Ostali sportovi

Marin Čolak 18. u Belgiji

Maja Zrnčić • utorak, 22.05.2001.

Povodom završetka prvog dijela sezone Europskog prvenstva formule Renault 2000 upriličena je konferencija za novinare na kojoj su bili nazočni članovi Čolak-teama, Marin Čolak (vozač), Nikica Čolak (organizator, mehaničar) i Darko Poslek (menadžer). Na konferenciji se govorilo o Marinovom dosadašnjem uspjehu i planovima za nastavak ove sezone.

Slika 1 od 1.

Marin Čolak je jučer u Zolderu (Belgija) postigao tek 18. mjesto, zahvaljujući nevoljama s kvačilom. Inače, na prvom službenom treningu bio je na drugom mjestu i očekivao se bolji plasman na utrci, no problemi tehničke naravi spriječili su mladog 17-godišnjeg vozača da ostvari svoj naum.

Do sada je u prvenstvu odvoženo pet utrka, a Čolak je trenutno na 21. mjestu. Nakon nastupa u Monzi i Brnu, Marin zbog tehničkih problema i loših uvjeta nije uspio izboriti ulazak u kvalifikacije za Magny-Cours. U Silverstoneu je bio dobar na treningu (osmo mjesto), no zbog izrazito brze staze koja zahtjeva maksimalnu pripremljenost bolida te nemogućnosti preticanja, Čolak je završio na 17. mjestu. Slijedeća utrka vozi se u Mađarskoj (Hungaroring) 30.6.2001. i svi očekuju dobre rezultate.

Glavnu riječ je vodio Nikica Čolak, glavni organizator, mehaničar, savjetnik i sponzor ( i Marinov otac): “S obzirom na godine, Marin ne bi smio ni ovo voziti, tako i ovu formulu mora vozit i dogodine; onda slijedi formula 3 ili formula 3000. Sudar u Brnu se morao dogoditi jer mi pucamo na sami vrh. Bez takvih stvari ne možeš uspjeti, mora biti padova. Nakon toga ćemo se oporaviti i zakucati na sam vrh. To što smo na službenom treningu bili drugi to je već jedan velik uspjeh, tako da smo sad svi nabrijani. Sad to treba malo zadržati, proraditi na psihološkoj stvari. Psihički je Marin malo pao, ostali smo bez vozača kamiona, pa jednog mehaničara, ali to ćemo nadoknaditi. Iako nikad nismo vidjeli pistu u Zolderu i Marin nikad prije nije trenirao na njoj, ipak je u 19 krugova bio drugi. Nama nedostaju testovi, ne možeš na trci riskirati i testirati, napraviš jedan set-up i držiš se toga , eventualno nešto malo pomakneš lijevo ili desno. Nedostaju nam slobodni treninzi na pistama, no na Grobniku poptuno jedrugi stil vožnje nego na ovim pistamo, tako da ne paše…Fali nam jedan stručni inženjer koji sve zakone ima u malom prstu. Na kraju smo imali malu nesreću, mogli smo osvojiti neki bod, dva, tri, pa čak i četiri, ali kvačilo se raspalo i tu sam zatajio ja. Marin i ja smo još u fazi učenja, tako da ćemo još nekoliko trka raditi sami, a onda ćemo prvenstvo svijeta dočekati u nekom od velikih timova, još ću odlučiti u kojem. Sad bi Marin morao platiti da vozi za veliki tim, no mi ćemo doći do toga da ga uzmu besplatno. Svakako ću ući u suradnju s Lechnerom, no neću ga pustiti samog, želim od njega nešto naučiti, jer bitno je skupiti znanje. Sada imamo pauzu mjesec dana, tako da ćemo otići na internacionalnu trku u Spa.”

I, za kraj, poželimo Marinu Čolaku sve najbolje u nastavku sezone i još bolje rezultate dogodine. A jednog će se dana, nadamo se, ostvariti i Marinova najveća želja - ulazak u Fomulu 1.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

Ostali sportovi
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!