Automoto

16. nagrada Stubičkih Toplica

Sportnet • četvrtak, 10.09.2009.
16. nagrada Stubičkih Toplica

Brdska auto utrka "Nagrada Stubičkih Toplica" predstavlja jedno od najtežih i najpopularnijih automobilističkih natjecanja na brdskim stazama u našoj zemlji i redovito privlači značajan interes medija i sponzora, te veliki broj natjecatelja i publike...

Organizatori s mnogo sportskog entuzijazma godinama uređuju najtežu brdsku stazu u Hrvatskoj, koja u dužoj inačici, sa svojih 9.993 metra, predstavlja i najdužu brdsku stazu u Europi, a po zahtjevnosti glede konfiguracije zavoja, uspona i raznovrsnosti sasvim sigurno i jednu od najtežih.

Unatoč teškim prilikama u kojima se u devedesetim godinama prošlog stoljeća razvijala ova priredba, ona je dugo zauzimala vodeće mjesto u našoj zemlji, a po svim organizacijskim mjerilima već tada je trebala biti i natjecanje za prvenstvo Europe u čemu su priječili isključivo sigurnosni uvjeti glede kvalitete asfaltne podloge i nedovoljnih zaštitnih ograda, što je i razlog što se četiri godine (2004.-2007.) ova utrka nije se mogla organizirati na svojoj domicilnoj stazi "Zagorje", već je uz jednu godinu neodržavanja, dislocirana u Mariju Bistricu, Ogulin i Skradin.

Velika ulaganja za sanaciju i uređenje prometnice Pila – Hunjka, pa time i staze "Zagorje", koja su realizirana 2008.g., od strane Grada Zagreba, Županije Krapinsko Zagorske i Općine Stubičke Toplice, te sponzora AK "Delta" Zagreb, doprinijela su da, sada možemo slobodno reći, kako se na ovu stazu može vratiti brdska auto utrka, kao jedno priznato i prestižno natjecanje koje ima svoj image u domaćim i međunarodnim sportskim krugovima, te uz veću podršku medija i sponzora ponovno krenuti sa kandidaturom za prvenstvo Europe.

16. izdanje ove priredbe, koje se organizira u teškim recesijskim vremenima, pod nazivom "16. Nagrada Stubičkih Toplica" novi je izazov organizatorima i svima onima koji će sudjelovati u organizaciji ove manifestacije, a lista prijavljenih vozača, unatoč nešto manjem broju od uobičajenog, najavljuje zanimljive vožnje.

Tu se u prvome redu misli na sljedeću trojku: našeg najboljeg “brdaša” svih vremena, Dubrovčanina Nike Pulića (Formulom "Dallara F3 393"), Zagrepčanina Borisa Durlena (Ford Srcort RS Coswort) koji pokušava dohvatiti peti naslov prvaka, a time i dijamantnu kacigu, te Splićanina Roberta Bradarića (Vauxhall Vectra 2.0), koji će mu tu nastojati onemogućiti. Na hrvatskim brdskim stazama ponovno se pojavio i "Talijan iz Brtonigle" Riccardo Ala koji sa svojom formulom "Sighiolfi BMW 3.0" nema pravu konkurenciju za prvo mjesto u ukupnom redoslijedu.

Ranija uspješna organizacija ove priredbe i novouređena staza, opravdavaju optimizam organizatora i podstiču njihov konačni cilj dobivanja najvišeg međunarodnog statusa - natjecanja za prvenstvo Europe.

Raspored natjecanja:

Subota, 12.09.2009.
15:00 – 18:00 sati Tehnički prijam i verifikacija

Nedjelja, 13.09.2009.
08:30 - Trening I i II
12:00 - Svečano otvaranje utrke (Pila, startni prostor)
12:15 - Utrka I i II
17:00 - Svečano proglašenje rezultata i podjela nagrada (Pila, park vozača)

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoOstalo
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!