Miami Masters Series 9 Nasdaq 100 Open

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2005.
Poruka: 3.660
03. travnja 2006. u 10:37
  Pa ne mogu vjerovati da smo se Shaggy i ja složili oko jednog Ljubinog meča.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2006.
Poruka: 483
03. travnja 2006. u 10:49

 Dobro je Shaggy rekao - imas sansu u tiebreaku i pocnes razmisljati. To je ono najgore. I samo minut-dva kasnije si ga izgubio. To je ono sto non-stop tvrdim. Cim malcice opustis ruku, ovaj te zgazi. Taman imao 4-1 i dve serve u tiebreaku. To je recimo jedna mala razlika izmedu Gorana i Ljube. Goran bi u takvim trenucima odigrao prave servis poene, Ljubo je nekako stao. A onda je Federer odigrao 2-3 najbolja poena u setu i eto guzve.

Ali mogu vam reci da sam ponosan. Ponosan sam sto je izgubio u 3 tiebreaka. A mogao je jedan otici i na drugu stranu....

Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 89.841
03. travnja 2006. u 10:52

 nitko neće priznati da je 2 tie break otišel na stranu Ljube,kak god se linilo teško mislim da bi Federer pal!tj da bi Ljubo pobjedil,bidjela se na momente nervoza kod Rogera!Pogotovo u tiebraku,bez obzira na fenomenalne poteze kad je bilo najpotrebnije!

 

Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2005.
Poruka: 412
03. travnja 2006. u 10:58

 Kao prvo svaka cast Ljubi na plasmanu u finale Miamia i dobro pruzenoj igri protiv Federera.Odigrao je vrhunski do finala...Mozemo mi sada govoriti trebao je ovako ili onako u tie-breaku ali sve je to tenis i lopta dvije odluce cijeli mec.Kljuc je bio u drgugom tie-beraku i to je Ljubo jednostavno MORAO dobiti...Krenuo je sa brejkom i u treci set ali ni to nije bilo dovoljno.Ali kako sam vec prije pisao Ljubi se polako ali sigurno desava sindrom "Sampras" koji je tako dugo pratio igrace i naseg Gorana u odlucujucim mecevima i bodovima (koliko ih je samo izgubio...muka mi je kada se sjetim).Ljubo jednostavno manjka samopouzdanja protiv Federera i to se vidi u 7 izgubljenih meceva zaredom (toliko mislim nije ni Goran od Samprasa gubio zaredom)!! Federer uvijek ima taj kljucni korak vise i sve poklone koristi na najbolji moguci nacin.Ljubo jednsostavno nije smio toliko grijesiti u tie breaku ali...Jos jednom velika hvala Ljubi na sve u svemu dobroj igri i vjerujem da ce ubuduce biti jos prilika protiv Federera i ostale vrhunske ekipe ...jedva cekam...

P.S. Ceka nas i teniski vikend u Zagrebu...

Evo moram i HRT pohvaliti na ostavljanju meca na drugom programu do kraja pa onda prebacivanju na nogomet.Hvala Bogu da se i tamo nasao netko pametan i shvatio da mec treba pustiti do kraja pa makar i do ponoci...(eh da je bar tako bilo,gledali bi pet setova...)

