Zoran Milanović

123
...
151617
...
939495
Hugo Chavez
Hugo Chavez
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 11.344
04. lipnja 2007. u 20:21
slažem se s tobom dbald o jurčićevim najavama... imao je onaj "izlet" s porezom na kapitalnu dobit, koju je populistički mislio prodati kao porez za tajkune, a da pritom nije rekao da oporezivanje kapitalne dobiti može biti svašta - od poreza na porast cijene nekretnine, preko poreza na dividende do oporezivanja bankovnih kamata. ako počne opet s tim u kampanji i ljudima netko objasni da nije to baš "porez za tajkune" nego za sve nas koji imamo i jednu kunu ili euro u banci ili koju dionicu, onda će naglo pasti popularnost ljube jurčića.
[uredio Hugo Chavez - 04. lipnja 2007. u 20:22]
X
Moira
Moira
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.11.2005.
Poruka: 2.133
04. lipnja 2007. u 20:21
dbald
 
Nisam neki stručnjak, ali je logično da je gospodarski rast iz godine u godinu veći, ali ne zbog značajnih mjera vlade, već zbog prirodnog oporavka nakon rata, te političke stabilnosti u zemlji. Problem je u tempu. Koalicija nije napravila bog zna što jer su je razvlačili na šest strana. Da bi se uopće formirala bilo je potrebno previše trgovine i ustupaka, hrpu nesposobnjakovića je tu trebalo nahraniti. Naravno da je curilo na sve strane kad su oni bili zabavljeni unutarnjim ratovima. HDZ je za to vrijeme sredio svoje redove, a ponovnim dolaskom na vlast imao je puno čišću situaciju i bolje preduvjete za napraviti nešto značajnije, a ja to baš i ne vidim. Pitanje duga umirovljenicima su morali riješiti odlukom Ustavnog suda, a to su učinili prodajom imovine (ne vidim baš da su promijenili način rješavanja problema). Bilo bi stvarno žalosno da dugoročni projekti poput gradnja cesta padaju sa svakom promjenom vlade. Slažem se da je ova vlada bolje funkcionirala od koalicijske, ali je to zbog gore navedenog bilo i za očekivati. Čini mi se da ipak sa svakim izborima idemo korak naprijed, samo bih ja da su ti koraci malo veći, a ako me osjećaj ne vara ovom prilikom je to moguće. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.05.2007.
Poruka: 4.475
04. lipnja 2007. u 20:25
Nisam kompetentan da komentiram hrvatsku politicku scenu ali moram iskazati jednu stvar.Velika je pogreska da lider stranke ne bude i premijer.Recimo ako je taj Jurcic dobra ekonomska opcija kako ce on rjesavati politicke situacije.Recimo doge mu Del Ponte po nekog generala ili Slovenci opet nesta tamo oko Pirana i jos puno toga.Nece on imati odgovornosti jer je premijer za ekonomiju,a nece imati ni taj Milanovic jer nece biti premijer vec samo sef stranke.A kad niko nema odgovornost onda pati sama drzava.
Shaggy
Shaggy
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.10.2004.
Poruka: 11.758
04. lipnja 2007. u 20:28
puno buke oko tog milanovića.
ono što sam vidio(gledao), sigurno iznad prosjeka, ali nije extra klasa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.05.2007.
Poruka: 4.475
04. lipnja 2007. u 20:34

I jos jednu stvar koja me zacudila.Pitate se dali je covjek previse mlad jer ima 40 godina.U Makedoniji prvi premier Branko Crvenkoski je tad imao 30 godina,sljedeci Ljupco Georgievski je imao 32, a sadasnji premier Gruevski ima 36 a bio je ministar u vladi od 98-2002(tad je imao 28).Liderka opozicije Sekerinska ima 34 godina, a tri klucna ministerska mjesta u vladi  recimo imaju Antonio Milososki(vanjski poslovi), Gordana Jankuloska(unutarnji poslovi) sa 31 godinu i za obranu Laze Elenoski sa 33 godinu.

Pa evo drzava koraca snaznim koracima napred.
Moira
Moira
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.11.2005.
Poruka: 2.133
04. lipnja 2007. u 20:45
 
Hugo, čula sam ga kad je to malo detaljnije objašnjavao, pri čemu je rekao da postoje različiti modeli, te da on sigurno nije mislio na oporezivanje bankovnih kamata te porez na dividende (za što ga je također u prije spomenutoj emisiji prozvao Polančec), već na dodatno oporezivanje dobiti ako se ne reinvestira tj. ako se vadi (pretpostavljam nešto slično prijašnjem modelu 20+15), te na promet neoporezovanom financijskom imovinom, gdje bi prodajom vrijednosnih papira postao obveznikom plaćanja tog poreza, a ne samim rastom vrijednosti fin. imovine. 
Hugo Chavez
Hugo Chavez
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 11.344
04. lipnja 2007. u 20:54
čini mi se da se to poslije izvlačio zbog dosta negativnog prijema same ideje. a u čemu je razlika ovog zadnjeg što si navela? naravno da obveznikom poreza možeš postati u trenutku prodaje (inače bi porezna uprava morala imati 100.000 zaposlenihSmile). sva ta priča je krenula od toga što će luka rajić napraviti sa svojih 2 milijarde kuna..
sada uvesti takav porez  bi značilo ubiti hrvatsko (još nerazvijeno) tržište vrijednosnica. banke bi naravno to pozdravile jer bi se novci slili u depozite (domaći izvor).
X
Moira
Moira
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.11.2005.
Poruka: 2.133
04. lipnja 2007. u 21:41
Mislila sam istaknuti kako mali dioničari time nisu u opasnosti od plaćanja dodatnih poreza, nije baš da se bave trgovinom vrijednosnica. Nije nam razvijena ni proizvodnja, pa je s ovim postojećim sustavom PDV-a još više u banani, za razliku od trgovine koja cvjeta, pa se proizvodnji neće ni ukidat ni smanjivat stopa, već se stalno "traže" neki drugi načini za razvoj iste. Činjenica da je u trgovini vrijednosnim papirima nastao bum, a da država nema tu svoj dio kolača. Ali dobro, slažem se da je to sve skupa služilo prvenstveno u predizborne svrhe. Nitko na vlasti ne bude radio baš radikalne promjene. Barem pedeset posto od priča koje ćemo čuti ovih mjeseci slobodno možemo zanemariti.
Hugo Chavez
Hugo Chavez
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.08.2006.
Poruka: 11.344
04. lipnja 2007. u 21:47
ne spominji mi proizvodnju!Wink kud izvozimo 50% prometa, još čekamo povrat pdv-a cca 2 mjeseca (što god šuker govorio)...
X
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
04. lipnja 2007. u 21:53
Shaggy je napisao/la:
puno buke oko tog milanovića.
ono što sam vidio(gledao), sigurno iznad prosjeka, ali nije extra klasa.
Vidi cijeli citat
 
e jebiga shagy! bojangles je zakljucio da je milanovic superstar a ti si zakljucio da nije nista posebno - a mene samo zanima sta bi bilo da je milanovic covjek hdz? vjerovatno bi tebi bio superstar a bojanglesu nista posebno. daj ljudi dosta getoiziranog razmisljanja.
123
...
151617
...
939495
  • Najnovije
  • Najčitanije