Automoto

ADAC Rallye Loebland. Ili ipak ne?

Hrvoje Bošnjak • petak, 17.08.2007.

Od 2002. godine poslije Krista, njemački reli nalazi se u ovom formatu u odabranom društvu WRC natjecanja za Svjetsko prvenstvo. Sastoji se od 19 brzinskih testova, s ukupnom dužinom većom od tri stotine kilometara, a nalazi se u regiji Trier, gradu Trieru, velikom sveučilišnom centru i preko dvije tisuće godina starom rimskom središtu.

Stoga, ako vam je prezime nekako njemačkog izgovora, rođeni ste u Haugenau, gradu koji je tijekom povijesti bio i njemački i francuski, te ste svoju reli karijeru počeli vozeći na uglavnom asfaltnim relijima, i u procesu osvojili svih šest izdanja ADAC Rallye Deutschland, onda imate puno pravo smatrati da je baš ovo reli na kojem ćete pokušati pokrenuti novu kampanju za očuvanje svog naslova svjetskog prvaka.

Sebastien Löeb u kampanju je krenuo izvrsno, te je nakon prvog brzinca dana već imao deset sekundi prednosti u odnosu na Marcusa Grönholma, a mudri Citroënovi potezi omogućili su mu da za čuvara ima ne jednog, već dva asfaltna specijalista, od toga jednog u svom timu, kao i svog bivšeg momčadskog kolegu iz 2005. godine, Francoisa Duvala, u OMV Kronos Citroën timu, u nešto starijoj, ali dosadašnjoj ukupnoj pobjednici Citroën Xsari WRC.

I upravo je Xsara na kraju pokazala da je očigledno još uvijek agilniji automobil od C4, a to je bilo upravo ono što je trebalo da se prvi dan kroz uske ceste vinogradarske regije u Mosselu proveze najbrže.

Iako je i Subaru prijetio u prvih nekoliko brzinaca, kao što to obično biva, nešto se desilo s njihovim automobilima, a na Citroënovu žalost, C4 Danija Sorda opet je otkazao poslušnost i dokazao da se Citroënova neprobojnost i nekvarljivost od prošlih godina nije prenijela i na novi model.

Fordovi su u međuvremenu održavali minimalni zaostatak za vodećim dvojcem, te se na kraju dana nalaze na blagih dvadesetak sekundi zaostatka, a Francois Duval s odličnom vožnjom i prvim mjestom sigurno je osigurao povlašten tretman iz Citroënovog kampa, jer s četiri asfaltna relija do kraja sezone, i on očekuje da mu se pruži još jedna prilika da dokaže koliko je ustvari dobar vozač.

Sutra je na rasporedu vožnja po poznatom tenkovskom i vojnom poligonu, kao i kultna Panzerplatte ruta, gdje ćemo na kraju dana zasigurno znati čeka li nas do kraja sezone borba za svaki metar, za svaki bod, ili će Ford uz naslov momčadskog prvaka pokloniti svom prvom vozaču i treću vozačku titulu prije zaslužene mirovine.

Poredak nakon prvog dana relija:
1. F. Duval (BEL/Citroën) 1:14:10.9
2. S. Löeb (FRA/Citroën) + 1.3
3. M. Grönholm (FIN/Ford) + 17.4
4. M. Hirvonen (FIN/Ford) + 22.7
5. T. Gardemeister (FIN/Citroën) + 1:04.2
6. J. Kopeckż (ČEŠ/Škoda) + 1:26.6
7. X. Pons (ŠPA/Subaru) + 1:37.2
8. J. Latvala (FIN/Ford) + 1:40.7
9. P. Solberg (NOR/Subaru) + 1:50.7
10. M. Stöhl (AUT/Citroën) + 2:10.3

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrolWRC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!