Plivanje

123
...
323334
...
454647
Kupusar
Kupusar
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.07.2010.
Poruka: 1.950
27. svibnja 2012. u 09:21
Dok god se ne promijene neki ljudi u vrhu saveza odgovor je ne.
The reason I talk to myself is that I'm the only one whose answers I accept. I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it. George Carlinwww.hocuri.com
baseggio
baseggio
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.08.2009.
Poruka: 11.606
27. svibnja 2012. u 11:05
@ sufnudla, nisam površni poznavaoc, već samo ironično komentiram ono što ti već duže vrijeme govoriš(slažem se sa tvojom konstatacijom)... ne brini, pratim ja sva plivačka natjecanja pa kad vidim da hrv plivača nema u finalima, i kad su im polufinala maksimalni domet (i time su zadovoljni), onda se stvarno pitam tko vodi taj savez i kako je moguće da je sustav rada tako loš u odnosu na recimo prije 10ak godina...
Willy Wonka
Willy Wonka
Moderator
Pristupio: 04.09.2011.
Poruka: 6.311
27. svibnja 2012. u 18:43
baseggio22 je napisao/la:
@ sufnudla, nisam površni poznavaoc, već samo ironično komentiram ono što ti već duže vrijeme govoriš(slažem se sa tvojom konstatacijom)... ne brini, pratim ja sva plivačka natjecanja pa kad vidim da hrv plivača nema u finalima, i kad su im polufinala maksimalni domet (i time su zadovoljni), onda se stvarno pitam tko vodi taj savez i kako je moguće da je sustav rada tako loš u odnosu na recimo prije 10ak godina...
Vidi cijeli citat

Katastrofa u vođenju klubova, jadno vodstvo saveza. Slušati kretena Varvodića kako objašnjava moderne tendencije u plivanju je već muka.

Mada, ako ćemo iskreno, nismo mi nikada bili nekakva velesila. Zavaravali su nas uspjesi Draganje s čime nemamo nikakve veze (Bottom je tu presudan) i Kožulja koji je bio jedina svijetla točka. 90% naših uspjeha je dolazilo u malim bazenima koji nisu mjerilo.

A i što očekivati kada nemamo bazena, ono što i imamo je zauzeto, a slobodni termini su takvi da to traži puno roditeljskog odricanja na što danas većina nije spremna. Svi smatraju da plivanje nije skup sport - što i nije - ali kao i ostala dva bazična sporta traži enormnu posvećenost i rad. Osim naravno ako nisi vanserijski talent, ali i oni rade po pet-šest sati dnevno.
http://www.openerarankings - Australian Open 2022. - Australian Open 2022. - 23*-51*
kille
kille
Mali dioničar
Pristupio: 17.12.2005.
Poruka: 8.704
28. svibnja 2012. u 13:23
baseggio22 je napisao/la:
evo Sanja uzela srebro na 50-ki (u 50-metarskom)...
da li je to znak da je hrvatsko plivanje izašlo iz faze Dno Dna? 
Vidi cijeli citat


mislim da je ta disciplina NEolimpijska, pa se onda i nitko baš i ne priprema za nju...od tuda čini mi se ova medalja...

svejedno, čestitke sanji
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
28. svibnja 2012. u 14:54

kakve veze ima konkurencija??

nije stvar ni konkurencije, to je koda je srusila rekord u atletici na 50 metara. koga boli kurac kad se to ni ne pliva...

50 metara postoji samo cisti sprint jer drukcije ni nema smisla.

miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.449
28. svibnja 2012. u 14:58
Willy Wonka je napisao/la:
baseggio22 je napisao/la:
@ sufnudla, nisam površni poznavaoc, već samo ironično komentiram ono što ti već duže vrijeme govoriš(slažem se sa tvojom konstatacijom)... ne brini, pratim ja sva plivačka natjecanja pa kad vidim da hrv plivača nema u finalima, i kad su im polufinala maksimalni domet (i time su zadovoljni), onda se stvarno pitam tko vodi taj savez i kako je moguće da je sustav rada tako loš u odnosu na recimo prije 10ak godina...
Vidi cijeli citat

Katastrofa u vođenju klubova, jadno vodstvo saveza. Slušati kretena Varvodića kako objašnjava moderne tendencije u plivanju je već muka.

Mada, ako ćemo iskreno, nismo mi nikada bili nekakva velesila. Zavaravali su nas uspjesi Draganje s čime nemamo nikakve veze (Bottom je tu presudan) i Kožulja koji je bio jedina svijetla točka. 90% naših uspjeha je dolazilo u malim bazenima koji nisu mjerilo.

A i što očekivati kada nemamo bazena, ono što i imamo je zauzeto, a slobodni termini su takvi da to traži puno roditeljskog odricanja na što danas većina nije spremna. Svi smatraju da plivanje nije skup sport - što i nije - ali kao i ostala dva bazična sporta traži enormnu posvećenost i rad. Osim naravno ako nisi vanserijski talent, ali i oni rade po pet-šest sati dnevno.
Vidi cijeli citat

Obzirom na broj stanovnika i to stanje s bazenima nismo ni bili daleko od velesile.

