Euroliga 2009/10

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
21. svibnja 2010. u 11:30
slažem se. naši igrači premalo uplivavaju, pa je sukno je to možda i pokupio od azeveda. već je sad bolji do njega, jebiga, azevedo je malo prenizak za moderni vaterpolo.
a i za vujasa se slažem. ne da je trebo bit na popisu, nego je jedino on mogo konkurirat kasasu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
21. svibnja 2010. u 11:30
slažem se. naši igrači premalo uplivavaju, pa je sukno je to možda i pokupio od azeveda. već je sad bolji do njega, jebiga, azevedo je malo prenizak za moderni vaterpolo.
a i za vujasa se slažem. ne da je trebo bit na popisu, nego je jedino on mogo konkurirat kasasu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
02. lipnja 2010. u 14:35
evo jedan osvrt na napulj i suđenje tamo, kao i na funkioniranje LEN-e i današnje stanje u vaterpolu: link
krezubica
krezubica
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 564
02. lipnja 2010. u 17:04
Sve je dobro rečeno u ovom tekstu na
www.dance.hr
i u mnogim prijašnjim komentarima. Htio bi dodat još samo jedan detalj kojeg sam možda već davno prije  spomenuo, nisam siguran. Vaterpolo je jedini ekipni, a uz to i olimpijski sport koji nema svoj savez.....pod tim mislim na evropsku i svjetsku organizaciju jer i LEN i Fina su organizacije vodenih sportova, u kojima glavnu riječ vode ljudi iz plivanja...... , a ne vaterpola i dok vaterpolo ne utemelji svoj, prvo evropski, pa onda i svjetski savez teško će se išta pomaknut na bolje, a ni to nije garancija. U svakom slučaju to moraju pokrenut nacionalni savezi, naravno udruženi jer nitko sam neće ništa postić......a tu npr. HVS ne da ništa ne pokreće i poduzima nego se sigurno još i ulizuje npr. LEN-i s obzirom na predstojeće EP u Zagrebu........ali ako se uskoro ništa ne poduzme pokopat će vaterpolo za sva vremena.......jer npr. ako ko jedan od najstarijih olimpijskih sportova izleti s OI-a......kad će ga vratit.....vjerojatno nikad.....
 
Živi' će nam ime makar granu sikli
Resti će nam sime ovdi di smo nikli
Tukli su nas vitri, nevere od rata
A slomili nisu granu od Hrvata
krezubica
krezubica
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 564
02. lipnja 2010. u 17:04
Sve je dobro rečeno u ovom tekstu na
www.dance.hr
i u mnogim prijašnjim komentarima. Htio bi dodat još samo jedan detalj kojeg sam možda već davno prije  spomenuo, nisam siguran. Vaterpolo je jedini ekipni, a uz to i olimpijski sport koji nema svoj savez.....pod tim mislim na evropsku i svjetsku organizaciju jer i LEN i Fina su organizacije vodenih sportova, u kojima glavnu riječ vode ljudi iz plivanja...... , a ne vaterpola i dok vaterpolo ne utemelji svoj, prvo evropski, pa onda i svjetski savez teško će se išta pomaknut na bolje, a ni to nije garancija. U svakom slučaju to moraju pokrenut nacionalni savezi i vodeći klubovi, naravno udruženi jer nitko sam neće ništa postić......a tu npr. HVS ne da ništa ne pokreće i poduzima nego se sigurno još i ulizuje npr. LEN-i s obzirom na predstojeće EP u Zagrebu........ali ako se uskoro ništa ne poduzme pokopat će vaterpolo za sva vremena.......jer npr. ako ko jedan od najstarijih olimpijskih sportova izleti s OI-a......kad će ga vratit.....vjerojatno nikad.....
 
