Automoto

Citroeni, može li to (po)lakše malo?

Hrvoje Bošnjak • petak, 19.01.2007.

Nakon dva noćna brzinca jučer, uvodnog slatkiša ovog ruleta u francuskim brdima, danas smo ispratili još šest brzinaca u pravom smislu te riječi...

Godinu dana ih nije bilo, ali to kao da nije niti najmanje utjecalo na Guy Frequelina i njegovih 140 Citroën Sport hajduka, zajedno s dva primabaletana asfalta i jednim, novostvorenim monstrumom WRC puteva. Citroen C4 jednostavno je nastavio putevima go-kart Xsare i pomeo konkurenciju, uzevši, pogađate osam pobjeda od osam brzinaca.

Sebastien Löeb i Dani Sordo jednostavno su se igrali mačke i miša s prošlogodišnjim svjetskim prvacima u momčadskoj konkurenciji, momčadi BP Ford WRT, te kad ih jedan od dvojice nije uništavao tempom, onda je to činio drugi, ali pazeći da su obojica izvan dosega velikog Bossea - Marcusa Grönholma.

Prvi brzinac dana, ranojutarnja trakavica od 46 kilometara uhvatila je mnoge vozače nespremnima pri izboru pravih guma, obzirom na vrlo sklisku cestu, a najviše je profitirao mladi Dani Sordo, koji je došao na dohvat svog mentora i timskog kolege, trostrukog prvaka Löeba, a odvojio se od Grönholma.

Istu situaciju iskoristio je i mladi Australac Chris Atkinson, koji je preskočio drugog Fordovog vozača, svog timskog kolegu SolbergaGardemaistera i Stöhla na putu do četvrtog mjesta. Nažalost, Petter Solberg je i ovaj put utjehu našao u krivom izboru guma, ali do kraja dana je ipak uspio razumjeti francuske inženjere iz BFGoodrich tvornice, te je malo popravio svoja vremena.

Tijekom dana, situacija se vrlo malo mijenjala, osim što je odustao još jedan asfaltni specijalist, prošlogodišnji vozač momčadi Kronos, a ovogodišnji vozač dvije godine starog Mitsubishija, Xavier Pons. Iznenađujuće visoko našao se mladi, vrlo brzi Čeh Jan Kopecky u prošlogodišnjoj Škodi Fabiji, kao i mladi Finac Jari Matti Latvala u Stobart Fordu 06.

Nažalost, bez obzira na promjenu mjesta održavanja relija, neke stvari na Monteu se nikad ne mijenjaju. Prošlih godina nestašni gledatelji na notorni prijevoj Turini nabacivali su snijeg u nadi da će vidjeti više driftanja, dok su ove godine pokušali gađati kamenjem određene vozače.

Tako je mladi Matthew Wilson, navodno vozač Stobart M Forda, igrom slučaja sin poznatijeg oca Malcolma, šefa momčadi BP Ford WRT, prijavio da mu je netko pogodio suvozačevo staklo na drugom brzincu dana ovećim kamenčićem. Postoji i glasina da je Matthew bio toliko brz da su ga gledatelji ustvari tapšanjem po prozorima pokušavali natjerati na barem malo više brzine.

Bilo kako bilo, čini nam se da tatini sinovi nisu odveć omiljeni niti u Francuza, pogotovo kada su toliko spori u prošlogodišnjem osvajaču konstruktorskog naslova. Naime, dragi Matt je zaostao za vodećim gotovo deset minuta, a za svojim timskim kolegom Latvalom gotovo pet.

I tako, pola Monte Carla je odvoženo, još samo sutrašnjih šest brzinaca, te jedan superspecijal u nedjelju, na skraćenoj stazi F1 u Monte Carlu i saznat ćemo koliko su Citroeni neprobojni, koliko Fordovi jedva čekaju snježnu Švedsku, i koliko Petter Solberg ima isprika u pričuvi za ovu sezonu.

Ukupni rezultati nakon prvog i drugog dana:
1. S. Loeb (FRA/Citroën) 1:57:41.1
2. D. Sordo (ŠPA/Citroën) + 25.2
3. M. Grönholm (FIN/Ford) + 1:15.7
4. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 2:30.3
5. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 2:47.5
6. T. Gardemeister (FIN/Mitsubishi) + 2:54.2
7. P. Solberg (NOR/Subaru) + 3:05.6
8. J. Kopecky (ČEŠ/Škoda) + 3:45.5
9. J. Latvala (FIN/Ford) + 4:12.1
10. J. Cuoq (FRA/Peugeot) + 4:31.0

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoSkrolWRC
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!