Vk Primorje

123
...
252627
...
777879
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2009.
Poruka: 320
07. veljače 2011. u 14:24
a meni nekoliko igraca Primorja nije nista reklo o sudenju..nezadooljni su bili koliko i nakon svake utakmice, a zanimljivo da mi niti jedan nije nista rekao za peterac..nejvise paznje sam okrenuo bas prema te dvije odluke jer su iste naglasene..da je Primorje odigralo bolje prvi dio utakmice i da nisu loili -3 onda bi izvukli barem 0..centri nisu bili u utakmici uopce u prvom poluvremenu..kada se lomio rezultat Car je primio uzasno glup gol od Petkovica ispod ruke..igrac manje se katastrofalno brani prva stativa..to su razlozi poraza a ne sudenje..barem ne u subotu..

i da...uzasno puno se 'ribari'..znaci propilavanje sa krila na krilo, sa vanjskog na krilo na stativu, na ovdje na ondje..dosta nereda se unosi i samoj ekipi..Barac nevidljiv...od Denesa sam puno vise ocekivao (na pocetku sezone je bio dosta bolji, a momcad mu je otvarala manje situacija no sada)..Xavi, recimo, kada ne zabija, odlicno asistira (centrima pogotovo), dok Denes bas i ne (eventualno bratu)..oba centra su igraci istog profila i to zna biti i problem..Frankovica se pustalo i nije to iskoristio..radi se dobra ekipa, ali treba neke stvari popraviti i onda ce se utakmice, kao ova u subotu, sigurno dobijati..uz sudenje kao sto je bilo..to je barem moje videnje, ili misljenje..kako god..no, ne jednom sam rekao da je misljenje ko supak, svi ga imamo..:-)
[uredio h2opolo - 07. veljače 2011. u 14:24]
iSpOd StIjEnA 2
iSpOd StIjEnA 2
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 10.492
07. veljače 2011. u 14:34
Kažem nije bitno ovaj poraz nam trebi ništa trebao oduzet i zato vjerovatno nema tenzija na suđenje.Na pitanje,komentar na suđenje,Roje je rekao"neću komentirat današnje suđenje jer sam zadnji put kažnjen sa tri mjeseca"...

Barač je imao gripu cijeli tjedan pa uzroke njegovoj lošijoj igru ću potražit u tome.Istina je da je Denes mako pao.Čovjek koji je bio lokomotiva kluba u početku sezone ima mali pad u zadnje vrijeme,ali donio je klubu toliko dobroga u početku da on kod mene ima prolaznu ocjenu.Bitno je da bude u formi u PH,Euroilgi.
S druge strane Garcia se digao u formi i na svakoj utakmici je sve bolji i bolji i nadam se da će ovaj nivo forme održat do kraja sezone.Slažem se za Paškvalina i Krapića...Frankovićev vaterpolo je odavno u silaznoj putanji,dogodi se bljesak koju utakmicu a to je često  kao plaće nogometaša Rijeke.
[uredio iSpOd StIjEnA 2 - 07. veljače 2011. u 14:36]
Bit ćemo prvaci iduće godine.....fenix369-Kad mi srce stane kucatMoja dusa tad ce ostatNa tom mjestu ispod stijenaZa sva vremena
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
07. veljače 2011. u 16:09
nisam ni ja navijač ni primorja ni mladosti. imogo bi za sebe reći da sam navijač dobrog vaterpola, pa čak i kad igra jug. ne možeš za svoj stav h2opolo napisat da je objektivan. čim je tvoj, je subjektivan, a možeš težit objektivnosti.

i ja sam dobro vidio obje situacije i cijelu utakmicu. ti imaš svoje, a ja svoje mišljenje koje re različito. utakmica nije bila toliko bitna pa se nisu javno bunili riječani. ali recimo roje je bio ljut ko ris još dosta nakon utakmice kad je došo u žabac. a i car je za tekst komentiro "Odličan tekst, svaka čast!", a s njim se složio i paškvalin.

ali nebitno o te dvije ključne greške, puno je gore kad te netko cijelu utakmicu usitno potkrada kao što je to radio štampalija primorju. imao je osjetno različit kriterij na 2 metra kad je sudio riječki a kad zagrebački napad. letici i buljubašiću je bilo dopušteno puno više "konjarenja" po glavama sidruna.

kažeš da je primorje bolje odigralo prvo poluvrijeme ne bi se mladost odljepila na +3. a nije ni mladost ništa odigrala pa je bilo +3, upravo jer su dali jedan gol nakon što je kako i sam kažeš karač zabio nakon prekršaja hinića nad baračem, nakon što zapisnički stol nije dao znak da se vrati isključeni igrač iz obostranog isključenja i nakon po meni poklonjenog peterca od strane štampalije. ili kasnije kad je opet štampalija poklonio izbačaj nad hinićem za jedan od ona 2 petkovićeva gola, mislim drugi.

jedni i drugi su imali grešaka i odličnih stvari, a sama utakmica u globalu je bila odlična za gledat, ponajprije zbog brojnih događanja i jako brzog tempa s obje strane.


