Automoto

WRC: Jako težak dan za vozače

Ante Kojundžić • subota, 03.06.2006.

Drugi dan grčkog relija opravdao je sumnje da će biti najteži i najbolniji za sve vozače koji sudjeluju u natjecanju. Marcus Grönholm je i dalje vodeći, no njegovi protivnici nisu bili miljenici sreće…

Šest etapa se vozilo u subotu, a među tih šest dvaput se ponavlja jedan dugi brzinski ispit od 37 kilometara i oba puta je bio najbrži Sebastien Löeb odlično profitirajući s vremenom te je zahvaljujući tom preuzeo drugu poziciju od Pettera Solberga. Grönholmova prednost uoči posljednjeg brzinca dana bila je 25 sekundi i Löeb je htio smanjiti tu prednost pred treći dan što je više moguće.

Prije samog tog posljednjeg brzinca dana, odustao je Solberg još jednom demonstrirajući koliko njegova božica Fortuna može biti maštovita. Naime, Norvežanin je vozeći se javnim prometnicama prema početku 13. brzinca naletio na automobil koji je išao suprotnom trakom ravno na Pettera, što je ovaj izbjegao izletjevši s ceste ravno u kamen. Udarac je, naravno, bio dovoljno jak da Solberg sa svojom Imprezom mora odustati na samom kraju dana te će se u reli vratiti posljednjeg dana uz SupeRally pravilo.

Vezane vijesti

Taj 17 kilometara dug brzinac pružio je još uzbuđenja. Löeb je odmah kilometar nakon starta doživio eksploziju gume, a ubrzo nakon toga i ostao bez jednog kotača i izgubio jednu minutu i dvadeset sekundi u odnosu na Grönholma. Sreća u nesreći jest da mu se ovo nije dogodilo npr. u Velikoj Britaniji gdje bi bio isključen iz prometa zbog vožnje na tri kotača i ne bi uspio doći u servisnu zonu na vrijeme nakon čega slijedi kazna, ali ovo je Grčka…

Grönholm je u ukupnom zbiru vremena prvi ispred Löeba i timskog kolege Mikke Hirvonena. Na izvrsnom četvrtom mjestu je Dani Sordo koji je imao tri probušene gume na posljednjem brzincu i uspio doći do kraja, ali Španjolcu prijete dva OMV-ova vozača koja su iza njega unutar samo šest sekundi, Manfred Stöhl je peti, a Henning Solberg na šestom mjestu. Toni Gardemeister zauzima sedmu poziciju, a Xavier Pons je osmi.

Ceste prema opisima vozača izgledaju kao da se po njima vozilo motokultivatorom jer su totalno razrovane i grube. Gotovo da nema vozača koji nije imao probušenu gumu danas, a brojna su i druga oštećenja poput ovjesa, mjenjača, upravljača… Oni automobili koji su manje-više neoštećeni preživjeli subotnju torturu imaju velike šanse za dobar rezultat uoči zadnjeg dana relija. Gröholm svakako ne bi trebao preuzimati previše rizika, njegova prednost od skoro dvije minute dovoljna je da se doveze do pobjede.

Poredak na kraju drugog dana:
1. M. Grönholm (FIN/Ford) 2:51:18.3
2. S. Loeb (FRA/Citroën) + 1:47.2
3. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 2:59.2
4. D. Sordo (ŠPA/Citroën) + 3:57.5
5. M. Stöhl (AUT/Peugeot) + 4:00.4
6. H. Solberg (NOR/Peugeot) + 4:03.4
7. T. Gardemeister (FIN/Citroën) + 4:15.2
8. X. Pons (ŠPA/Citroën) + 5:50.3
9. P. Solberg (NOR/Subaru) + 6:16.9
10. J. Välimäki (FIN/Mitsubishi) + 7:19.8

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrol
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!