HVS

1234
...
678
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
23. studenog 2008. u 22:28
krezubica je napisao/la:
Jučer nije bilo utakmice Jug-Pro Recco na HTV-u, a sad Perica sukomentator na utakmici Šibenik-Varteks u emisiji Volim nogomet. Mogo se je prihvatit gostovanje u toj emisiji, a na tom istom HTV-u vaterpola ima svake prijestupne. I to je predsjednik HVS-a. Svaka mu čast. Nije čak ni na utakmici u Kotoru Primorac-Šibenik, nego uživa u Šibeniku i podilazi HTV-ovcima, za svaki njihov prohtjev samo da nema veze s vaterpolom.Prije utakmice Mladost-Jug neđe sam čitao da HTV planira do kraja godine prenosit 4 utakmice. Jedna je bila ta između Juga i Mladosti, valjda će još jedna bit finale kupa (sumnjam da će prenosit polufinale), a koje su ostale dvije. Ako ova utakmica Jug-Pro Recco nije bila za prenosit ne znam koja će bit.U euroligi u sljedećem kolu koje se jedino igra još do Nove godine Jug i Mladost gostuju i ne vjerujem da će njih prenosit tako da tu jedino ostaje Šibenik-Olympiakos, sumnjam da će prenosit Len kup i utakmicu, tako da ostaju još samo ove utakmice Jadranske lige: Jug-Budva (već u srijedu), Šibenik-Jug (u subotu 29.11.) i Primorac-Mladost (5.12. ako će otkupit prijenos iz Kotora što sumnjam jer jedva prenose i utakmice iz HR bazena).Baš me zanima što će bit od ovog i hoće li skupit te 4 utakmice prema njihovoj najavi. Sumnjam jer onu koju bi bilo najlogičnije prenosit nisu prenosili. Sve čestitke HVS-u i prije svega Perici koji eto surađuje s HTV-om, a taj isti HTV ne prenosi vaterpolo čiji je on predsjednik saveza.
Vidi cijeli citat


ClapClapClap
Clap
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.11.2007.
Poruka: 252
26. studenog 2008. u 20:14
nazalost nasa stvarnost.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.01.2007.
Poruka: 425
04. prosinca 2008. u 22:41
gomila vijesti iz hvs. skoro svaku objavu bi vrijedilo komentirati, kao i činjenicu da je većinu odluka donio famozni upravni odbor http://www.crowaterpolo.com/content/view/2364/1/
1)sastav za svjetsku ligu
nema paškvalina, upao nižić koji nema seniorskih minuta, zatim medo obradović kao bek, koji to tek počinje igrati
bez nižića samo 16 igrača, otpada medo, i vjerojatno karač
malo se podilazi jugu(nižić, medo)što može juga skupo koštati, pa zatim šansa se ne daje problematičnom paškvalinu i oporavljenom frankoviću
2)kod pomoćnika rudiću slična stvar, šansa početnicima velikih klubova, opet pokušaj mirenja i podjela vlasti.obojica su neiskusni kao treneri
3) mlađe kategorije
u-20 je i dalje asićeva..po meni trebalo je baciti u vatru newcomere fatovića ili kobešćaka
4) '91 je tuckova, istu generaciju vodi 2 god. za redom, otpao šimenc kao pomoćnik
5) '93 hrestak+moj favorit denis šupe
6) '95 kreković.dobra odluka, po meni
7) damjaniću seniorke..promjena im je trebala, savin je postao prefamilijaran, izgubio je respekt. valjda se nećemo osramotiti s curkama na europskom
8) juiorke savinu..jedino je on i ostao od aktivnih koji nešto pizaju, trener primorja kad su bile prvakinje se čiji se ostavio žesnkog vaterpola


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
06. prosinca 2008. u 16:27
aquatic life je napisao/la:

1)sastav za svjetsku ligu
nema paškvalina, upao nižić koji nema seniorskih minuta, zatim medo obradović kao bek, koji to tek počinje igrati
bez nižića samo 16 igrača, otpada medo, i vjerojatno karač
malo se podilazi jugu(nižić, medo)što može juga skupo koštati, pa zatim šansa se ne daje problematičnom paškvalinu i oporavljenom frankoviću
Vidi cijeli citat

samo 16 igrača. pa ne može se ni prijavit nego 13 za utakmicu. paškvalina nema jer su hina i dobud puno bolji, a i muslim je bolji, a još k tome i može igrat krilo.a i medo je ovogodišnjim igrama zaslužio poziv i ničim se ne podilazi jugu. a kako ih to može koštat?
aquatic life je napisao/la:
2)kod pomoćnika rudiću slična stvar, šansa početnicima velikih klubova, opet pokušaj mirenja i podjela vlasti.obojica su neiskusni kao treneri
Vidi cijeli citat

neko ko je trener juga u današnje vrijeme sigurno je odličan trener. a bolje stavit početnike da se uče uz iskusnog rudića. a od damjenića bi svatko bio bolji