što se tiče ocjena nastupa igrača. većina sidruna je sličnog tipa, gotovo svi. samo su neki bolji neki lošiji. i mislim da je i lončar sličan ostalima, samo manje kvalitetan od ostale trojice. uostalom hinić je zabio 1 gol sa 2 metra, s druge strane je to napravio krapić. a svi su manje više podjednako kvalitetno uzimali pozicije.
franković je poslije ozlijede leđa potpuno drugi igrač. dobio je na masi i izgubio na pokretljivosti. ne znam zašto mu je i udarac ovoliko lošiji. iako se roje često kritizira, mora mu se odat priznanje da mu je ekipa jako dobro spremna, cijelu utakmicu su bili maksimalni u plivanju i napravili su nekoliko kontri. i već drugi put su rano uveli udovičića u probleme s izbačajima tako da mu je minutaža bila manja. još je jedna kardinalana greška štamapile bila kad nije sudio treći izbačaj udovičiću za udaranje (odgurivanje) nogom preko vode prilikom plivanja u kontru, dapače iako se sve odigralo ispred njega, nije sudio ni kontrafaul.

kad se eliminira sudački utjecaj, ključna je razlika bila u golmanima. jer je pavić obranio i kontru i još nekoliko vrlo dobrih udaraca, a car nije gotovo ništa obranio.

e i, s obzirom da sam se kladio na mladost može se reć da mi je "srce ipak malo više kucalo na njih" u ovoj utakmici
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2009.
Poruka: 320
08. veljače 2011. u 00:50
krivo si shvatio moje 'objektivan' ali u redu..ja svoj stav ne iznosim kao novinar na nekom portalu, koji ocito netko cita..i kada napises da je Mladost dobila samo zahvaljujuci sucima, a po naslovu je to itekako vidimo, onda to nije samo tako bezazleno..ja nisam nigdje napisao kako je Mladost odigrala spektakularno, a ti potenciras kradju..nakon toliko odgledanih utakmica, ovo nije bilo niti blizu kradje kakvih sam vidio..niti blizu..zbog cega niej bio 5ac na Vukicevicu? odbila se lopta njemu pred glavu, on okrenut prema golu pusta loptu dok bek ima ruke u vodi..mislim sto je to ako nije 5ac?

Kada je Paskvalin dobio loptu od Baraca vec je bek imao obje ruke u zraku i nije ih spustao..napisati da bi sam Nikolic sudio 5ac znaci da ga je bek drzao za glavu, u najmanju ruku..rijeci imaju posebnu tezinu, pogotovo napisane: cisti peterac na kraju utakmice..

to da je Loncar najlosiji od svih centara (izuzev Brlecica)..to je isto tako subjektivno..ja njega vidim kako igra beka i centra i to nerjetko iz obrane u napad..obavi svoj posao vise nego dobro..da su svi centri isti? onda mi ocito ne gledamo isti sport..neki centri zauzmu poziciju i drze ju, dok drugi vise drze beka nego poziciju, ali dobro..

Roje je bio ljut od pocetka utakmice..cijelu sezonu se ne dere, a sada je skako od prve minute..

mislim, ne da mi se prepirati, ali od ovakve vaterpolo utakmice izvuci suce kao glavni događaj nije potrebno..bas nije potrebno, jer nije tako bilo..i jos nesto, to sto je zapisnicki stol pogrijesio ne ide na sucima na dusu..

znam da pisem nepovezano, ali jos jedna stvar, ako vec pricamo o kradji...cijelo vrijeme jednak broj igraca vise..znaci nije Mladost imala 8, a Primorje 5 pa da se to kasnije izjednacilo, nego iz cetvrtine u cetvrtinu je bio priblizno jednak broj (+-1 recimo)..

samo sam zelio ukazati na naslov, i neke stvari u tekstu, jer cesto se spominje ono smece od Bauera kako grijesi (da i ja ga smatram smecem od novinara) a tebe nema ko ispraviti..to sto su dva igraca porazene ekipe rekla da je tekst ok, ne znaci da je tocan..





