Automoto

Žetva Citroenu, bitka drugih vozača Atkinsonu

Hrvoje Bošnjak • nedjelja, 21.01.2007.

Završio je i prvi reli sezone, rulet Monte Carla dobio je još jednog četverostrukog pobjednika, a Citroënove posade uzele su maksimalnih 18 konstruktorskih bodova osvojenim prvim i drugim mjestom...

Sebastien Löeb, nakon prošlogodišnjeg izlijetanja i mukotrpnog povratka na drugo mjesto pobjedničkog postolja, ove godine je opet pokazao i dokazao zašto je minimalno trostruki svjetski prvak. Već nakon drugog dana prebacio je u safe mode i samo kontrolirao ostale suparnike, a svakako mu je u tome pomogao i mladi timski kolega Dani Sordo, koji mu je ovaj put čuvao leđa na drugom mjestu.

Treće mjesto osvojio je veliki Marcus Grönholm, prvi Fordov vozač, koji je praktički cijeli reli odvozio u zrakopraznom prostoru, bez mogućnosti da napadne vodeće, ali i bez opasnosti da njega netko napadne.

Ipak, priča današnjeg dana svakako je bio odlučujući dvoboj drugih vozača momčadi Forda i Subarua, mladih Mikka Hirvonena i Chrisa Atkinsona, koji su prije današnjeg superspecijalnog brzinca bili razdvojeni svega 0.8 sekundi. Ipak, srčani Australac Atko danas je ostavio srce na asfaltu, te pobijedio Finca za punu jednu sekundu i oteo mu četvrto mjesto sa bijednih 0.2 sekundi prednosti.

Vrijedno je napomenuti da je ove godine navedeni Chris Atkinson, koji sam ističe da nikad u životu nije toliko uložio volje i snage u trening i testiranja, osvojio prvi brzinac na asfaltu za momčad Subarua od prošlogodišnjeg Monte Carla.

Njegov momčadski kolega Petter Solberg plasirao se na šesto mjesto, što je obzirom na prošlogodišnje rezultate sasvim solidan rezultat za bivšeg svjetskog prvaka. Nadajmo se da će Subaru do Meksika uspjeti homologirati svoj novi, '07 model, da stvarno vidimo pravu brzinu te momčadi, obzirom da duel Forda i Citroëna nužno treba još jednog suparnika. Francuzi ipak znaju pravo značenje riječi ''menage a trois''.

Krug osvajača bodova zatvorili su veteran Toni Gardemeister i mladi Jan Kopecky, oba vozača u ipak ne sasvim kompetitivnim automobilima ako pogledamo vodeće momčadi.

Citroën je svakako dokazao da je i s novim automobilom respektabilna sila, ali donekle ćemo pravo stanje stvari vidjeti na sljedećim ledenim relijima Norveške i Švedske, a sve ćemo znati u Meksiku, kada će se znati snaga svake momčadi na sve tri podloge na kojima se vozi WRC prvenstvo.

Konačni poredak relija Monte Karlo:
1. S. Löeb (FRA/Citroën) 3:10:27.4
2. D. Sordo (ŠPA/Citroën) + 38.2
3. M. Grönholm (FIN/Ford) + 1:22.8
4. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 2:28.1
5. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 2:28.3
6. P. Solberg (NOR/Subaru) + 3:12.0
7. T. Gardemeister (FIN/Mitsubishi) + 3:38.1
8. J. Kopecky (ČEŠ/Škoda) + 4:39.4
9. J. Cuoq (FRA/Peugeot) + 5:59.7
10. M. Stohl (AUT/Citroën) + 6:37.3
...

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrolWRC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!