Automoto

Drugi dan, ili možda prvi, tko to više zna

Hrvoje Bošnjak • nedjelja, 06.05.2007.

Napokon. Spustila se gusta magla, ali vozači su bili na broju, svi do jednog. Dobro, osim Gigi Gallija, ali on je zbog financijskih problema odustao od sezone. I tako su mladići i pokoja djeva krenuli u osvajanje argentinskih planina. I kao što Vam rekosmo jučer, Citroen br. 1. je ''rasturio''…

To naime radi u Argentini već treću godinu zaredom, bez obzira na prezime Citroënovog vozila koje vozi. Doduše, Citroen C4 s brojem dva je učinio nešto toliko nezamislivo kao što je bilo odustajanje Ferrarija broj 1 do VN Japana prošle godine.

Naime, desio mu se mehanički kvar, ali nedovoljan za odustajanje, što ne znači da ga Guy Frequelin neće temeljito isprešati najvećom prešom Citroën Sportove radionice, a sve u cilju da mu se to više ne dogodi. Ne pričamo o Daniju Sordu, ne bojte se, riječ je o hidrauličkom dijelu neke sorte te vrste.

A Guy ne priznaje mehaničke kvarove u svojim vozilima. Nikada. Nikako. Kvarovi se ne smiju dogoditi sami od sebe, jedino ako ih Guy ne izazove. Guy ne radi sklekove, to se zemlja podiže i spušta. Uglavnom, dosta istinitih anegdota o Guy Frequelinu, pređimo na ostatak WRC svijeta.

Marcus Grönholm, bivši dvostruki svjetski prvak vidno pokazuje znakove frustracije i nemoći u pokušaju da dođe barem malo bliže relijaškom jahveu Sebu Löebu. I čini nam se da mu je ovo zadnja sezona tako bogate i uspješne karijere. Drugi Ford prve Fordove momčadi, onaj Mikka Hirvonena još je manje uspješan, ali dovoljno da zauzme treće mjesto nakon ovog drugog ili prvog dana.

Petter Solberg, bivši svjetski prvak, ali definitivno nepobijeđeni svjetski prvak u pehu u bilo kojem motorsportu odustao je zbog kvara na motoru Subaru Impreze. Taj isti motor bez kazne je promijenjen prije početka relija.

Ali, uzevši u obzir da je izvjesni David Richards vlasnik momčadi Prodrive koja priprema Subaru WRT automobile, stvarno se nemamo čemu čuditi. Pače, očekujemo Davidove investicije i u lanac pekarnica u Zagrebu, te kupnju Kamenovog stadiona u Velikoj, a sve u cilju da se jedne godine WRC Reli Hrvatska koji će se održavati u Zagrebu, na Sljemenu te samoborskom gorju, ima stadion za superspecijalku. No, dosta i o istinitim cvebama iz Davidovog života, okrenimo se najvećem iznenađenju zadnjih par relija.

Jari-Matti Latvala. VK Stobart Ford. Mladić je brz, mladić je konzistentan, mladić je svjetska klasa i buduća WRC velika zvijezda. Iskoristio je sve nevolje drugih, ali na način da je bio dovoljno blizu da preuzme četvrto mjesto ukupnog poretka, pritom čineći da njegov timski kolega Matthew Wilson izgleda kao amater. A taj mladić to vjerojatno i jest, nakon još jednog odustajanja. Srećom pa tata Wilson ima još dovoljno Fordova u garaži za dragog mu sina.

Danas je zadnji dan, malo promijenjen u odnosu na originalno planirani, s ciljem da se ispuni zadani broj kilometara potrebnih za puno bodovanje. Bosse će stiskati, ali, vjerujte nam opet, Seb će pobijediti.

Poredak na kraju drugog dana:
1. S. Löeb (FRA/Citroën) 1:44:13.0
2. M. Grönholm (FIN/Ford) + 19.2
3. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 1:25.3
4. J. Latvala (FIN/Ford) + 2:32.0
5. H. Solberg (NOR/Ford) + 2:44.8
6. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 3:15.1
7. M. Stohl (AUT/Citroën) + 3:27.9
8. D. Sordo (ŠPA/Citorën) + 4:01.4
9. P. Solberg (NOR/Subaru) + 10:39.9
10. F. Villagra (ARG/Mitsubishi) + 11:31.7

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrolWRC

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!