[uredio h2opolo - 08. veljače 2011. u 00:54]
iSpOd StIjEnA 2
iSpOd StIjEnA 2
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 10.492
08. veljače 2011. u 13:21
Drago mi je što je Mladost s nama.Vrijeme je za naplatu dugova...

Skupina E: Mladost, Primorje, Pro Recco, Vasas
[uredio iSpOd StIjEnA 2 - 08. veljače 2011. u 13:23]
Bit ćemo prvaci iduće godine.....fenix369-Kad mi srce stane kucatMoja dusa tad ce ostatNa tom mjestu ispod stijenaZa sva vremena
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
08. veljače 2011. u 14:30
očito nismo vidjeli isto te dvije situacije. po mom viđenju, vukičeviću se lopta odbila isped glave i uzeo je u ruku i krenuo s njom prema krilu - krenuo se gradit da mu je ne uzmu. a na kraju je bek prvo potego sidruna, pa tek onda digno ruke. a štampalija je cijelu utakmicu navlačio za mladost.

ali nebitno, ja sam napiso svoje viđenje - uostalom iste komentare je imalo još 7 ljudi s kojima sam gledo utakmicu. zapisnički stol ide na dušu organizatora, dakle mladosti. ne sucima. a što se tiče ispravljanja. pa bar je lako ispravit me, odnosno ponudit svoje mišljenje. komentiraš članak i daš svoje viđenje događanja. i svi koji pročitaju članak, mogu pročitat i tvoj komentar.  a članke u tiskanim medijima ne možeš komentrirat nego usmeno uz kafu s prijateljima.

slažem se, roje je bio nervozan od starta. kao što ni izjave ili komentari igrača ne moraju bit neko bitno mjerilo. sjetimo se goluže i izjava o sucima. ali ovi igrači nisu tako pravdali sebe pred javnošću, što opet ne znači da nisu jako subjektivni. doduše, ja mislim da nisu. ali to je moje mišljenje.

brlečića nisam ni računo, on nije igrač za ovaj nivo vaterpola. što se tiče lončareve igre u globalu, on je jedan jako zahvalan igrač i jako je puno napredo u zadnje 2 godine. i rijetko ko danas može odigrat i beka i sidruna, tj. rijetko ko to igra. pada mi napamet jedino trajković iz primorca.ali ako se gleda samo pozicija sidruna, bolji su mi krapić i paškva od njega.


mislim da će se vodit zanimljiva borba između mladosti i primorja za 2. mjesto u grupi. što se tiče sudaca u europi tu bi riječani trebali bit u prednosti. vidjet ćemo...
iSpOd StIjEnA 2
iSpOd StIjEnA 2
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 10.492
17. veljače 2011. u 13:02
Jučer sjajna utakmica.Mađari relativno lako pali.Nisu ozbiljnije ugrozili pobjedu od početka utakmice.Atmosfera isto odlična i sad tek postajemo opasni.Usudio bi se reći(možda malo prerano)ali mogli bi završit na final fouru!!!
Bit ćemo prvaci iduće godine.....fenix369-Kad mi srce stane kucatMoja dusa tad ce ostatNa tom mjestu ispod stijenaZa sva vremena
iSpOd StIjEnA 2
iSpOd StIjEnA 2
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 10.492
21. veljače 2011. u 11:22
VK "Primorje" uspješno okončalo tijek Jadranske lige

Roje: prvo mjesto je iznad svih očekivanja

foto: D.ŠKOMRLJ
foto: D.ŠKOMRLJ
Autor: Igor Duvnjak
Objavljeno: 21. veljače 2011. u 9:56

Sigurno da na prvom mjestu možemo i dalje graditi naše  samopouzdanje i dizati kvalitetu ove momčadi – kaže Zoran Roje

RIJEKA  Olimpijski pobjednik, Mađar Denes Varga, golgeter vaterpolista »Primorja Erste banke« i njegovi suigrači nisu dopustili iznenađenje u Kotoru. Gosti s Kantride su uvjerljivo potopili domaći »Cattaro« sa sedam golova razlike, primivši pritom samo četiri pogotka i kolo prije kraja zauzevši poziciju broj jedan u Jadranskoj ligi uoči doigravanja.

Riječani su slobodni u posljednjem kolu, ali su akumulirali četiri  boda prednosti ispred »Mladosti« i praktički su nedostižni. Prve dvije  četvrtine, međutim, nisu bile najava uvjerljive pobjede, favoriti su poslije polovice utakmice imali tek neriješen rezultat.

