opcenito civilizacijski dosezi kad strane goste vodi po balkanskim prcvarnicama (koje jos smatra "brandom") pored autohtonih restorana s lokalnim delicijama i pogledom na grad.
mogu misliti sto si im pokazivao od znamenitosti, vjerojatno cuda socijalisticke arhitekture. 
Vidi cijeli citat


isli smo u Zoo i pokazivali im domace naciste
[uredio ian wright - 11. srpnja 2014. u 11:58]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
11. srpnja 2014. u 12:50
džon vejn je napisao/la:
pa, rubelj jest zagrebacki brend....nisam nikad bio tamo, jer sam 2 puta u zivotu jeo cevape, ali to je mjesto koje je u 30 godina doslo od male obiteljske pecenjare do lanca pecenjarnica....

nema starog gospon rubelja, i ode biznis! :((

dobro ian kaze, taj "brend" je trebalo iskoristiti....sacuvati...

zagreb je prevelik grad da bi se ogranicio na autohtone delicije...
jer onda bi ga moralo ograniciti i na autohtono stanovnistvo, pa bi bio ko slavonska pozega...

Vidi cijeli citat


da bi nesto bilo brand mora biti univerzalno prepoznatljivo, osobito i poticati kod konzumenta osjecaj povjerenja, kvalitete, opcenito dobrog osjecaja.

prcvarnica koja vise prilici banja luci, brckom ili slicnim balkanskim vukojebinama, k tome jos i ispodprosjecnom hranom (alo i pizze su radili, u bosni barem pojedes postene cevape i nikakve varijante s pizzama u ponudi) nikako ne moze biti nista vrijedno spomena za glavni grad jedne nacije toliko bogate vlastitim specijalitetima te njegovoj srednjeeuropskoj kulturi.

kada turist ili poslovni covjek ode u francusku, italiju, spanjolsku...onda hoce iskusiti kulturu tih zemalja, a ne petparacku verziju turske.

  • Najnovije
  • Najčitanije