Rukomet

Rukometaši u novom adidasovom ruhu

Sportnet • srijeda, 29.10.2008.
Rukometaši u novom adidasovom ruhu

Na svečanosti u Chromosovom neboderu jučer je predstavljena tvrtka adidas Croatia d.o.o. i novi dres hrvatske rukometne reprezentacije. Uz atraktivan program i scenografiju te uglednike iz hrvatskog rukometa, brojne javne osobe i predstavnike medija, adidas Croatia d.o.o. prezentirala je svoju misiju, ciljeve i poslovne planove u Hrvatskoj...

Dalibor Vujić, Country Sales Manager adidasa Croatia d.o.o u svom je izlaganju, između ostalog, rekao: "adidas Grupa u sportskom je svijetu već osamdeset godina sinonim za vrhunsku sportsku obuću, odjeću i dodatke. Kao jedna od vodećih svjetskih tvrtki u industriji sportske opreme, marka adidas djeluje u dva ključna segmenta – Sport Performance i Sport Style, koje ćemo objedinjene kroz temeljnu ideju sportskog duha - "Impossible is nothing" nastojati u budućnosti još više približiti hrvatskim kupcima."

Ekskluzivnost novog adidas dresa hrvatske rukometne reprezentacije na najbolji su način reprezentirali naši zlatni rukometaši, među kojima i Domagoj Duvnjak, koji je spektakularno sletio u prostoriju uz dojmljivu vizualnu kulisu. Reprezentativce na čelu s Džombom, Metličićem i Lackovićem, koji će novi dres premijerno predstaviti već ove srijede na kvalifikacijskoj utakmici protiv Finske za odlazak na EP u Austriju 2010., predvodio je odlično raspoloženi predsjednik HRS-a Sandi Šola.

"Stvarno mi je užitak vidjeti naše reprezentativce u novom dresu koji izgleda izvrsno. adidas je dugo uz nas i jedan mali dio zasluga za naše velike rezultate pripada i njima. Dat ćemo sve od sebe da hrvatske navijače razveselimo vrhunskim rezultatom na predstojećem Svjetskom rukometnom prvenstvu", izjavio je Sandi Šola.

Hrvatski rukometni reprezentativci već dugi niz godina pravi su ambasadori marke adidas. Njihova olimpijska i svjetska zlata te brojne druge medalje potvrda su vrhunskog rada adidasovih stručnjaka, čiji je glavni cilj osigurati sportašima najmoderniju opremu koja će im pomoći u postizanju visokokvalitetnih rezultata.

Kako prisutne osobe iz javnog života ne bi morale čekati početak sljedeće godine, kada u dućane stižu najnovije kolekcije iz adidasovih linija Performance i Originals, premijerno su predstavljeni djelovi kolekcija za proljeće/ljeto 2009.

Poslovna strategija tvrtke adidas je jačati marke i kvalitetu proizvoda kako bi povećali konkuretnost i financijsku dobit. Marke adidas Grupe su: adidas, Reebok i TaylorMade-adidas Golf, a misija je biti vodeća sportska marka u svijetu. Uz pomoć čvrsto definirane segmentacije tržišta i sukladne distribucije te cjenovne strategije, marka adidas pozicionirala se u sam vrh na svim svjetskim tržištima. Tvrtka adidas Croatia d.o.o. osnovana je sredinom godine, kao dio Regije jugoistočne Europe adidas Grupe, te slijedi njenu globalnu strategiju.

Tvrtka će djelovati prvenstveno na području Hrvatske, ali i Albanije i Kosova. Ključni cilj je kroz dva segmenta marke adidas, Sport Performance i Sport Style, povećati tržišni udio. Kroz partnerstvo sa sportom na lokalnoj razini oživjet će se korporativna ideja "Impossible is nothing" kod svih zaljubljenika u sport, od amatera do profesionalaca, a jednako velika pažnja posvećivat će se i daljnjem pozicioniranju modnog segmenta, posebice kroz marku Originals.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!