džon vejn je napisao/la:
pa, rubelj jest zagrebacki brend....nisam nikad bio tamo, jer sam 2 puta u zivotu jeo cevape, ali to je mjesto koje je u 30 godina doslo od male obiteljske pecenjare do lanca pecenjarnica....
nema starog gospon rubelja, i ode biznis! :((
dobro ian kaze, taj "brend" je trebalo iskoristiti....sacuvati...
zagreb je prevelik grad da bi se ogranicio na autohtone delicije...
jer onda bi ga moralo ograniciti i na autohtono stanovnistvo, pa bi bio ko slavonska pozega...
Vidi cijeli citat
da bi nesto bilo brand mora biti univerzalno prepoznatljivo, osobito i poticati kod konzumenta osjecaj povjerenja, kvalitete, opcenito dobrog osjecaja.
prcvarnica koja vise prilici banja luci, brckom ili slicnim balkanskim vukojebinama, k tome jos i ispodprosjecnom hranom (alo i pizze su radili, u bosni barem pojedes postene cevape i nikakve varijante s pizzama u ponudi) nikako ne moze biti nista vrijedno spomena za glavni grad jedne nacije toliko bogate vlastitim specijalitetima te njegovoj srednjeeuropskoj kulturi.
kada turist ili poslovni covjek ode u francusku, italiju, spanjolsku...onda hoce iskusiti kulturu tih zemalja, a ne petparacku verziju turske.