Uhapšen Ratko Mladić

123
...
646566
...
818283
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
02. lipnja 2011. u 21:52
dimnjacar je napisao/la:
Sustina je da je akademik Supek rekao sustu istinu, Hrvati su htjeli da se novci od njihovog turizma, ako se vec lazu u infrastrukturu, ulazu u hrvatsku infrastrukturu, I da je zbog toga proglasen personom non grata u Jugoslaviji, iako je bio i partizan i antifasist i znanstvenik i intelektualac itd.

Naravno da je Hrvatima (logicno i hrvatskom turizmu) bitnija autocesta ZG-ST nego "put bratstva i jedinstva", samo to sto posatavljas pitanje oko toga, diskvalificira te na tu temu, oprostices. Hrvatske pare su u pitanju, ne jugoslovenske, ili kako je legendarni Smoje "prcao" u mozak "savezne institucije" (citaj svemogucu i sveprisutnu Partiju) sa "rvatskim morem" ili "rvatskim turizmom".




Vidi cijeli citat


Sustina je da akademik Supek nije rekao "sustu istinu" jer Hrvati su imali svoje predstavnike kao i svi ostali u SFRJ koji su takodje punili saveznu kasu (naravno koliko je ko mogao i imao) i hrvatski delegati su donosili odluke potpuno isto kao i ostali, zajednicki na plenumima i komitetima i kako se to vec znalo. Autocesta ZG-ST nije bitnija za Hrvatsku od "puta bratstva i jedinstva" (molim pogledati geografsku kartu) a kamoli za Jugoslaviju, samo postavljanje pitanja oko toga te diskvalifikuje na bilo koju temu, oprostices ti.

Po tebi se prica svodi na to da je "rvatsko more" od zaradjenih 100 dinara koje je slala u Srbiju da bi se ona gradila a Hrvatskoj bi na raspolaganje bilo vracano 12 dinara. Slobodno i dalje veruj u to.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
02. lipnja 2011. u 22:03
Dule Savic je napisao/la:
Autocesta ZG-ST nije bitnija za Hrvatsku od "puta bratstva i jedinstva" (molim pogledati geografsku kartu) 
Vidi cijeli citat


Definitivno se nekada toliko zaneses, da bubnes ko maksim po diviziji.

Bitno je da danas imamo Dalmatinu  

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
02. lipnja 2011. u 22:05
Dule Savic je napisao/la:
  Autocesta ZG-ST nije bitnija za Hrvatsku od "puta bratstva i jedinstva" (molim pogledati geografsku kartu)   
Vidi cijeli citat


ovo je veoma dvojbena kvalifikacija. 

autocesta ZG-ST je u najmanju ruku jednako bitna kao i put bratstva i jedinstva. uzmi u obzir da turizam sto izravno, sto neizravno, ostvaruje 20% hrvatskog bdp-a, a ostvarivao je i tih dana jedan velik udio....

put bratstva i jedinstva je veoma vazan za srbiju, jer ju povezuje sa zapadnom europom, dok za hrvatstvu nije vazan u toj mjeri.

ja bih pak stvari postavio malko drugacije. ovako: obje ceste je valjalo izgraditi! a ova nasa, ZG-ST nije gradena iz politickih razloga, jer je proglasena megalomanskim projektom hrvatskog nacionalizma.  na infrastrukturne projekte gledam (kao i svako inzenjerske struke) u ponesto drukcijem svjetlu od prosjecnog clana tamo nekog SIV-a (nema veze sto su tamo hrvati sjedili, pokraj drugih n i n) :P
po logici stvari= cesta koja osuvremenjuje turizam, a taj turizam je najvaznija gospodarska grana drzave je apsolutno isplativ i potreban projekt.

