Automoto

Gronholm vodi, Petter ispao, treći dan krajnje izvjestan

Hrvoje Bošnjak • subota, 10.02.2007.

Nakon drugog dana švedskog relija, na žalost velike većine ljubitelja uzbuđenja i vremenskog škripca koje reliji znaju tu i tamo pružiti, nažalost, moramo reći da ovo više nije jedan od takovih relija...

Naime, Marcus Grönholm, bivši dvostruki svjetski prvak, polako, ali sigurno se tijekom dana odvojio od sadašnjeg svjetskog prvaka Sebastiena Löeba, te razlika između njih sada iznosi četrdeset sekundi i poznavajući razmišljanja vodstva Citroëna, Sebu je već sada naređeno da čuva motor svog C4 za sljedeći reli.

Obzirom da je FIA-inim pravilima određeno da jedan motor mora izdržati dva uparena relija, nešto slično kao i u F1, ovo je i logična timska odredba, ali to nimalo ne doprinosi uzbudljivosti jednog top trkaćeg natjecanja.

Obzirom na trenutno stanje, sa sigurnošću se može predvidjeti i ostatak poretka do osmog, zadnjeg mjesta koje donosi bodove u vozačkoj konkurenciji, obzirom na razlike koje su dovoljno velike da niti jedan vozač ne riskira u ova dva dana teško stečenu poziciju. Dakle Grönholm, Löeb, Hirvonen, Henning Solberg, Carlsson, Atkinson, Stöhl i Gardemeister.

Petter Solberg. Nekoć svjetski prvak. Nažalost, bojimo se da je to sva tri puta kada je bio svjetski prvak. Prvi, zadnji i nikad više. Petter je izletio na drugom brzincu dana. Ljubitelji relija nadaju se već par godina da se Petter može umiješati u borbu zajedno s Bosseom i Sebom.

Bilo bi krasno kad bi netko to prenio i Petteru, definitivno okrunjenom kralju promašenih prilika i razlupanih Impreza. Nema veze Petter, prvi vozači uvijek dobivaju krasne nove autiće za lupanje već na sljedećem reliju, igrom slučaja u Petterovoj domaćoj Norveškoj.

Kad smo već kod promašenih prilika i dobrih momaka, jedno ime nam pada na pamet. Toni Gardemeister. Odličan, odličan i još jednom odličan vozač, koji u stvari nikad nije dobio pravu priliku i povjerenje nekog od faca tvorničkih momčadi, ili je uvijek imao nesreću da razvija automobile za tvrtke koje se u stvari nisu željele ozbiljno baviti WRC-om.

A vjerujte nam, ova dva dana je radio čuda u dvije godine starom Mitsubishi Lanceru WRC, sve dok ga nije snašao poražavajući, bijedan i nepravedan kvar popularne kardanske osovine i efektivno ga ostavio samo s pogonom na stražnja dva kotača. Na ledu. Na snijegu. I još uvijek je osmi, a borio se za mjesto na podiju, s daleko bogatijim momčadima, i daleko razmaženijim i maženijim i paženijim vozačima.

Uz Tonija, čestitke svakako zaslužuju i vozači OMV Kronos tima, sa svojim starim, ali itekako agilnim Citroën Xsarama, koji itekako zagorčavaju život i bogatim tvorničkim momčadima Forda i Citroëena. Čestitke Daniel Carlsson, čestitke Manfred Stöhl.

Poredak na kraju drugog dana:
1. M. Grönholm (FIN/Ford) 2:22:29.6
2. S. Löeb (FRA/Citroën) + 38.4
3. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 1:13.4
4. H. Solberg (NOR/Ford) + 1:40.7
5. D. Carlsson (ŠVE/Citroën) + 2:46.5
6. C. Atkinson (AUS/Subaru) + 2:55.2
7. M. Stöhl (AUT/Citroën) + 3:26.7
8. T. Gardemeister (FIN/Mitsubishi) + 3:28.1
9. J. Latvala (FIN/Ford) + 3:37.3
10. M. Östberg (NOR/Subaru) + 5:53.3
...

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Pročitaj više

AutomotoSkrolWRC
Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!