U kakvom drustvu zivimo

ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.994
11. srpnja 2014. u 13:21
to koliko cevapi i bureki nisu dio trinaeststoljetne hrvatske uljudbe svjedoci broj mjesta gdje se cevapi mogu kupiti u Hrvatskoj. I broj Hrvata koji moze reci da nikad nije jeo cevape. Dalje, burek je danas toliko mainstream da je dio ponude pekarskih proizvoda i u Billi
[uredio ian wright - 11. srpnja 2014. u 13:22]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
11. srpnja 2014. u 14:02
ne plagiraj povijest, to je relikt  45 godina balkanske sugoslavije.
nemam nista protiv tih jela, ali to nema veze s hrvatskom niti je nesto cime se trebamo diciti i uzdizati u nebesa.
plakati nad lancem pecenjara s realno losom i preskupom hranom je plod teskog duhovnog siromastva.
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 65.994
11. srpnja 2014. u 14:13
nitko ne plagira (plagira sto? Da Hrvati jedu cevape i burek?), nitko se ne dici, nitko ne uzdize u nebesa, a sto se tice duhovnog siromastva, tu je sasvim dovoljno procitat tvoje postove
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.11.2013.
Poruka: 495
Crust666
Crust666
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.05.2013.
Poruka: 1.809
11. srpnja 2014. u 14:20
..nacionalist i dok ždere i loče....
!!! Non Serviam !!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
11. srpnja 2014. u 19:27
boranijo balkanska.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.07.2011.
Poruka: 6.057
12. srpnja 2014. u 00:34
cyc je napisao/la:
[
da bi nesto bilo brand mora biti univerzalno prepoznatljivo, osobito i poticati kod konzumenta osjecaj povjerenja, kvalitete, opcenito dobrog osjecaja.

prcvarnica koja vise prilici banja luci, brckom ili slicnim balkanskim vukojebinama, k tome jos i ispodprosjecnom hranom (alo i pizze su radili, u bosni barem pojedes postene cevape i nikakve varijante s pizzama u ponudi) nikako ne moze biti nista vrijedno spomena za glavni grad jedne nacije toliko bogate vlastitim specijalitetima te njegovoj srednjeeuropskoj kulturi.

kada turist ili poslovni covjek ode u francusku, italiju, spanjolsku...onda hoce iskusiti kulturu tih zemalja, a ne petparacku verziju turske.

Vidi cijeli citat


Mi nismo iz Njemačka, nego iz Hrvatska, pa mi ne znati što je dobro vama koji dugo živite u Europa. Dođiti i naučiti nas što valja. Dotad mi na studentski minimalac sasma zadovoljni s aljbanski burek i bosanski ćevapi.

U Zagrebu možeš pojesti na jedno 15 puta lokacija bolju pizzu nego negdje u Napulju ili Rimu  gdje čekaju razno razne suseve da im podvale paradajiz i peršin na tijestu za 27 eura pa da se s tim mogu preseravati za nekim šankom kasnije. Možda i jesi "okusio" francusku i inu kulturu, ali iz ova dva ili tri posta se vidi da o zagrebačkoj nemaš pojma.

"Rubelj" nije loš, ali ih je konkurencija preplavila i vrijeme pojelo, pogotovo vis a vi cijena. Recimo, tu kod mene na Branimirovoj, pomakneš se 20 metara, lokal se zove "Gaj" i pojedeš bolje i jeftinije ćevape uz ljubazniju uslugu.
blaž1986
blaž1986
Mali dioničar
Pristupio: 25.07.2010.
Poruka: 5.961
12. srpnja 2014. u 01:32
Kad smo kod rostilja srbin na ravnicama i gladne oči u sesvetama
https://www.youtube.com/watch?v=-IHM5zgs8wM
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.06.2014.
Poruka: 608
12. srpnja 2014. u 01:39
xavice je napisao/la:
cyc je napisao/la:
[
da bi nesto bilo brand mora biti univerzalno prepoznatljivo, osobito i poticati kod konzumenta osjecaj povjerenja, kvalitete, opcenito dobrog osjecaja.

prcvarnica koja vise prilici banja luci, brckom ili slicnim balkanskim vukojebinama, k tome jos i ispodprosjecnom hranom (alo i pizze su radili, u bosni barem pojedes postene cevape i nikakve varijante s pizzama u ponudi) nikako ne moze biti nista vrijedno spomena za glavni grad jedne nacije toliko bogate vlastitim specijalitetima te njegovoj srednjeeuropskoj kulturi.

kada turist ili poslovni covjek ode u francusku, italiju, spanjolsku...onda hoce iskusiti kulturu tih zemalja, a ne petparacku verziju turske.

