Automoto

Novi račun za kompenzacijsku težinu

Goran Markuš • utorak, 21.04.2009.
Novi račun za kompenzacijsku težinu

Upotreba novog pravila za računanje težine koja će biti dodana pojedinom automobilu počet će već u Marakešu iako su tek dvije utrke iza nas, a sam račun se temelji na rezultatima sa tri posljednja vikenda...

Već sljedećeg tjedna nakon nešto više od mjesec dana pauze nastavlja se WTCC prvenstvo koje se po prvi puta u povijesti vozi na tlu Maroka. Uz uzbuđenje nastupanja na potpuno novoj i nepoznatoj stazi vozače čeka još jedna vrlo zanimljiva novost. Naime, već u Marakešu počinju se koristiti kompenzacijski utezi čija će se težina ove sezone računati prema novom pravilniku.

Od ove sezone težina se računa na temelju dva najbrža vremena dva najbrža automobila istog modela, a iz dobivenih brojki izvlačimo sredinu sa posljednja tri odvezena vikenda. Izuzetak je, naravno, Marakeš kojemu su prethodile samo dvije utrke zbog čega se isključivo iz njih izračunavaju kompenzacijske težine.

Ubrzo nakon što su se FIA-ini matematičari primili posla stigli su i prvi službeni podaci. Dva uvjerljivo najbrža modela na gridu, Seat León TDI i BMW 320si natovarit će se sa 40kg povrh minimalne težine propisane sportskim pravilnikom koja iznosi 1170kg.

Upravo suprotno, Chevrolet Cruzeu, LADA-i 110, Seat Leónu TFSI i BMW-u 320si Alessandra Zanardija koji je jedini opremljen serijskim mjenjačem, bit' će oduzeto 20kg što će ih zasigurno gurnuti u oštru borbu za sam vrh.

Upravo kompenzacijska težina čini WTCC jednim od najzanimljivijih automoto disciplini, a već u Maroko ćemo vidjeti koliko će ove sezone utjecati i na konačni rezultat.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoWTCC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!