Automoto

Taktika koja pali

Martina Oštrić • subota, 14.06.2008.
Taktika koja pali
Foto: EPA

Drugog dana turskog relija došlo je do promjene na vrhu. Fordovi vozači zasjeli su na čelne pozicije, dok im Sebastien Loeb, prvoplasirani nakon prvog dana, gleda u leđa na najnižoj stepenici postolja.

Već viđena Fordova taktika usporavanja kako bi se došlo do što boljih startnih pozicija opet je upalila. Mikko Hirvonen nakon drugog dana „drmanja“ po antalijskom makadamu zasjeo je na vrh poretka turskog relija, te će u borbu sa sutrašnja tri brzinca krenuti s prve pozicije.

Hirvonen, koji je jučerašnji dan završio na petom mjestu sa nešto manje od sedam sekundi zaostatka za Loebom danas je odnio pobjede na četiri brzinca, uključujući i otkazani deseti, te pred momčadskim kolegom, drugoplasiranim Jarijem – Mattijem Latvalom ima 16 sekundi prednosti.

Upravo bi Latvala trebao biti najveća prijetnja Hirvonenu, koji će drugim vozačima čistiti cestu na posljednjim brzincima relija koji se voze sutra ujutro.

Aktualni svjetski prvak, Sebastien Loeb zajedno sa svojom momčadi, Citroenom, pokleknuo je pred Fordovim dobro smišljenim planom te očekivano izgubio sekundu prednosti kojom je jučerašnji dan završio na prvom mjestu. Loeb za Hirvonenom zaostaje 34,2 sekunde, a s obzirom da se sutra voze samo tri brzinca, od kojih su dva duga preko 30 kilometara, za očekivati je Loeb će dati sve od sebe te čekati pogrešku Fordovog dvojca.

Henning Solberg nalazi se izvan postolja. Iako nije loše odvozio dan, a na posljednjem je brzincu imao drugi najbolji rezultat, problemi s mjenjačkom kutijom te lošija startna pozicija donijele su Norvežaninu pad za dvije pozicije, pa će sutra na start četvrti. Njegov pak mlađi brat Petter, koji se još traži u novoj Imprezzi, nalazi se na šestom mjestu.

Problemi nažalost nisu zaobišli ni Gigija Gallija ni Danija Sorda. Sordo je na 11. brzincu udario o kamen, pri čemu mu je pukla lijeva guma i donijela mu vremenski gubitak od 30 sekundi, dok je Galliju nesretni 13. brzinac odnio čak 3,5 minuta. Njega je mučio nedostatak snage u motoru.

Vrijedi spomenuti i odluku organizatora da se odgodi prvi jutarnji brzinac, a glavni krivac za to je Red Bullov vozač Bernardo Sousa. PWRC vozač izletio je sa staze, nakon čega je jedan gledatelj ozlijeđen. Iako se isprva mislilo da je baš Sousa autom udario nesretnika, snimke su pokazale da je gledatelj dobio udarac kamenom u kojeg je udario Portugalčev Mitsubishi nakon čega je kamen poletio i ozlijedio čovjeka. Obožavatelj je prevezen u bolnicu s ozljedama glave i noge, a Sousa je, u dogovoru sa čelnim ljudima svoje momčadi, odustao od daljnjeg natjecanja na reliju.

Posljednja tri brzinca na rasporedu su sutra.

Reli Turska, poredak nakon drugog dana:
1. Mikko Hirvonen (Finska/BP Ford) 3:47:37,7
2. Jari-Matti Latvala (Finska/BP Ford) + 16,2
3. Sebastien Loeb Citroen (Francuska/Citroen C4) +34.3
4. Henning Solberg (Norveška/Stobart Ford) + 2:08,5
5. Daniel Sordo (Španjolska/Citroen C4) + 2:15,1
6. Petter Solberg (Norveška/Subaru) + 2:33,7
7. Matthew Wilson (Velika Britanija/Stobart VK Ford) + 3:41,2
8. Gigi Galli (Italija/Ford) + 5:20,1

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoSkrolWRC

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!