Automoto

Borba s vjetrenjačama

Martina Oštrić • četvrtak, 16.06.2011.
Borba s vjetrenjačama
Foto: EPA

Nakon Argentine reli vozači sele u Grčku, gdje ih čeka teški ispit tamošnjeg natjecanja. 13 bodova prednosti Sebastienu Loebu ne donosi ništa, jer je prosipanje bodova i prepuštanje vodeće pozicije nekom od drugih vozača moguće već nakon prvog dana...

Reli Grčka

Baza: Loutraki
Podloga: Makadam
Broj posada: 42
Broj brzinaca: 18
Posljednji pobjednik: Mikko Hirvonen (2009.)

Vrlo visoke temperature, u kombinaciji s prašinom, velikim kamenjima te valovitim cestama značajke su grčkog natjecanja - nadolazećeg relija u kalendaru svjetskog prvenstva. Sve to Grčku, koja je na žalost fanova, ali i vozača, izostala iz prošlogodišnjeg kalendara, čini jednim od najtežih natjecanja uopće.

Posljednjih je godina ovo natjecanje imalo nekoliko lokacija, uglavnom baziranih oko glavnog grada, no 2009. godine domaćinstvo je dobio Loutraki, te ga zadržao i ove godine. To ipak ne znači da će se vozači striktno držati samo jednog grada, već se posjetiti i Atenu, te Kamenu Vourlu.

Turistička promocija

Ovogodišnje natjecanje podupire i grčka vlada, koja na taj način podupire domaći turizam.

Ove godine po prvi put domaćini imaju i svog predstavnika. Radi se o Arisu Vovosu, koji će tako promovirati svoju zemlju, te dati razlog više navijačima da dođu popratiti natjecanje.

Nakon dva mjeseca i jordanskog natjecanja u reli se vraća i Kimi Raikkonen. Finac je u međuvremenu "odradio" epizodu u Nascaru, te se sad, premijerno, vraća u Grčku na svoje cjelogodišnje radno mjesto.

Sudjelovanje gledatelja

Gledatelji će dobiti priliku glasati za logo natjecanja, koje će se naći na službenoj stranici.

Sebastien Loeb u utrku kreće prvi zbog vodeće pozicije u prvenstvu i 13 bodova prednosti pred Mikkom Hirvonenom. "Imamo malu prednost koja se može istopiti već u Grčkoj", objasnio je Francuz dodavši kako mu neće biti lako jer će drugim vozačima morati micati kamenje. Sedmerostruki svjetski prvak dosad je, međutim, pokazao kako se s takvim teretom na leđima zna nositi.

"Staze su teške i za vozače i za automobile, a tu je i faktor vrućine, koji dodatno otežava. Važno je izbjegavati kamenja i sačuvati gume".

Mikko Hirvonen razmišlja o "pametnom" pristupu grčkom natjecanju, a lakše nego Loebu bit će mu utoliko što će drugi na stazu. Branitelj naslova iz 2009. godine na ovom će natjecanju pokušati prekinuti niz Citroenovih pobjeda, a u prilog mu ide upravo pobjeda s prošlog gostovanja u Grčkoj.

Finac kao najtežu komponentu ističe vrućinu, te naglašava kako je važno unositi puno tekućine, a on sam odradit će nekoliko treninga pri samom dolasku kako bi se što bolje aklimatizirao. "Najvažnije je biti oprezan, jer postoje mnoga mjesta koja mogu oštetiti auto, nakon čega se možete pozdraviti s natjecanjem".

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoWRC
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
  • Obrisan korisnik16.06.2011. u 09:12
    osim kamenja i visokih temperatura očekuju se i pretrčavanja prosvjednika te mogući kordoni specijalaca s suzavcem na svih 18 brzinaca!
    Obrisan korisnik