al ok, dimni je objasnio kakve ovo veze ima s mladicem :)
[uredio džon vejn - 02. lipnja 2011. u 22:06]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
02. lipnja 2011. u 22:26
Ljudi aman zaman sta vam je - pogledajte auto - kartu i Hrvatske i, pogotovo SFRJ. Vejne, zivota ti, da nije BG-ZG sta bi spajalo Slavoniju sa zapadom Hrvatske i dalje ka Evropi...i o ovim politickim razlozima, nemoj ja da pocnem da pricam zasto nije gradjen metro u Beogradu i zasto nam auto-put prolazi kroz centar grada, daleko bi nas odvelo. Cesta naravno da osavremenjuje turizam, ali ti imaj na umu da turizam ni izbliza nije bio najisplativija privredna grana one drzave i da su prioritet kada je savezna vlada bila u pitanju imali veliki infrastrukturni projekti od znacaja za celu bivsu drzavu. To bi bilo otprilike kao kada bih ja sada rekao da je za Srbiju vazniji autoput Beograd - Cacak nego BG - ZG.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.07.2007.
Poruka: 922
02. lipnja 2011. u 22:37
Pa naravno da je put Zagreb Batrovci vazaniji za Hrvatsku, to je deo panevropskog koridora i ne povezuje Hrvatsku sa Srbijom nego istocnu Evropu sa zapadnom. Da ste dizali kredit za taj projekat puno bolje bi finansijski prosli nego za projekat cisto lokalnog karktera.
Pod brojem dva, autoput je objekat koji treba da privredjuje i frekvence saobracaja su jako vazan parametar, a put ka Srbiji je puno frekventniji nego ka Splitu.
[uredio djordje - 02. lipnja 2011. u 22:46]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
02. lipnja 2011. u 22:52
djordje je napisao/la:
Pa naravno da je put Zagreb Batrovci vazaniji za Hrvatsku, to je deo panevropsog koridora i ne povezuje Hrvatsku sa Srbijom nego istocnu Evropu sa zapadnom. Da ste dizali kredit  za taj projekat puno bolje bi finansijski prosli nego za projekat cisto lokalnog karktera.
Pod brojem dva, autoput je objekat koji treba da privredjuje, i frekvence saobracaja su jako vazan parametar, a put ka Srbiji je puno frekventniji nego ka Splitu.
Vidi cijeli citat


koji li je to :)? 

cini se da tebi nije jasan projekat lokalnog karaktera....nadam se da ces se provozati autocestom a1 u julu mesecu, pa da vidis sta je frekvencija :)

a autocesta "zagreb-batrovci"  (i dalje za srbiju) je toliko tranzitno iskoristena, da masa kamiona prema srbiji, bugarskoj i turskoj umjesto po tom koridoru, ide po drzavnoj cesti d2, varazdin-osijek, ne placajuci cestarinu pri tranzitu hrvatskom, vec samo rade prometne cepove sa svojim sporim sleperima....

nema veze, ja ti opet kazem, trebalo je graditi obje...u svakom slucaju, od hrvatskih novaca :)

 
[uredio džon vejn - 02. lipnja 2011. u 23:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.04.2006.
Poruka: 32.357
02. lipnja 2011. u 23:02
Dule Savic je napisao/la:
Ljudi aman zaman sta vam je - pogledajte auto - kartu i Hrvatske i, pogotovo SFRJ. Vejne, zivota ti, da nije BG-ZG sta bi spajalo Slavoniju sa zapadom Hrvatske i dalje ka Evropi...i o ovim politickim razlozima, nemoj ja da pocnem da pricam zasto nije gradjen metro u Beogradu i zasto nam auto-put prolazi kroz centar grada, daleko bi nas odvelo. Cesta naravno da osavremenjuje turizam, ali ti imaj na umu da turizam ni izbliza nije bio najisplativija privredna grana one drzave i da su prioritet kada je savezna vlada bila u pitanju imali veliki infrastrukturni projekti od znacaja za celu bivsu drzavu. To bi bilo otprilike kao kada bih ja sada rekao da je za Srbiju vazniji autoput Beograd - Cacak nego BG - ZG.
Vidi cijeli citat


