Automoto

Ostaje borba za treću poziciju

Goran Markuš • ponedjeljak, 27.10.2008.
Ostaje borba za treću poziciju

Nakon predzadnje dvije utrke u Okayami konačan poredak vozača WTCC-a mnogo je jasniji. Iako su se mnogi obožavatelji Chevroleta nadali čudu i šansi za Roba Huffa, koji se opasno približavao borbi za sam naslov prvaka, prije odlaska u Macao jasno je kako će glavni cilj cijele momčadi biti ustaljenje na odličnom trećem mjestu u ukupnom poretku WTCC-a…

Iako je četvrta startna pozicija Alaina Menua obećavala puno za momčad Chevroleta sudar u prvom zavoju prve utrke uništava sve i Menu se samo može nadati sretnijem ishodu na posljednje dvije utrke u sezoni.

"Start iz snova srušio se kad se Farfus zalijeće u mene što rezultira prevelikim kvarom da bi se u prvoj utrci nešto dalo napraviti. Drugu utrku startao sam na slickovima, no svojom greškom udaram kolegu, također u prvom zavoju, što za sobom povlači kvar sustava za upravljanje. U dogovoru s momčadi odlučio sam stati na kočnicu, sačuvati automobil i više sreće potražiti u Macau", izjavio je vidno razočaran Menu.

Iako mu je novih devet bodova omogućilo približavanje vodećem dvojcu u prvenstvu Rob Huff će u zadnju utrku ući bez realnih šansi za osvajanje naslova, no ustaljenje na trećoj poziciji i više je nego odličan rezultat.

"Uspio sam iskoristiti veliku gužvu na prvom zavoju te se probiti na četvrtu poziciju, no nakon toga šanse za daljnji napredak jednostavno nije bilo. Upravo suprotno, čak sam dva puta morao vraćati poziciju da bih nakon prve utrke stigao do novih pet bodova. Sličan rasplet imali smo i u drugih 14 krugova u koje, očekivano, krećem na slickovima koji su mi nakon nekoliko vrlo loših početnih krugova omogućili ponovno probijanje na sam vrh i osvajanje vrlo vrijedna četiri boda", izjavio je Huff.

Nakon starta sa vrlo loše 19. pozicije Nicola Larini očekivano nije imao velike šanse u prvoj utrci koju završava na 16. mjestu, no spas se tražio u drugih 14 krugova: "Drugu utrku startao sam na mokrim gumama koje su mi omogućile probijanje na odlično sedmo mjesto, no kako se staza sušila moja prednost se pretvarala u slabost i konačno 12. mjesto je uistinu najviše što sam mogao ostvariti."

Najnoviji član momčadi Chevroleta, Max Orido nakon nesreće u prvoj utrci drugu uspijeva završiti ispred svih sunarodnjaka čime ispunjava svoj primarni cilj u Okayami: "Nakon loma ovjesa u prvom krugu prve utrke auto je morao na popravak, a drugu utrku sam bio primoran startati iz boksa. Međutim, mirnom i stabilnom vožnjom uspio sam se vratiti na odlično 18. mjesto pri čemu sam u posljednjem krugu uspio i ubilježiti svoje najbolje vrijeme kruga."

Vozači WTCC sada odlaze u Macao gdje će se 16.11.2008 voziti posljednje dvije utrke aktualne sezone.

Okayama, prva utrka:
1. R. Rydell (SEAT Leon TDI) – 26:24.554 (14 krugova)
2. J. Muller (BMW 320si) – + 5.607 sec
3. A. Priaulx (BMW 320si) – + 6.941 sec
4. R. Huff (Chevrolet Lacetti) – + 10.696 sec
5. T. Monteiro (SEAT Leon TDI) – + 13.051 sec

Okayama, druga utrka:
1. T. Coronel (SEAT Leon) – 26:15.135 (14 krugova)
2. A. Farfus (BMW 320si) – + 0.097 sec
3. S. Hernandez (BMW 320si) – + 6.446 sec
4. J. Thompson (Honda Accord Euro R) – + 7.207 sec
5. R. Huff (Chevrolet Lacetti) – + 8.363 sec

Ukupan poredak, vozači:
1. Y. Muller (SEAT) – 100 bodova 2. G. Tarquini (SEAT) – 86 bodova 3. R. Huff (Chevrolet) – 73 boda 4. R. Rydell (SEAT) – 72 boda 5. A. Priaulx (BMW) – 67 bod

Ukupan poredak, momčadi:
1. SEAT – 304 bodova 2. BMW – 251 boda 3. Chevrolet – 211 bodova 4. Honda – 55 bodova

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoOstaloWTCC

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!