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.01.2006.
Poruka: 8.612
03. travnja 2006. u 11:04
 ja se sijecam jedne izjave ljube poslije goranovog trijunfa u wimblendonu kao to mu je putokaz da se i u kasnim teniskim godinama mogu ostvariti veliki teniski rezultati a slazem se sa shaggyem jer sam juce malo pratio mec na hrt-u i malo na SPORT KLUBU jer me zanimalo kako susjedi srbi komentarisu mec a mogu vam reci u jedno 80% kada je ljubo dobio poen i odigro dobro ovi su (njih dvojica su komentirala mec) odma to svodila na to da je federer odigro lose taj poen a na svaki poen federera su skoro svrsavali ja mislim da je ljubo jako napredovo u zadnjih godinu dana ali jos mora toga puno popraviti kao igru na mrezi pa izlazak na mrezu u pravom trenutku je jucer na svaku ljubinu malo kracu loptu je federer odma napado i to kaznjavo dok je ljubo na takav izazov samo nastavio igrati na osnovnoj crti, a i psihicki je ljubo jako jak ljubo je u samom teniskom vrhu htjeli mi to priznati ili ne, a federe je svijet za sebe jer kada igras lose on te razbije ko beba zvecku a kada on igra lose opet one glavne i odlucujuce poene on dobiva a to mogu samo oni najveci i zato i je tu gdje i je i zato je najbolji
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2005.
Poruka: 412
03. travnja 2006. u 11:06
 Ah kazes Goran bi odigrao dobru servu u tom trenutku tie-breaka,pa odigrao bi ali kako kada...i Goranu je znala u tim trenutcima ruka se skratiti ali i znao je dva asa spiciti sa 220 km/h dijagonala kut i sve u redu...da,to je falilo Ljubi u tie-breaku dva tri asa ili servis winera, onako ko iz topa...to su gusti za gledati...  
[uredio benx]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.01.2006.
Poruka: 8.612
03. travnja 2006. u 11:23
 nekako me ljubo na mirka cro-copa podsjeca tolko treniga-odricanja uvjek si u spici sve tamburas redom ali one glavne meceve gubis i to sve knap iako u nekim trenicima imas sve na tanjuru ali protivnik ti to prije tebe uzme iz tog tanjura
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 89.841
03. travnja 2006. u 11:24

boys je napisao/la:
 nekako me ljubo na mirka cro-copa podsjeca tolko treniga-odricanja uvjek si u spici sve tamburas redom ali one glavne meceve gubis i to sve knap iako u nekim trenicima imas sve na tanjuru ali protivnik ti to prije tebe uzme iz tog tanjura
Vidi cijeli citat
 

da tako nekako,samo ljubi bar ne ponestane snage!u biti možda ponestane u odlučujućim trenucima...

Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.01.2004.
Poruka: 838
03. travnja 2006. u 11:29

 @boys - I ja sam gledao na istom kanalu (za razliku od vecine meni Mico legenda malcice ide na onu stvar, prvo sto je rekao rivalitet Ljubo - Federer podsjeca na rivalitet Goran - Sampras, mozda i podsjeca, ali po broju uzastopnih pobjeda Federera, to je otprilike kao sto smo mi "igrali" protiv Dream teama, uvijek se vise volim sjecati Carsona, Bratislave ili ove pobjede nad Davidom od petka nego "rivaliteta" i 7 uzastopnih poraza sa Federerom) i slazem se da se dive malo previse Federeru (mada mu se ima na cemu i diviti) i da su komentari Ljubo nema kretanje ne moze nista na sljaci, Ljubo nema volej ne moze nista na travi malo previse kad se govori o petom tenisacu na svijetu, ali ako se sjetis kako je Slavko prenosio kosarku kad su Srbi igrali finala, ova dvojica su bili super korektni. 

Meni je ipak bolje sto imam i sportklub pa mogu miksati (a i prenose masters turnire skoro od samog pocetka) nego da samo slusam Micino stenjanje. Steta sto se Eurosport skoro potpuno okrenuo prema WTA. 

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.12.2005.
Poruka: 3.660
03. travnja 2006. u 11:40
Vilenjak je napisao/la:

 nitko neće priznati da je 2 tie break otišel na stranu Ljube,kak god se linilo teško mislim da bi Federer pal!tj da bi Ljubo pobjedil,bidjela se na momente nervoza kod Rogera!Pogotovo u tiebraku,bez obzira na fenomenalne poteze kad je bilo najpotrebnije!

 

Vidi cijeli citat

Teško je govoriti što bi bilo kad bi bilo.
Možda bi pao Federer, a možda bi se raspao i Ljubo sav sretan što mu je uuzeo set i igra gusto finale.
Da zaključim Ljubo je jučer igrao meč koji je mogao dobiti jer je to bo jedan od dana kada je Federer bio pobjediv samo što Ljubo nije iskoristio ponuđene prilike.
U tome i je veličina Federera jer kakko god da on odigra on "hipnotizira" Ljubu kojem uvijek nedostaje "nešto" da bi ga dobio, ali ako Federer odigra vrhunski onda to izgleda otprilike 6:3, 6:3 i bok vidimo se idući put.


  • Najnovije
  • Najčitanije