sveti petar je 3 puta zanijekao Isusa, ja cu evo za tebe 3. put napisati-trebalo je graditi obje, s tim da hrvati ucestvuju u gradnji "zagreb-batrovci", a da ovo prema splitu financiraju 100%....vrlo je vitalno za drzavu da joj se jedna regija (slavonija) poveze s centrom, i zato + za gradnju te ceste, vitalno je i da se zagreb poveze sa beogradom, ali valja reci i da treba povezati ostale centre u hrvatskoj sa zagrebom...i to od nasih novaca....
srbija je drzava, koja kad se gleda "tlocrtno", ima izrazenu jednu dimenziju (sjever-jug) i prakticki izgradis cestu od beograda prema skopju, prometno si integrirao 70% srbije (preostalih 30% je vojvodina), dok u hrvatskoj to nije slucaj, mi imamo 2 velika kraka, od zg prema slavoniji, od zg prema dalmaciji, i 2 manja (zg rijeka i zg varazdin), i prakticki od ta 4 pravca, mi smo sa autoputom zagreb-batrovci povezali samo taj jedan.

usporedjivati, makar i ovako posredno, beograd-cacak i zagreb-split je deplasirano, ne razumijem zasto si to napisao. u biti, vjerojatno nisi svjestan koliko dalmaciji i opcenito hrvatskoj ekonomiji znaci ta cesta zagreb-split....
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
03. lipnja 2011. u 03:30
Dule, pobogu.

Hrvatskoj je dakle bilo strateški najvažnije da sa Zagrebom poveže, da vidim redom iz glave što se sjećam vožnji po tom autoputu: Ivanić-Grad, Križ, Popovaču, Okučane, Novsku i Lipovac, uz valjda čisto geografski neizbježne iznimke Kutine i Slavonskog Broda od imalo važnijih gradova, nego Split, Rijeku, Osijek, Dubrovnik, Sisak, Zadar, Varaždin, Šibenik, Vinkovce, Pulu, Koprivnicu, Bjelovar...  Jesi li ti svjestan šta si izjavio?!?
Povezali Slavoniju sa centrom?  De ti pogledaj malo kartu Hrvatske, pa vidi gdje je Slavonija a kuda ide ta cesta. 
Hrvatskoj je bilo važnije povezati preko Zagreba Njemačku i Tursku, dok dovesti turiste na Jadran se moglo i po kaldrmi.  Jesi se nekad vozio starom cestom Zagreb - Rijeka, i Jadranskom magistralom?  Pa širja je i ravnija ova ulica s točno 20 kuća tu u Teksasu nego kad te dve ceste staviš jednu kraj druge.  Jel tebi jasno da se iz Zagreba moglo doći u Texas puno brže nego u Dubrovnik?
Za Hrvatsku je bio važniji autoput do Niša i Skopja od povezivanja Rijeke, Splita, Ploča i ostalih luka sa zaleđem?  Jel ti znaš kako teretni vlakovi idu iz Rijeke, najveće luke u SFRJ, u unutrašnjost?  A kako su išli kamioni cestom od Rijeke preko Gorskog kotara do Mađarske i dalje na istočna tržišta, tada itekako važna?
Za Hrvatsku je bio bitniji pravac prema Bugarskoj nego prema Italiji??

Ja nisam toliko nagao da te odmah proglasim malicioznim, ali je očito da ti nemaš pojma o čemu govoriš.  Pravac bratstvo-jedinstvo je bio otprilike šesti po važnosti Hrvatskoj, ali je zato bio prvi po važnosti Beogradu.  Prvih pet pravaca važnih Hrvatskoj su proglašeni ustaškim projektima i zauzimati se za njih je bilo politički i karijerno opasno, dok se naravno ovaj šesti napravio.

