Nogomet

Hajduk predstavio marketinške "novotarije"

Mišo Gulić • ponedjeljak, 06.05.2013.
Hajduk predstavio marketinške "novotarije"

Hajdukov marketing u ponedjeljak je predstavio novi materijal za kojeg se nada da će dodatno popuniti praznu blagajnu, a riječ je o novčićima u tri varijante s motivima Hajduka...

Poraz od Splita i prilično mučna atmosfera zbog izgreda dijela navijača Hajduka danas je uspješno stavljena u drugi plan, jer odjel marketinga splitskog kluba odlučio je prezentirati novitete u ponudi.

Marketinški potencijal splitskog kluba godinama je bio gotovo neiskorišten, ali očito se i na tom planu počelo dodatno raditi pa se sada u praktički redovitim intervalima izbacuju noviteti vezani uz suvenire, sve u svrhu popunjavanja vrlo tankog klupskog budžeta.

Konkretno, riječ je o novčićima s motivima Hajduka, u zlatnoj boji prigodno nazvanima "Hajdučki šoldi", i kako je pojasnio direktor marketinga u Hajduku Aljoša Bašić, ručno izrađenima u tri varijante.

Naime, sam proizvod javnosti će biti dostupan u tri varijante. Onaj najjeftiniji (20 kuna) bit će dostupan putem prigodno izrađenih automat aparata. Onaj nešto skuplji (30 kuna), ujedno zapečaćen u staklu, te varijantu s dva novčića u staklu (100 kuna), bit će moguće kupiti u suvenirnicama splitskog velikana.

"Ovakvi proizvodi u Europi se prodaju u milijunima komada, a nadamo se da će tako biti i u našem slučaju, dakako, u nešto manjim brojkama. Naša ciljana grupacija su navijači i turisti koji bi iz Splita ponijeli djelić jednog od gradskih simbola", naglasio je Bašić, nakon čega je dodao kako Bijele ovaj izlet u biznis neće stajati niti jednu kunu:

"Bitno je za naglasiti kako Hajduk nema troškova proizvodnje. Od svakog prodanog novčića inkasirat će po pet kuna, dok će od onog koji košta 100 kuna zaraditi 18 kuna. Već prije susreta protiv Lokomotive bit će postavljen prvi aparat, ali još nismo odlučili hoće li biti na Rivi ili u kafiću koji se nalazi na Poljudu."

Na predstavljanju je također naglašeno kako je u prvoj ediciji napravljeno 10 tisuća novčića, a uzme li se u obzir kako je u Europi ove godine prodano oko 52 milijuna takvih i sličnih proizvoda, nema sumnje da će zbog pristupačne cijene dobar rezultat polučiti i Hajduk.

Foto: www.hajduk.hr (Miro Gabela)

SuperSport HNL

1Dinamo 3667:30+3782
2Rijeka 3669:30+3974
3Hajduk 3654:26+2868
4Osijek 3662:43+1957
5Lokomotiva 3652:45+751
6Varaždin 3639:47-842
7Gorica 3635:50-1541
8Istra 1961 3636:54-1841
9Slaven Belupo 3643:69-2633
10Rudeš 3622:85-639

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
  • nido07.05.2013. u 23:14
    Dobra je ideja i sve stima lijepo naizgled ali pitam se zasto nije ideja u potpunosti Ajdukova pa da ta zarada bude veca od ovoga a ne ova simbolicna. Sta se nisu oni iz kluba posve potrudili i ovo sproveli u djelo pa da se zaradi ozbiljniji novac... ...
    nido
  • Obrisan korisnik07.05.2013. u 20:27
    ovo je bitna vijest?
    Obrisan korisnik
  • valderrama07.05.2013. u 15:52
    ajde bar nek se nešto trude možda im i uspije, dosad je marketing bija nula bodova
    valderrama
  • The Phantom06.05.2013. u 23:10
    Ajde neka soldi donesu solde
    The Phantom
  • cameosis06.05.2013. u 22:41
    18 posto zarade nije loše.
    cameosis