arhiva

Reklame sa Super Bowla

Dario Dodić • ponedjeljak, 16.02.2009.
Reklame sa Super Bowla
Foto: EPA

Čak i Medo, Ramizov brat, ima slabu stranu. Sekunde su me dijelile od katastrofe, malo mi je nedostajalo da izgledam kao Rihanna poslije obračuna sa sada već bivšim (valjda ga je ostavila) dečkom, ali smekšao se Medo nakon što sam mu pustio ponajbolje Super Bowl reklame po jedinom službenom izboru, mojem...

Vrhuška NFL-a još uvijek traži načine kako osvojiti hrvatsko tržište, ali mene su odavno osvojili. Istina, u tome im je pomogao insider Tomo, poznatiji kao Pacak, koji mi je objasnio u čemu je draž tog naizgled grubog sporta. I, moram priznati da mi ga je puno zabavnije gledati od nogometa. Čak sam i u klađenju na football uspješniji (hvala Tomo još jednom), ali najdraže mi je što je sport krajnje neizvjestan, vrlo zanimljiv i osigurava vam višesatnu zabavu (ako kradete američki prijenos u kojem su i sve pauze ispunjene zanimljivim reklamama) iako sama utakmica traje četiri puta po 15 minuta.

Svaka sekunda programa je odlično osmišljena, a vrhunac showa svakako je Super Bowl, poznat po najboljim reklamama.

Od ukupno 53 Super Bowl reklame morao sam izabrati one najbolje, bio je to jedini način da umirim Medu. S obzirom da više od svega voli hranu i piće, krenuo sam u tom smjeru.

Doritos Power of the Crunch pozabavio se najvažnijim stvarima u životu, Medo je reklamu predoslovno shvatio pa trenutno žvače ispred bankomata u Remetincu.

Free Doritos reklama pobijedila je na Youtube izboru najbolje Super Bowl 2009. reklame, ali meni nije baš među najboljih deset. Nasmijala je Medu, onaj dio na kraju s gađanjem međunožja podsjetio ga je zašto mi je pozvonio na vrata. Srećom, u tom trenutku pozvonio je dostavljač pizze i tako spasio moje buduće naraštaje.

Kako objasniti frajerima da nisu papci ako piju dijetalnu Colu? Pepsi je pronašao način, ali Medo je opet krivo shvatio. Uzeo je papir i olovku i nešto zapisivao, nagađam da se radi o novim idejama kada je u pitanju naplata dugova.

Pedigreeova reklama natjerala je suze na oči našem dragom Medi, sjetio se svojeg rotvajlera Nježnog, koji je ime dobio jer je dužnike zubima hvatao za nježnik. Nježnog više nažalost nema, izgubio je u borbi pasa.

Najvažniji su prioriteti u životu, jeste li ih posložili kako treba? Razmislite ponovno uz Bud Light reklamu. Kaže Medo da je njegov i Ramizov stariji brat Kičma dobio nadimak zbog situacije slične ovoj. Samo je razlog bio drugačiji, neke Ukrajinke i kilogram bijelog, što god to značilo...

Conan O'Brien duhovit je momak, ali dao se navući, prevariše ga Bud Light momci i djevojke. Medo je na wc-u pa nema komentara.

Valjda Doritosi ne sjedaju Medi najbolje pa je propustio i Cars.com reklamu o Davidu Abernathyju. Morat ću probati onaj ulet s brojem telefona.

Zar je stvarno bitno što nudi E*trade? Sinkronizirali su dva bebača, čak su i mene raznježili, a Medi je pala napamet ideja pa sad otvara stranicu www.lihvari.com gdje sumnjivi tipovi međusobno brokeriraju (kaže Medo da je to riječ) potraživanja. U posebnoj podkategoriji Medo će povezati lihvare i nogometne menadžere, kaže da je u tome pravi biznis. Ispričavamo se Michaelu Jacksonu što ne može pogledati ovu reklamu, njegova IP adresa je blokirana, ne znam zbog čega.

Ova je reklama meni osobno najdraža, Medo nema što posebno za reći, još uvijek pokušava pravilno izgovoriti ime koje muči auto-industriju.

Medo tvrdi da je reklama za Cheetose snimljena na zagrebačkoj špici, nemam izbora nego vjerovati mu (stvarno nemam izbora, Medo je ponio dugu devetku), a i mentalitet ove snobice (žensko od snoba) neodoljivo podsjeća na dvije, tri zagrebačke posvuduše (pod utjecajem sam Red Carpeta).

Niste zadovoljni trenutnim zaposlenjem? Medo je svoju profesiju pronašao na Career Builderu, jako ga se dojmila reklama, vjerojatno su ga osvojili ponavljanjem...

Coca-Cola se stvarno potrudila, jako kvalitetna reklama, iako ne mogu reći da me baš nasmijala. Medo kaže da se njemu ne može ništa ukrasti, čak i lokote drži pod lokotom.

Ova pak Coca-Cola reklama neodoljivo podsjeća na Pepsi reklamu s Beckhamom. Ma sigurno se radi o slučajnosti. Medo ne zna tko je Beckham, kaže da je često izostajao s glazbenog.

Kaže Medo da su prvo njega i Ramiza zvali za ovu reklamu, ali se naljutio kada mu nisu dali da pojede vesele palačinke. Ramiz je digao frku, razbio nekog producenta i priliku su dobili Talijani.

Medo je zadrijemao, a ja sam preživio još jedan dan. Puno je dana do sljedećeg Super Bowla (natjerao sam Medu da izbroji koliko pa je zaspao), moram smisliti nove načine kako odgoditi okrutnu sudbinu koja me čeka. Ima li tko 20.000 za posuditi?

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

  • Najnovije
  • Najčitanije

Pročitaj više

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!