Automoto
Rossi žali za Formulom 1
Valentino Rossi, proslavljeni talijanski vozač, u intervjuu je izjavio da žali za time što nije otišao voziti za Ferrari, kada je imao priliku. Osim toga Rossi se osvrnuo na još nekoliko zanimljivih tema, poput svojih ovogodišnjih suparnika, stanja njegovog motora, te odraza financijske krize u MotoGP-u...
Valentino Rossi jedno je od najpoznatijih imena u svijetu motora. Mnogi ga vole, neki ga ne vole jer stalno pobjeđuje, no svi moraju priznati da je on jedan od najtalentiranijih vozača svih vremena.
Rossi se u intervjuu, za televizijsku emisiju Grand Prix, prvo osvrnuo na Caseyja Stonera, njegovog velikog rivala u protekle dvije sezone: "Veoma je jak protivnik. Bio je moj veliki protivnik u zadnje dvije sezone. Prošle sezone vodili smo veliku bitku posebno na psihološkom nivou, a za ovu sezonu očekujem još boljeg Stonera."
Potom je višestruki svjetski prvak, upitan da kaže dobre i loše strane Australca: "Dobre strane su mu velika hrabrost, te prirodna brzina." Međutim Rossi je dosta diplomatski izbjegao spomenuti negativne strane njegovog velikog suparnika.
Rossi, aktualni branitelj naslova u MotoGP-u, je pričao i o svom timskom kolegi, Jorgeu Lorenzu i stanju u njegovom timu. Naime, prošle godine njih su dvojica u boksovima bili ograđeni zidom, te je Talijan ponudio objašnjenje o tome: "Prošle sam godine ja vozio s Bridgestonom, a on s Michelinom. Obje kuće bile su nas zamolile da podijelimo box na dva djela, te da si ne izmjenjujemo podatke."
Ove godine svi voze na Bridgestonu, no situacija u Yamahi neće se promijeniti: "Budući da u timu imamo dva vozača koji ciljaju na naslov, kako bismo izbjegli probleme odlučeno je nastaviti s podjelom. Tim više što smo prošle godine, bez obzira na podjelu, osvojili svjetsko prvenstvo vozača i momčadi."
Talijana je šest puta osvajao naslov u najelitnijoj motociklističkoj kategoriji. Za osvajanje titule potreban je i dobar motor, pa je Rossi spomenuo i situaciju sa svojom Yamahom: "M1 verzija 2009, odmah je dobro krenula. Istina je da smo krenuli od dobre podloge obzirom na prošlogodišnje rezultate. Ove smo godine jako radili na motoru i na akceleraciji koja je Yamahi uvijek bila slaba točka. Rekao bih da smo na dobrom putu. Ja mislim da je naš motor jako dobar, no treba pričekati prve utrke."
Financijska kriza pogodila je sve dijelove društva, pa tako i MotoGP. Rossi međutim nije pretjerano zabrinut što se Yamahe tiče: "Kod nas se kriza čuje, jer se više ne prodaju motori. Ali Yamaha ostaje u MotoGP-u. Razmišljaju kako u tome uspjeti, ali ne vjerujem da razmišljaju o odlasku. Naravno pokušavaju trošiti manje, ali ne govori se o povlačenju."
Branitelj naslova smatra da se ni gledatelji ne trebaju previše brinuti za ovo natjecanje: "Sve motociklističke kuće smanjile su plaće, posebno inženjerima koji se bave utrkama. Mijenjaju se i pravila kako bi se uštedjelo, ali kolikogod će možda nama biti malo teže jer ćemo imati manje testova, gledatelji ne trebaju brinuti. Mislim da će nedjeljne utrke ostati onakve kakve su sada."
Pred kraj Rossi se osvrnuo i na prošlost, na ono što je potrebno za osvojiti osam naslova svjetskog prvaka: "Za proživjeti onih osam godina kao svjetski prvak, trebao sam žrtvovati barem toliko godina, a možda i duplo. Dobro, pričamo o relativnim žrtvama, žrtvuju se oni koji stvarno rade u životu, ja se zabavljam."
30-godišnji Talijan je na kraju progovorio i o, vjerojatno jedinoj stvari, za kojom žali u svojoj dugoj karijeri: "Ferrari. Bilo je jako uzbudljivo raditi testove na Mugellu. Dobro sam išao i mi smo dobro radili. I ostaje mi žal što na kraju te 2006. nisam otišao u Formulu 1. Dobro, možda nije toliko žal, koliko želja da znam da li sam nešto mogao i tamo napraviti. Nažalost sada imam već 30 godina, Ferrari mi ostaje u srcu, ali ne vjerujem da ću ikada voziti za njih."
Rossi i ove sezone kreće kao veliki favorit za naslov. Na papiru najveći konkurent bit će mu Stoner, no ima još barem troje vozača koji bi uz malo sreće mogli zakomplicirati situaciju. Rossi je kao što i sam kaže odustao od Formule. No, o tome koliko voli brzinu, govori činjenica da kad god dobije priliku, ode odvoziti reli natjecanja. Nekoliko je puta čak nastupio i na reliju u Velikoj Britaniji, u sklopu WRC-a.
- Najnovije
- Najčitanije
Bjelica: 'Petko će teško nastupiti do kraja godine, izgubiti još i Kulenovića bilo bi pogubno'
1 sat•Liga prvaka
Šoštarić predvodio Szeged do pobjede, Magdeburg se od poraza u Zagrebu odlično oporavio
2 sata•Liga prvaka
Liverpool i nakon derbija večeri ostaje stopostotan, Tilmanov šou započeo veliki preokret PSV-a
2 sata•Liga prvaka
Zagreb se dobro držao, ali Nantes je ipak bio prejak
3 sata•Liga prvaka
Kronologija: Borussia bez problema do pobjede na Maksimiru
4 sata•Liga prvaka
Crvena zvezda pregazila Stuttgart, do prve pobjede stigao i Sturm
4 sata•Liga prvaka
Vaterpolistice splitskog Jadrana osvojile kup nakon 13 serija peteraca
5 sati•HVL
Oslabljeni Real na teškom ispitu kod odličnog Liverpoola
10 sati•Liga prvaka
Crvena zvezda pregazila Stuttgart, do prve pobjede stigao i Sturm
4 sata•Liga prvaka
Kronologija: Borussia bez problema do pobjede na Maksimiru
4 sata•Liga prvaka
Nevjerojatna utakmica Ivana Martinovića u gostujućoj pobjedi kod Göppingena
3 dana•Njemački rukomet
Rudeš odgovorio Toplaku: 'Imate talent za analize i komentiranje, a u praksi su stvari drukčije'
6 sati•Prva NL
Zagreb se dobro držao, ali Nantes je ipak bio prejak
3 sata•Liga prvaka
Oslabljeni Dinamo pobjedom protiv velikana dolazi na prag nokaut faze Lige prvaka
17 sati•Liga prvaka
Aston Villa preko Juventusa traži prvu pobjedu nakon više od mjesec dana
11 sati•Liga prvaka
Pročitaj više
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
SuperSport Prva NL 2024/25 (ex. 2.HNL)
Danas u 01:18
HNK HAJDUK SPLIT 24/25
Danas u 01:17
U14 Sloveniaball 2024
Danas u 01:12
NBA 2024/25
Danas u 01:07
Mario Hezonja
Danas u 01:06
Hrvatski košarkaši na sveučilištima u USA
Danas u 00:48