I ovo je bilo prvenstvo u malim bazenima. Pitanje je možemo li imati konstantno plivače koji će brati medalje s natjecanja.

 
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
05. lipnja 2012. u 14:01
bilo je ovo prvenstvo u 50 m bazenu..mali je 25m..dakako,više-manje su se sve bitne repke trudile eskivirati ovo natjecanje..izuzev onih koji još nemaju normu..njima je itekako bilo korisno biti tamo..u debrecenu smo vidjeli dominaciju domaćina mađarske,koja je uzela mislim 25 medalja..u osiromašenoj konkurenciji bilo je suludo očekivati er i wr,pa ih nije niti bilo..ovaj mjesec obilježit će razna nacionalna prvenstva,pa ćemo biti pametniji što se normi tiče..nitko od naših još nema a normu,nadolazeći zlatni medvjed bit će zadnja šansa..eventualno se nešto dogodi i prije na natjecanjima mare nostrum,ali teško..no,kako je limitirana brojka sudionika plivačkih natjecanja u londonu 900,a cifru sa a normama jedva popunjava polovica..logično je za predvidjeti da će i nekolicina naših put londona..s b normom..što se tiče,25 m bazena,ep je krajem studenog,a sp(istanbul) sredinom prosinca..
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
15. lipnja 2012. u 15:43
zlatni medvjed ovaj vikend..ali,ne na šalati,već na "savi"..ništa čudno,čim je grad zg srezao davanja,sve je stalo..prema najavama,zatvoreno plivalište moglo bi biti i bolji izbor..barem sudionici neće tradicionalno biti izloženi kiši..tko zna možda se nekome posreći da dođe i do a norme za london..zapravo je važnije da joj se naši predstavnici što više približe..zaključno,čestitke karli šitić!naša prva olimpijka u daljinskom plivanju,posve zasluženo!nije mala stvar biti među 25 odabranih za londonsku utrku..kakav filter!
bog_osobno
bog_osobno
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.05.2009.
Poruka: 3.923
31. srpnja 2012. u 21:14
Gledam sada ovo plivanje na OI i pitam se-sto se dogodilo sa nasim plivanjem?
Gdje su sada Draganja, Puninski, Jovanovic?

Posebno me zanima gdje je nestao Aleksej Puninski?
Sto se dogodilo sa Sanjom Jovanovic? 36. na 100m ledno
I nemamo bas nekih mladih talenata od kojih se u skorijoj buducnosti moze ocekivati da ce se kvalificirati u polufinala/finala
Jer nije sretan k'o puno ima,
sretan je onaj tko malo treba,
ne da se sreća zlatom kupiti,
sva blaga svijeta ništa ne vrijede,
jadan je onaj kog' vrag zavede,
pa cijeli život samo dukate na hrpu sprema,
đaba mu svega,
kad u duši mira nema
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
03. kolovoza 2012. u 11:43
ovo je logičan slijed događaja..koliko ulažeš,toliko ti se i vraća..godinama se forsirala medijska halabuka o hrvatskoj kao plivačkoj velesili(sjećate se ep u rijeci?),a sada odjednom nemamo ništa..što javno priznaju i kožulj,karlo,milošević..a odnedavno i mićo dušanović..znate koliko je sati,kad je i on digao ruke..prvo treba odvojiti 2 stvari:a)50 m bazen i b)25 m bazen..u olimpijskom bazenu hrv nije bila,niti je,niti će ikada biti velesila..ni u europi,kamoli svijetu..mali bazen ne doživljavaju oni najbolji,tako da u izobilju izostanaka najvećih na velikim ili manjim natjcanjima,uvijek postoji mogućnost da se potrefi i zemljama  b ili c razine,neki kvalitetan rezultat,odnosno plasman..u sportovima sa štopericom,jedino je rezultat taj kojime se mejri nečija vrijednost..ako primjerice na 100 m leđno žene plivaju blizu 58 sec i desetke njih ispod 1 minute,što očekivati od sanje jovanović koja kaska ove sezone za ponajboljima 4 ili 5 sekundi?ništa,baš ništa..puninski odavno puni samo rubrike kojekakvih žutih tiskovina,postao je prava posvuduša,odnosno trendsetter..ostat će zapamćeni neki rekordi,medalje(ne u 50 m),ali će dakako ostati upamćen kao apsolutni prvak u izmišljanju kojekakvih alibija za nenastupanje na najvećim sportskim natjecanjima..što je taj sve znao izmislit i sročit to ni pas s maslom ne bi pojeo..kad je i njemu napokon postalo neugodno,jednostavno se prestao izjašnjavati po tom pitanju..i bolje tako..ostao je i ovako i onako dosta toga dužan..hoo,sponzorima,hps,svima kojima su ulagali u njega,pa valjda i svim poreznim obveznicima..no,nije on jedini takav,o čemu se već pisalo..naširoko..
123
...
323334
...
454647