Automoto

Tko će kome u sezoni 2009.

Goran Markuš • utorak, 11.11.2008.
Tko će kome u sezoni 2009.

Iza nas je još jedna sjajna trkačka godina Formule 1, a vrijeme je da se polako počne razmišljati i o narednoj, nadajmo se još uzbudljivoj sezoni. Kao prvu u nizu manjih najava naredne sezone Sportnet.hr vam donosi kratak pregled vozačkog angažmana svih F1 momčadi…

Ferrari

Vjerojatno već i vrapci na granama znaju kako su se i Kimi Raikkonen i Felipe Massa tijekom ove sezone zadužili na vjernost "crvenima" ne samo u idućoj već i u sezoni 2010. Ovaj potez Luca di Montezemolo je nazvao ključnim u nastojanjima Ferrarija da vrati stabilnost u momčad nakon velikih izmjena koje su se dogodile uoči nedavno završene sezone: "S dužnim poštovanjem prema McLarenu i ostalim ekipama ja sam prezadovoljan sa svojim vozačima, najboljim vozačkim parom na gridu."


Vezane vijesti

McLaren-Mercedes

Aktualni svjetski prvak, Lewis Hamilton još je u siječnju ove godine potpisao ugovor sa McLarenom sve do 2012. godine tako da mjesta strahu za momčad Rona Dennisa nema. Također, Heikki Kovalainen će i u sljedećoj godini braniti "srebrne" boje McLarena s nadom za još boljim rezultatima od ovogodišnjih.


BMW Sauber

Iako smo mogli čuti hrpu priča oko vozačke postave BMW-a u sljedećim sezonama ekipa koja je donijela jedno od najugodnijih iznenađenja ove sezone odlučila je zadržati oba vozača i u narednoj, 2009. godini. Između ostalog, najbolji plasmani u konačnom poretku u njihovim karijerama nisu niti ostavili puno mjesta za razmišljanje Mariu Theissenu već je zadržavanje Roberta Kubice i Nicka Heidfelda bila manje/više očekivana i logična odluka.


Renault

Nedavno smo pisali o razrješenju nove sapunice oko dvostrukog svjetskog prvaka, Fernanda Alonsa kojemu je ove sezone istekao ugovor sa francuskom momčadi da bi ga tijekom prošlog tjedna ponovno produžio i to na trajanje od dvije godine. Ovim potezom Renault je ponovno uspio izboriti zadržavanje jednog od najiskusnijih i najcjenjenijih vozača u Formuli 1 nakon čega je bilo i logično zadržati mladog Nelsona Piqueta koji će sljedeće godine pokušati iskoristiti znanje stečeno u svojoj prvoj sezoni kako bi momčadi donio što je više bodova moguće.


Toyota

Niti u momčadi Toyote nema promjena. Jarno Trulli je sa nekoliko uistinu fantastičnih utrka i odličnih rezultata osigurao svoje mjesto u momčadi već petu uzastopnu godinu, a njegov momčadski kolega i dalje će biti Timo Glock koji se unatoč nekim lošim predstava u nekoliko navrata pokazao kao vrlo perspektivan mladi vozač.


Toro Rosso

U momčadi Gerharda Bergera još ništa izuzev odlaska Sebastiana Vettela koji će sljedeće godine voziti za Red Bull, nije poznato. Iako ostanak Sebastiena Bourdaisa nije bio izgledan značajno poboljšanje njegove forme tijekom drugog dijela sezone uvelike je povećalo šanse iskusnog Francuza za kojeg se sada ipak očekuje ostanak još barem jednu sezonu u boksu Toro Rossa. Drugo slobodno mjesto s druge je strane potpuno otvoreno i priča oko njegovog popunjenja nikako ne nedostaje.

Sve je krenulo sa nagađanjima kako postoji mogućnost povratka Juana Pabla Montoye na scenu, no jučer je ova tvrdnja opovrgnuta od samog vrha Tora Rossa. Tu je i Takuma Sato koji je potvrđen kao jedan od test vozača za Toro Rosso u nekoliko nadolazećih zimskih testova, a ne smijemo niti zaboraviti stare "tračeve" o dolasku zvučnog Brune Senne ili pak Sebastiena Buemija iz GP2 serije. Sve u svemu u ovoj momčadi je još uvijek sve otvoreno.


Red Bull Renault

Jedno od najugodnijih iznenađenja u protekle dvije sezone, Sebastian Vettel dolazi iz sestrinske momčadi Tora Rossa te će uz Marka Webbera koji u momčadi ostaje treću uzastopnu sezonu, pokušati napokon pogurnuti bolid slavnog Adriana Neweya sa sredine na sam vrh grida.


Williams Toyota

Williams je dobio borbu za vrlo talentiranog Nica Rosberga koji će i u sljedećoj sezoni zajedno sa Kazukijem Nakajimom pokušati napokon vratiti Williams na put prema slavi koju su nekoć uživali.


Honda

Iako iza Jensona Buttona nije niti približno najuspješnija sezona u karijeri gotovo je sigurno kako će ostati u momčadi. Zapravo, to je jedina sigurna stvar što se Honde tiče jer oko drugog slobodnog vozačkog mjesta već neko vrijeme postoji hrpa nagađanja.

Sam Button i javno je izrazio želju za ostankom veterana Rubensa Barrichella u momčadi, no za samo vodstvo vjerojatno bi puno prihvatljivija opcija bila uzimanje nekog mladog talentiranog vozača koji bi uz Buttona mogao nositi momčad u nekoliko narednih sezona. Tu valja posebno istaknuti mladog Sennu koji je već u nekoliko navrata bio povezan sa Hondom.


Force India

Donedavno je vlasnik indijske Force Indie, Vijay Mallya najavljivao istu vozačku postavu i u narednoj sezoni, no svoje mišljenje ipak je promijenio nakon novog sporazuma sa McLaren-Mercedesom. Mallya je bio vrlo zadovoljan sa uslugama Giancarla Fisichelle i Adriana Sutila, no nakon jučerašnje press konferencije javnost je ostala pomalo iznenađena: "McLaren će pred mene izaći sa njihovim prijedlogom moje najbolje opcije na temelju koje ću ja donijeti svoju konačnu odluku. Mislim da bi bilo glupo zanemariti njihove prijedloge stoga je do daljnjega sve otvoreno."

Najveću prijetnju sadašnjem dvojcu tako za sada predstavlja mladi škotski DTM vozač, Paul di Resta kojeg McLaren-Mercedes već neko vrijeme promovira. Međutim, sudeći prema brojnim španjolskim medijima najviše šanse ipak ima Pedro de la Rosa, McLarenov test vozač koji je u već nekoliko navrata vozio u Formuli 1, a njegovo iskustvo stečeno tijekom brojnih testiranja Force Indiji bi itekako pomogli u razvoju bolida.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!