sad se pejica opet buni na tretman na htv-u. a opet će otić tamo kad ga pozovu jer samoreklame nikad dosta
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.01.2007.
Poruka: 425
06. prosinca 2008. u 18:22
što se tiče oba pomoćnika a ne samo fatovića, definitivno su početnici među trenerima. to što je fatović trener juga ga ne svrstava a priori u odlične trenere. pa i i.sukno igra u juga a nije odličan igrač.
uz to, pod fatovićevim vodstvom je jug izgubio prvu polueuro utakmicu (jadran hn) nakon mnogo vremena doma.
ali treba i odgovoriti čemu pomoćnici rudiću? i zašto dva? po meni, samo da budu odgovorni za disciplinu svoje polovice reprezentacije. i da bude točnija statistika, dvojica će teže pogrijeiti.
što se tiče spiska, previdio sam da je svj. liga za mjesec dva, pa da neće ni raditi širi spisak. a to što muslim može igrati i krilo ga sigurno neće staviti u repku
medo je kao bek prosjek, a najveća mu je zapreka mentalne prirode, u biti on je tu zbog solidnog napada i end of story
po meni je bolji marković na beku od njega ali to je samo moje mišljenje
[uredio aquatic life - 06. prosinca 2008. u 18:23]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.01.2007.
Poruka: 425
06. prosinca 2008. u 20:21
i još jedno pitanje, zašto nema eleza, pavlovića ili komadine? svi igraju u klubovima koji će ući u 8 eurolige? elezu su lani produljili na 4 godine prije kraja sezone. pavlovića ne pomišljaju mijenjati, komadina je dobar olympiakosu. što je s njima? jesu li problematičnog ponašanja? stari? neperspektivni? zašto se to problematično ponašanje pušta dobudu i obradoviću, njima ne? zbog toga tvrdim da se cijela vlast dijeli na mladost i jug, da je reprezentacija postala skoro pa privatno pravo..ako podjela vlasti na ovaj način jugaše zadovoljava, mislim da ćete šutjeli kad vas okradu(naravno da ne mislim na navijače nego na klub
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
06. prosinca 2008. u 20:42
fatović je prvi trener juga, a i. sukno je 13 igrač. ipak postoji razlika. što se tiče poraza od jadrana kao euro utakmice. s obzirom na značenje jadranske lige to je bio samo malo službeniji trening.ne znam po čemu je obradović problematičnog ponašanja, a da je marković bolji bek on bi bio 2. bek juga, a ne obradović. ne znam kako se ne pitaš što tu radi Buljubašić, to je lik koji nema pojma igrat beka, ima očajan šut, taktički je loše školovan, a jedina kvaliteta mu je plivanje.
što se tiče igrača iz europskih klubova koje si nabrojo. slažem se da bi uvijek trebali bit barem na širem spisku, ali rudić je poznat  da preferira igrače iz domaće lige. mislim da je komadina naš drugi bek (on ili burić) po kvaliteti, dok su ovi ostali ipak van 13 najboljih.

ne znam kakve veze ima reprezentacija i buduća eventualna krađa protiv juga?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.01.2007.
Poruka: 425
06. prosinca 2008. u 20:49
možda sam vidovit
loša stvar vaterpola je što nema statistike, tako da nema smisla lamentirati ni oko eleza ni oko pavlovića. osim toga, i oni su sad u domaćoj ligi.
mislio sam početi o pi aru obitelji sukna pa ipak neću, ali to može biti hint zašto će sukno šutjeti kad vas okradu. buljubašić je bez veze bek, vjerojatno i on otpada, slažem se. što bi bilo da je šutalu recimo stari direktor ili u vrhu nekog tijela hvs-a? da li bi on sad bio najveći talent u zadnjih 5-6 godina? uvjeren sam da bi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
06. prosinca 2008. u 21:08
što hoćeš reć? da sandro sukno ne zaslužuje igrat u reprezentaciji ili bit na širem spisku? ne razumijem. po meni on je naše uvjerljivo najbolje lijevo krilo. nije lako sad mladim jugašima uć u ekipu kad je u 2-3 godine iz jugove škole izišlo 6 svjetskih igrača- bošković, marković, dobud, joković, s.sukno, bušlje. pa tako ni šutalu.

a statistika često vara, pa ne znam bili i od nje bilo kakve koristi. jučer sam gledo primorac-mladost i pavlović je bio odličan, ali bolji su hina i dobud. šetka ništa posebno. nisam baš bio koncentriran na njegovu igru da bi ga mogo šire komentirat, ali u primorcu je daleko od nekog važnog igrača.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.01.2007.
Poruka: 425
06. prosinca 2008. u 21:17
ma šetka je bio rudićeva infišancija, ali u primorcu je standardan. njega nisam prvi spomenuo
sandro zaslužuje priliku, pogotovo krilo. ajde neka mjerilo bude internacionalna karijera, ili će kao bukić igrati samo u matičnom klubu
statistika? to je zakon...
1234
...
678