Ostali sportovi

"Jačanje branda ulaganjem u sport"

Sportnet • četvrtak, 16.10.2008.
"Jačanje branda ulaganjem u sport"

U hotelu Sheraton Zagreb danas je održana prva po redu konferencija Sport i marketing pod nazivom "Jačanje branda ulaganjem u sport". Organizator konferencije je marketinška agencija Albatros media iz Zagreba, a partner konferencije je Hrvatski olimpijski odbor...

Namjera organizatora bila je okupiti na konferenciji stručnjake s područja zakonodavstva i financija, predstavnike klubova i marketinških agencija, sportaše, sponzore i donatore hrvatskog sporta kako bi zajedno obradili zanimljive teme i održali praktična predavanja s primjerima iz prakse sporta i marketinga u Hrvatskoj i svijetu.

Teme nekih predavanja bila su: "Gillette – utjecaj vrhunskih sportaša na izgradnju branda", "Brandiranje sportske institucije", "Zakon o Športu – prednosti i mane za ulagače", "Brandiranje grad kroz sport", "Odnos države i sponzora prema sportašima", "Kako prepoznati talente za ulaganje", "Uloga medija i marketinga u izgradnji prepoznatljivog sportskog branda" i brojne druge zanimljive teme.

Predavanja i okrugli stol su među ostalima podržali naši proslavljeni sportaši i sportski djelatnici Gordan Kožulj, Zorislav Srebrić, Perica Bukić, Ratko Rudić i brojni drugi. Pored njih na konferenciji je predavanje održao i brand manager Gillettea za istočnu i centralnu Europu, gospodin Ron Rabinowitz koji je predavao o dugogodišnjem ulaganju Gillettea u sport što je u velikoj mjeri pomoglo izgradnji branda i podizanju njegove globalne snage.

Zbog velikog zanimanja javnosti te osoba iz sportskog i poslovnog svijeta namjera je organizatora da ova konferencija u budućnosti postane tradicionalno okupljanje sponzora i ulagača u hrvatski sport, ali isto tako i samih sportaša, sportskih djelatnika i zaljubljenika u sport.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!