Automoto

Italija bez Kimija

Martina Oštrić • petak, 06.05.2011.
Italija bez Kimija
Foto: EPA

Nakon godine pauze talijanski se reli vraća u kalendar Svjetskog prvenstva. Premda se čini drugačije, Talijani proteklih godinu dana nisu stajali prekriženih ruku. Marljivo su radili na stazi kako bi je doradili i poboljšali, a to se najviše odnosi na brzince prvog dana...

Peto natjecanja - Italija

Baza: Olbia, Sardinija
Dužina: 343 km
Broj brzinaca: 18
Broj posada: 64
Podloga: Makadam
Branitelj naslova: Jari-Matti Latvala.

Staza u Sardiniji karakteristična je po svojoj promjenjivoj prirodi, što za vozače predstavlja izazov. Iako dominiraju uske i brze stazice, teren je zapravo mješavina ravnih i otvorenih površina. Veći dio natjecanja odvija se u šumi, a gledatelje će posebno razveseliti lokve kroz koje će vozači prolaziti, te nizbrdice koje omogućuje atraktivne skokove.

Originalno, radi se o stazi s velikim kamenjima koji će se utabati nakon prolaska nekolicine vozača. S druge strane, neki dijelovi staze su mekši, stoga će biti svašta padne li kiše i ošteti ih.

Popratni događaji

Ovogodišnje talijansko natjecanje imat će i nekolicinu popratnih događaja. Tako će u servisnom parku, koji će više nalikovati kakvom gradiću, biti postavljena staza za karting, dok će obožavateljima biti omogućeno da se druže s vozačima.

Kao i kod svih ostalih makadamskih natjecanja, i u Italiji će pozicija na cesti imati važnu ulogu, stoga se ponovno očekuju igre i igrice. Ipak, lijepo se sjetiti kako igre nisu uspjele u Jordanu, već je prvi nakon pola puta, Sebastien Ogier, uspio sačuvati stečenu prednost, premda je posljednjeg dana kretao prije ostatka društva.

Iz Italije u Grčku

Pred sam start utrke sretnim će gledateljima biti podijeljen komplet ulaznica za grčki reli koji je na rasporedu sredinom lipnja.

Citroen na Sardiniju dolazi s tri pobjede na posljednja tri natjecanja, a cilj im je podebljati vodstvo za još koji bod. I dok Loeb oprezno izjavljuje kako biti najbolji u prvenstvu znači imati najgoru startnu poziciju, te još jednom mrmlja o koncentraciji, Ogier ipak na Italiju gleda nešto otvorenije. "Reli traje tri dana, i sve ono loše što bi se moglo dogoditi u petak može se ispraviti sljedeća dva dana". Pod "loše", naravno, misli na gubitak vremena.

Start na rivi

Start relija je bit će na rivi Orbie, dok će regija Ostriano prvi put sudjelovati u ovakvom natjecanju.

Što se Forda tiče, ništa manje od pobjede neće zadovoljiti njihove apetite. S obzirom na podlogu, Mikko Hirvonen smatra kako mu je prednost što nije prvi na cesti. Jari-Matti Latvala pak dolazi s nekoliko promjena na automobilu nakon prošlotjednog testiranja.

Manje više svi će vozači propisno odraditi Sardiniju, no jedno ime ipak će nedostajati. Kimi Raikkonen neće nastupiti na talijanskom reliju. Razlog njegovog nedolaska na ovo natjecanje su pripreme za debi u Nascaru.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoTop temaWRC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!