Vidi cijeli citat


Mi nismo iz Njemačka, nego iz Hrvatska, pa mi ne znati što je dobro vama koji dugo živite u Europa. Dođiti i naučiti nas što valja. Dotad mi na studentski minimalac sasma zadovoljni s aljbanski burek i bosanski ćevapi.

U Zagrebu možeš pojesti na jedno 15 puta lokacija bolju pizzu nego negdje u Napulju ili Rimu  gdje čekaju razno razne suseve da im podvale paradajiz i peršin na tijestu za 27 eura pa da se s tim mogu preseravati za nekim šankom kasnije. Možda i jesi "okusio" francusku i inu kulturu, ali iz ova dva ili tri posta se vidi da o zagrebačkoj nemaš pojma.

"Rubelj" nije loš, ali ih je konkurencija preplavila i vrijeme pojelo, pogotovo vis a vi cijena. Recimo, tu kod mene na Branimirovoj, pomakneš se 20 metara, lokal se zove "Gaj" i pojedeš bolje i jeftinije ćevape uz ljubazniju uslugu.
Vidi cijeli citat


Tko nije okusio kurac od talijanske ovce pa sve to zalio sa francuskim ribarom nije okusio europsku kuhinju.
cyc je si probao taj euro specijalitet?

Sto se tice bureka cuo sam da u nekoj pekari pored baschiere tam na jarunu dobis cijeli protvan mislim za 30 kn.
[uredio rudar Miško - 12. srpnja 2014. u 01:47]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.960
12. srpnja 2014. u 08:57
xavice je napisao/la:
cyc je napisao/la:
[
da bi nesto bilo brand mora biti univerzalno prepoznatljivo, osobito i poticati kod konzumenta osjecaj povjerenja, kvalitete, opcenito dobrog osjecaja.

prcvarnica koja vise prilici banja luci, brckom ili slicnim balkanskim vukojebinama, k tome jos i ispodprosjecnom hranom (alo i pizze su radili, u bosni barem pojedes postene cevape i nikakve varijante s pizzama u ponudi) nikako ne moze biti nista vrijedno spomena za glavni grad jedne nacije toliko bogate vlastitim specijalitetima te njegovoj srednjeeuropskoj kulturi.

kada turist ili poslovni covjek ode u francusku, italiju, spanjolsku...onda hoce iskusiti kulturu tih zemalja, a ne petparacku verziju turske.

Vidi cijeli citat


Mi nismo iz Njemačka, nego iz Hrvatska, pa mi ne znati što je dobro vama koji dugo živite u Europa. Dođiti i naučiti nas što valja. Dotad mi na studentski minimalac sasma zadovoljni s aljbanski burek i bosanski ćevapi.

U Zagrebu možeš pojesti na jedno 15 puta lokacija bolju pizzu nego negdje u Napulju ili Rimu  gdje čekaju razno razne suseve da im podvale paradajiz i peršin na tijestu za 27 eura pa da se s tim mogu preseravati za nekim šankom kasnije. Možda i jesi "okusio" francusku i inu kulturu, ali iz ova dva ili tri posta se vidi da o zagrebačkoj nemaš pojma.

"Rubelj" nije loš, ali ih je konkurencija preplavila i vrijeme pojelo, pogotovo vis a vi cijena. Recimo, tu kod mene na Branimirovoj, pomakneš se 20 metara, lokal se zove "Gaj" i pojedeš bolje i jeftinije ćevape uz ljubazniju uslugu.
Vidi cijeli citat


o kako je lijepo biti glup...

poanta uopce nije gdje sto mozes pojesti i po kojoj cijeni, nego da se od lanca losih cevabdzinica radi brand i nesto po cemu je kao zagreb poznat. kao da smo neka vukojebina bosanska bez icega vrijednog spomena.
nit su cevapi nesto hrvatsko, nit je to nesto cime se pametan covjek treba ponositi, a najmanje nesto na cemu ce se temeljiti gastronomska ponuda u turistickoj zemlji bogatoj vlastitom kuhinjom.
sto je iduce? kebab kod ali babe?
a rubelj je davno postao dno i hrane i usluge, a vidimo i poslovanja: http://www.index.hr/vijesti/clanak/radnici-ostali-bez-sedam-placa-a-kcer-vlasnice-u-gradskim-lokalima-pokrece-novi-rubelj/759443.aspx 
eto vam vas brand.
[uredio cyc - 12. srpnja 2014. u 08:59]