Rukomet

IHF osnovao marketinšku kompaniju

Goran Markuš • utorak, 12.02.2008.

Međunarodni rukometni savez napokon je uvidio svoju šansu zarade počevši od TV pa sve do svih vrsta elektroničkih, vizualnih i tiskovnih prava. Iako gotovo sve veće svjetske organizacije i tvrtke na ovaj način ostvaruju veliku financijsku dobit IHF se tek sada odlučio pridružiti trendu…

Iako je IHF neprofitna organizacija novca nikad dovoljno. Želja za povećanjem nagradnih fondova, sve skuplje organiziranje raznih turnira i događanja te inflacija utječu na sve pa tako i na Međunarodni rukometni savez. Zbog toga je bilo potrebno pronaći neki izlaz iz novonastalih problema.

Začetnici ideje osnivanja marketinške kompanije su predsjednik IHF-a dr. Hassan Moustafa, rizničar Miguel Roca Mas i menadžer Hala Helmy koji u njoj vide spas za rukometni savez. Dotični su i 8. veljače 2008. potpisali formalni akt te tako oživjeli svoju ideju koja bi uvelike trebala utjecati na financijsku budućnost organizacije.

Marketinška kompanija će podržavati ideološku i financijsku stranu IHF-a sa naglaskom na osiguranje i legalnu uporabu svih TV, elektroničkih i tiskovnih prava međunarodnog rukometnog saveza u svrhu promicanja rukometa diljem svijeta. Također je dogovoreno kako će središte kompanije biti u švicarskom Baselu.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

RukometSkrol
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!