xavice je napisao/la:
cyc je napisao/la:
[
da bi nesto bilo brand mora biti univerzalno prepoznatljivo, osobito i poticati kod konzumenta osjecaj povjerenja, kvalitete, opcenito dobrog osjecaja.
prcvarnica koja vise prilici banja luci, brckom ili slicnim balkanskim vukojebinama, k tome jos i ispodprosjecnom hranom (alo i pizze su radili, u bosni barem pojedes postene cevape i nikakve varijante s pizzama u ponudi) nikako ne moze biti nista vrijedno spomena za glavni grad jedne nacije toliko bogate vlastitim specijalitetima te njegovoj srednjeeuropskoj kulturi.
kada turist ili poslovni covjek ode u francusku, italiju, spanjolsku...onda hoce iskusiti kulturu tih zemalja, a ne petparacku verziju turske.
Vidi cijeli citat
Mi nismo iz Njemačka, nego iz Hrvatska, pa mi ne znati što je dobro vama koji dugo živite u Europa. Dođiti i naučiti nas što valja. Dotad mi na studentski minimalac sasma zadovoljni s aljbanski burek i bosanski ćevapi.
U Zagrebu možeš pojesti na jedno 15 puta lokacija bolju pizzu nego negdje u Napulju ili Rimu gdje čekaju razno razne suseve da im podvale paradajiz i peršin na tijestu za 27 eura pa da se s tim mogu preseravati za nekim šankom kasnije.
Možda i jesi "okusio" francusku i inu kulturu, ali iz ova dva ili tri posta se vidi da o zagrebačkoj nemaš pojma.
"Rubelj" nije loš, ali ih je konkurencija preplavila i vrijeme pojelo, pogotovo vis a vi cijena. Recimo, tu kod mene na Branimirovoj, pomakneš se 20 metara, lokal se zove "Gaj" i pojedeš bolje i jeftinije ćevape uz ljubazniju uslugu.
Tko nije okusio kurac od talijanske ovce pa sve to zalio sa francuskim ribarom nije okusio europsku kuhinju.
Sto se tice bureka cuo sam da u nekoj pekari pored baschiere tam na jarunu dobis cijeli protvan mislim za 30 kn.
[uredio rudar Miško - 12. srpnja 2014. u 01:47]