[uredio krezubica - 02. lipnja 2010. u 17:05]
Živi' će nam ime makar granu sikli
Resti će nam sime ovdi di smo nikli
Tukli su nas vitri, nevere od rata
A slomili nisu granu od Hrvata
krezubica
krezubica
Željan dokazivanja
Pristupio: 01.11.2005.
Poruka: 564
02. lipnja 2010. u 18:13
molio bi odgovorne da izbrišu prvi moj post ( a može i ovaj).....tek sam sad vidio da mi je umjesto ko prije kad bi pri uređivanju bio ostavljen samo ispravljeni tekst.....ovaj put ostavljena oba i onaj prije ispravke i novi ispravljeni....a dodo sam samo dvije riječi pa nema smisla da duplo stoji......
Živi' će nam ime makar granu sikli
Resti će nam sime ovdi di smo nikli
Tukli su nas vitri, nevere od rata
A slomili nisu granu od Hrvata
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2009.
Poruka: 320
03. lipnja 2010. u 09:38
vrhunski clanak

htio bi samo reci da je tesko usporediti vaterpolo i rukomet, ma koliko vaterpolo imao vise 'staza', jer rukomet, pogotovo u Njemackoj, gleda 20k ljudi po utakmici..ali da se moze pribliziti, pogotovo u ne-rukometnim zemljama poput Italije recimo, to se bome moze..moze i kod nas, jer niti kod nas se ne gleda rukomet, kao niti u Srbiji, CG..govorim o domacim utakmicama..

sve mi se cini da bi nekoliko klubova moralo osnovati svoj 'Uleb'..prvenstveno mislim na Partizan, Jug, Primorac i Jadran..vrlo brzo bi to podrzali i Mađari..pa da vidimo onda koliko samovolje se moze i dalje provoditi, jer ovo ne vodi nikuda..vaterpolo ce jos malo past (ako vec nije) u duboki ponor..



ps...Zlokovic i Perrone vise nisu nagađanja..oni su u rosteru Recca za slijedecu sezonu..
[uredio h2opolo - 03. lipnja 2010. u 09:41]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
05. lipnja 2010. u 00:47
slažem se s krezubicom, nedostatak matičnog savezaje isto problem. posebice što vaterpolo ne dobija ništa od sponzora koje imaju ti zajednički savezi, a budimo realni privlači ih plivanje. zato je osnivanje tj odvajanje vaterpola u zasebni savez dobari poželjan korak.

može se sve usporedit, pastavit u realne okvire. tipa rukomet i vaterpolo. prvo vrlo su slični po organizaciji igre. pivot - sidrun, 2 krila i 3 vanjska. pa bi se onda neka pravila. koja su se pokazala poticajna za razvoj rukometa, tipa brzi centar, mogla pokušat implementirat u vaterpolo. jasno onda bi se moralo i definirat prostor za izmjene u toj soluciji.

što se tiče popularnosti, rukomet ima jaku ligu u njemačkoj, i španjolskoj. u ostalim ligama uglavnom imamo po jedan do 2 kluba ko i u nas. glavna razlika što je nositelj kvalitete njemačka, a u vaterpolu italija. njemci su puno bolji u organizacijskom i marketinškom smislu i to se vidi i na ovom primjeru. da ovi iz LEN-e rade kvalitetno na razvoju i širenju vaterpola, bila bi situacija puno bolja. samo da uvedu ograničenje na max 16 igrača pod ugovorom (+juniori) za svaki klub, pojavila bi se još najmanje 3 kluba koja bi konkurirala zanaslov prvaka europe. kad bi recco višak od više od 10 vrlo dobrih igrača bio prisiljen otpustit, pa da se oni rasporede kroz slijedeća3 talijanska kluba opet bi bila mogućnost da ko 2006. imamo 3 talijana na final4-u

nije bi prlainović više nagađanje, a sukno će nadam se ostat u juga.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
06. lipnja 2010. u 17:39
Sandro ti ostaje sigurno!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
06. lipnja 2010. u 23:38
je li ima još 1 ili 2 godine ugovor?
  • Najnovije
  • Najčitanije