Automoto
Rossi žali za Formulom 1
Valentino Rossi, proslavljeni talijanski vozač, u intervjuu je izjavio da žali za time što nije otišao voziti za Ferrari, kada je imao priliku. Osim toga Rossi se osvrnuo na još nekoliko zanimljivih tema, poput svojih ovogodišnjih suparnika, stanja njegovog motora, te odraza financijske krize u MotoGP-u...
Valentino Rossi jedno je od najpoznatijih imena u svijetu motora. Mnogi ga vole, neki ga ne vole jer stalno pobjeđuje, no svi moraju priznati da je on jedan od najtalentiranijih vozača svih vremena.
Rossi se u intervjuu, za televizijsku emisiju Grand Prix, prvo osvrnuo na Caseyja Stonera, njegovog velikog rivala u protekle dvije sezone: "Veoma je jak protivnik. Bio je moj veliki protivnik u zadnje dvije sezone. Prošle sezone vodili smo veliku bitku posebno na psihološkom nivou, a za ovu sezonu očekujem još boljeg Stonera."
Potom je višestruki svjetski prvak, upitan da kaže dobre i loše strane Australca: "Dobre strane su mu velika hrabrost, te prirodna brzina." Međutim Rossi je dosta diplomatski izbjegao spomenuti negativne strane njegovog velikog suparnika.
Rossi, aktualni branitelj naslova u MotoGP-u, je pričao i o svom timskom kolegi, Jorgeu Lorenzu i stanju u njegovom timu. Naime, prošle godine njih su dvojica u boksovima bili ograđeni zidom, te je Talijan ponudio objašnjenje o tome: "Prošle sam godine ja vozio s Bridgestonom, a on s Michelinom. Obje kuće bile su nas zamolile da podijelimo box na dva djela, te da si ne izmjenjujemo podatke."
Ove godine svi voze na Bridgestonu, no situacija u Yamahi neće se promijeniti: "Budući da u timu imamo dva vozača koji ciljaju na naslov, kako bismo izbjegli probleme odlučeno je nastaviti s podjelom. Tim više što smo prošle godine, bez obzira na podjelu, osvojili svjetsko prvenstvo vozača i momčadi."
Talijana je šest puta osvajao naslov u najelitnijoj motociklističkoj kategoriji. Za osvajanje titule potreban je i dobar motor, pa je Rossi spomenuo i situaciju sa svojom Yamahom: "M1 verzija 2009, odmah je dobro krenula. Istina je da smo krenuli od dobre podloge obzirom na prošlogodišnje rezultate. Ove smo godine jako radili na motoru i na akceleraciji koja je Yamahi uvijek bila slaba točka. Rekao bih da smo na dobrom putu. Ja mislim da je naš motor jako dobar, no treba pričekati prve utrke."
Financijska kriza pogodila je sve dijelove društva, pa tako i MotoGP. Rossi međutim nije pretjerano zabrinut što se Yamahe tiče: "Kod nas se kriza čuje, jer se više ne prodaju motori. Ali Yamaha ostaje u MotoGP-u. Razmišljaju kako u tome uspjeti, ali ne vjerujem da razmišljaju o odlasku. Naravno pokušavaju trošiti manje, ali ne govori se o povlačenju."
Branitelj naslova smatra da se ni gledatelji ne trebaju previše brinuti za ovo natjecanje: "Sve motociklističke kuće smanjile su plaće, posebno inženjerima koji se bave utrkama. Mijenjaju se i pravila kako bi se uštedjelo, ali kolikogod će možda nama biti malo teže jer ćemo imati manje testova, gledatelji ne trebaju brinuti. Mislim da će nedjeljne utrke ostati onakve kakve su sada."
Pred kraj Rossi se osvrnuo i na prošlost, na ono što je potrebno za osvojiti osam naslova svjetskog prvaka: "Za proživjeti onih osam godina kao svjetski prvak, trebao sam žrtvovati barem toliko godina, a možda i duplo. Dobro, pričamo o relativnim žrtvama, žrtvuju se oni koji stvarno rade u životu, ja se zabavljam."
30-godišnji Talijan je na kraju progovorio i o, vjerojatno jedinoj stvari, za kojom žali u svojoj dugoj karijeri: "Ferrari. Bilo je jako uzbudljivo raditi testove na Mugellu. Dobro sam išao i mi smo dobro radili. I ostaje mi žal što na kraju te 2006. nisam otišao u Formulu 1. Dobro, možda nije toliko žal, koliko želja da znam da li sam nešto mogao i tamo napraviti. Nažalost sada imam već 30 godina, Ferrari mi ostaje u srcu, ali ne vjerujem da ću ikada voziti za njih."
Rossi i ove sezone kreće kao veliki favorit za naslov. Na papiru najveći konkurent bit će mu Stoner, no ima još barem troje vozača koji bi uz malo sreće mogli zakomplicirati situaciju. Rossi je kao što i sam kaže odustao od Formule. No, o tome koliko voli brzinu, govori činjenica da kad god dobije priliku, ode odvoziti reli natjecanja. Nekoliko je puta čak nastupio i na reliju u Velikoj Britaniji, u sklopu WRC-a.
- Najnovije
- Najčitanije


Njemački mediji: Kane bi mogao ostati u Bayernu i nakon 2027. godine
43 min•Njemački nogomet

Tara Würth nakon velike borbe prošla u četvrtfinale turnira u Egiptu
1 sat•WTA Tour

Međunarodni olimpijski odbor u lipnju odlučuje o uključivanju novih sportova u Zimske olimpijske igre 2030.
1 sat•Olimpijske igre

Trener Girone napokon potvrdio: 'Razgovarao sam s Livakovićem, rekao mi je da ne želi igrati ovdje'
2 sata•Španjolski nogomet

Sturmu gori pod petama, protiv Crvene zvezde ima imperativ pobjede u borbi za nokaut fazu
2 sata•Europska liga

Aston Villa ulaže u budućnost, u Brazilu pronađen krilni napadač
3 sata•Engleski nogomet

Antonia Ružić ispustila samo tri gema na putu do četvrtfinala turnira u Limogesu
4 sata•WTA Tour

Trener Girone napokon potvrdio: 'Razgovarao sam s Livakovićem, rekao mi je da ne želi igrati ovdje'
2 sata•Španjolski nogomet

Advent na Zibelu – spektakl kakav Sisak još nije vidio!
3 dana•Hrvatski hokej

Dinamo se želi vratiti europskim pobjedama, može li Betis (ponovno) pasti?
9 sati•Europska liga

Aston Villa ulaže u budućnost, u Brazilu pronađen krilni napadač
3 sata•Engleski nogomet

Jakirović nakon pobjede: 'Bila je ovo jedna od naših najboljih utakmica, ali možemo bolje'
10 sati•Engleski nogomet

Antonia Ružić ispustila samo tri gema na putu do četvrtfinala turnira u Limogesu
4 sata•WTA Tour

Njemački mediji: Kane bi mogao ostati u Bayernu i nakon 2027. godine
43 min•Njemački nogomet

Aston Villa traži nastavak sjajnog niza kod Šotičekovog Basela
5 sati•Europska liga
Pročitaj više
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
3. HRL - središte
Danas u 17:12
HNK Hajduk Split 2025/2026
Danas u 17:09
1. HRL - jug 2025/26
Danas u 17:04
HNK Rijeka 2025/2026
Danas u 16:56
SuperSport Premijer Liga 2025/26
Danas u 16:55





