Zimski sportovi

"Generalno uspješna sezona"

Antonija Pavlić • petak, 24.04.2009.
"Generalno uspješna sezona"

Direktor ženskih utrka Svjetskoga kupa, Atle Skaardal, s novinarima je po završetku svih obveza podijelio svoje mišljenje o uspješnosti protekle skijaške sezone, te istaknuo kako ju unatoč problemima s velikom količinom snijega ocjenjuje kao veoma produktivnu...

Glavni čovjek ženskog dijela Svjetskoga kupa, 43-godišnji Norvežanin Atle Skaardal, novinarima je po okončanju svih dužnosti vezanih uz kraj sezone otkrio svoja razmišljanja o proteklih nekoliko mjeseci vrhunske prezentacije ženskog skijanja te naznačio kako joj unatoč nekim sitnim problemima daje vrlo visoku ocjenu.

"Generalno mislim da je sezona izvedena jako dobro. Sa sportskog gledišta se može reći da je bila veoma izazovna zbog mnoštva snijega koji je napadao, dok se ukupno gledajući, opet, ta gomila snijega može smatrati i pozitivnim budući da je za skijanje uvijek dobro imati "sniježnu" zimu."

Priznat ćemo i sami; ne zvuči, pa i ne izgleda uopće loše. No, uz to uvijek nekako idu i ogromna odricanja, kao i stotine sati volonterskog i inog rada. "Kada na dan utrke na stazi imate toliko snijega - tada to znači samo iznimno puno posla. Nije baš ugodno i lako boriti se s time, ali zahvaljujući organizatorima i mnoštvu volontera, u cijeloj smo sezoni izgubili samo jednu utrku. (spust u Lake Louiseu)"

"Istina je da smo već nakon prvih nekoliko utrka dobili indicije tko će se boriti za Veliki kristalni globus.", priznao je Norvežanin na primjedbu da samo natjecanje i nije bilo toliko atraktivno kao muško, budući da su se Lindsey Vonn i Maria Riesch vrlo brzo odlijepile od ostatka konkurencije. "Usprkos tome, veoma smo interesantnu borbu mogli vidjeti u pojedinačnim disciplinama, i to je sezonu ipak učinilo zanimljivom."

"Odlično je isto tako i što je upravo skijašica - Lindsey Vonn - osvojila najveću novčanu nagradu na koncu sezone.", istaknuo je te odmah prešao na marketinške uspješnosti sezone.

"Iz marketinške su perspektive "velike" utrke očekivano donijele dobar uspjeh uzmemo li u obzir i gledatelje uz stazu i one pred malim ekranima. Ipak, ubuduće moramo ozbiljno uračunati i neka druga marketinški zanimljiva područja; kritički ih analizirati i vidjeti gdje se nalazi prostor za dodatan napredak."

"U kategoriju onih kojima svakako moramo pomoći i dati vjetar u leđa su i Bansko u Bugarskoj i La Molina u Španjolskoj, no pritom ne zaboraviti niti na već sasvim etablirana natjecanja poput onog u Zagrebu. Cilj nam u budućnosti mora biti privući što veći broj gledatelja, premda još nemamo konačnu sliku utjecaja globalne financijske krize na ovaj sport."

Kao šlag na vrhu torte ovoga je puta poslužila tema ozljeda, koja je uvijek maksimalno ozbiljna i aktualna. "Čini se da smo ukupnu sumu ozljeda uspjeli zadržati na dosadašnjoj razini iako nema dvojbe da je i kao takva previsoka. Pozitivno je što nije nastavila rasti, ali nadam se da ćemo ju dugoročnim planiranjem svesti na minimum."

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!