– Ulaz u utakmicu bio je dosta opušten te su prve dvije četvrtine završile 3:3 – kaže Zoran Roje, šef struke »Primorja EB«, nakon pobjede  nad domaćinima koji su treći odostraga na ljestvici. – S obzirom na razliku u kvaliteti sam taj rezultat govori da je u nas bila velika doza  opuštenosti.

Krapić i Paškvalin odlaze s reprezentacijom u  Nizozemsku, Garcia u Španjolsku, a Danijel i  Denes Varga će vježbati sa svojom selekcijom

Međutim, kako je utakmica išla kraju, sve smo više dominirali. U posljednjoj četvrtini deklasirali smo domaćine 5:0 i sigurno  dobili utakmicu.

Razlika u kvaliteti

Nastupili ste bez oboljelog beka Damira Glavana, ali ste svejedno  uvjerljivo pobijedili? – Nije to toliko bitno, ipak smo igrali protiv momčadi koja je treća  odostraga na tablici. Karikirano rečeno, da sam igrao i ja, ne bi se osjetilo.

Znači da je ta vaša dominacija itekako izražena?
– Velika je razlika u kvaliteti, samo što smo mi imali nedavno utakmicu Europske lige s »Vasasom« te se dogodilo veliko pražnjenje. Očito da  je momčad utakmicu odigrala zanatski, bez puno nervoze i pobijedila  je. To je najvažnije.

 Vaše prvo mjesto u Jadranskoj ligi? – Na nama je iskoristiti pogodnosti koje nam pruža prva pozicija.  Ona znači da ćemo dobiti najlošijeg suparnika u prvom kolu play-offa,  u četvrtfinalu ćemo igrati s osmoplasiranom momčadi. Igra se na dvije  pobjede i ako prođemo, imamo pravo organizirati doma Final four, a to  je u svakom slučaju jedna velika prednost.

Odmor do srijede

Plasman vaše momčadi ispred svih konkurenata u ovom natjecanju?
– Mislim da je ovo iznad svih očekivanja. Zbog toga smo sretni i zadovoljni. Sigurno da na prvom mjestu možemo i dalje graditi naše samopouzdanje i dizati kvalitetu ove momčadi. Najbitnije od svega je da  smo osvojili prvo mjesto, što je zbilja velik uspjeh i daje nam veliku  šansu da to na kraju kapitaliziramo.

 Pred »Primorjem EB« je razdoblje natjecateljske stanke  i »punjenja baterija«. Igrači odlaze  za reprezentativnim obvezama?
– Krapić i Paškvalin odlaze s reprezentacijom u Nizozemsku, a Garcia  sa svojom selekcijom u Španjolsku.
Danijel i Denes Varga će pak  vježbati sa svojom selekcijom. Ostatak ekipe će dobiti slobodno do srijede, a onda ćemo nastaviti uobičajenim ritmom. Iduća utakmica igra  se 5. ožujka.kraj teksta

Bit ćemo prvaci iduće godine.....fenix369-Kad mi srce stane kucatMoja dusa tad ce ostatNa tom mjestu ispod stijenaZa sva vremena
strangelove
strangelove
Željan dokazivanja
Pristupio: 15.05.2005.
Poruka: 166
21. veljače 2011. u 12:11
Ovime su Riječani praktički osigurali Euroligu sljedeće sezone. U svibnju se održava kongres LENa koji bi mogao donijeti odluku o smanjivanju max broja klubova iz jedne zemlje sa 3 na 2 i u tom slučaju slijedi klanje Juga i Mladosti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.09.2006.
Poruka: 3.577
21. veljače 2011. u 13:58
strangelove je napisao/la:
Ovime su Riječani praktički osigurali Euroligu sljedeće sezone. U svibnju se održava kongres LENa koji bi mogao donijeti odluku o smanjivanju max broja klubova iz jedne zemlje sa 3 na 2 i u tom slučaju slijedi klanje Juga i Mladosti.
Vidi cijeli citat


to baš i nije točno jer primorje mora osvojit jadransku ligu da bi potvrdilo broj 1 za play off (što bi im garantiralo jedno od prva 2 mjesta što je bitno ako se smanji broj euroligaša za najjačih 8 liga), gleda se konačni poredak za pozicije u play offu PH.

[uredio abedi - 21. veljače 2011. u 13:59]
123
...
252627
...
777879