Što misliš, zašto je prva stvar koja je u Hrvatskoj napravljena nakon osamostaljenja bilo - gradnja ovih cesta prema Rijeci i Splitu, istarskog ipsilona, itd.?  Gradile su se tokom najžešćeg rata, dok je još trećina zemlje uključujući i neke dijelove tih pravaca bilo pod okupacijom, kad se trošilo na vojsku i zbrinjavanje izbjeglica i prognanika... ali svejedno su se nalazila ne baš beznačajna sredstva za prometno povezivanje.  Reći ću ti ja zašto - jer su Hrvatskoj trebale ko žednom kap vode.  A u SFRJ bi se napravile odmah nakon što se poveže onaj supervažni koridor Doboj - Novi Pazar - Tetovo, ili tako neki Brčko-Banovići tip projekta.

Uostalom, šta misliš da je "root cause" raspada Jugoslavije?  Pa pare, čovječe - da smo se oko para mogli dogovorit, dogovorili bi se i oko svega drugoga čas posla.  Pa meni, balavcu od 15-16 godina, je bilo jasno da je Juga pukla ko kokica kad sam u Novom listu na kiosku vidio veliki naslov "Srbija upala u savezni trezor" (ili nešto u tom smislu).  A ne ovako, Slovenija i Hrvatska imaju same svojih para dovoljno da se izgrade, ali ne može, ima sto ruku šta se zavlače u džepove, a i trošit vlastite novce je onako, nacionalistički ustašoidno... E pa dopizdilo više.  Ove sve nacije, religije, pisma, jezici, kurci-palci su šarene slike u toj knjizi, za one koji ne misle da teba čitati tekst.  A i dobro dođu kad se treba napalit na "one genocidne divljake preko".


[uredio Kauboj - 03. lipnja 2011. u 03:37]
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2010.
Poruka: 2.364
03. lipnja 2011. u 05:52
Bez da se svadjam, stvarno nije provokativno pitanje, vec cisto laicko, posto bas nemam znanja iz te oblasti. Kako ako je Hrvatska sa svojim turizmom gradila Beograd i infrastrukturu po Srbiji, sada tim turizmom ne moze da izvuce iz dugova zemlju koja je defakto daleko manja od stare Juge i ima daleko manje usta za hraniti, nego sto je po vasem tvrdnjama hranila?
Mislim ja nesto citam da ste vi prezaduzeni i da vam se dugovi sve vise uvecavaju, cak neke liste po vasim medijima gledam da su vas svrstali u zemlje kojima preti bankrot (moguce da seru, jer je bilo na Index-u, ali ste sigurno najzaduzenija bivsa republika)? Uopste meni nekako zapada za oci da su zemlje koje su turisticki jos jace od Hrvatske, su u jos vecim bulama i da je turizam bio neka vrsta garancije da ce te drzave vracati ocigledno kredite koje sada ne mogu vratiti. Pliz nemojte svaljivati na SEK-u, jer ove price o prezaduzenosti citam u poslednjih 5,6 godina, a SEK-a traje 2,3.
Ovo nema veze sa Mladicem, pa se izvinjavam, ako necete ne morate mi govoriti
[uredio lignjoslav - 03. lipnja 2011. u 05:54]
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
03. lipnja 2011. u 06:28
Neki kažu da je ovo samo mit, mnogi misle da je ipak u jednom od svojih tekstova iz 1975. Bruno Bušić je napisao:

" ... Da smo složni i čestiti davno bi imali državu. A bit će rođenje, rodit će se slobodna Hrvatska kad padne Berlinski zid i kad se budu rušila komunistička krvava carstva kao kule od karata. Nema nijedne države da je nastala bez krvavih gaća. Vjerojatno ćemo se i mi morati pobiti za slobodu sa Srbima, a možda i sa Turcima. Teret rata morat ćemo podnijeti svi podjednako ..

.. No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže će i najgore biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tada će biti najveće i nerješivo pitanje - kako nas tada spasiti od nas samih?!"

E sad, prijeđi preko nacionalističkog patosa; bit je ovo zadnje - tko će nas spasiti od nas samih...
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
123
...
646566
...
818283