Zimski sportovi

Učinite dobro djelo, kupite ulaznicu i pomognite djeci

Sportnet • subota, 31.08.2013.
Učinite dobro djelo, kupite ulaznicu i pomognite djeci
Foto: Davor Sajko

Klub hokeja na ledu Medveščak Zagreb i njegov partner UNICEF nastavit će i četvrtu sezonu za redom svoju uspješnu suradnju. Povodom toga Medveščak i UNICEF u ponedjeljak 2. razveselit će najvjernije navijače zagrebačkih Medvjeda te organizirati prodaju dodatnih dnevnih ulaznica za prve četiri domaće utakmice Medveščaka u KHL prvenstvu u sezoni 2013./2014...

Ulaznice će prodavati hokejaši Medveščaka u ponedjeljak 2. rujna od 18 sati u Unicefovoj trgovini u Ilici 8. Nastavak je ovo već uhodane suradnje pomoću koje su Medveščak i UNICEF prodajom ulaznica za domaće utakmice Medvjeda u Unicefovoj trgovini i u proteklim sezonama prikupljali sredstva za kampanje koje UNICEF provodi u Hrvatskoj.

U prodaji će u ponedjeljak 2. rujna u Unicefovoj trgovini biti 100 dnevnih ulaznica za utakmicu 6. rujna protiv CSKA Moskva, te po 50 ulaznica za utakmice koje su na rasporedu 8., 10. i 13. rujna. S obzirom na ograničen broj ulaznica treba napomenuti da neće biti dječjih odnosno gratis ulaznica kao niti ulaznica za osobe s invaliditetom te da će svaka od 250 ponuđenih ulaznica za prve četiri domaće utakmice u KHL prvenstvu u ovoj humanitarnoj prodaji vrijediti 50 kuna. Svaka odrasla osoba moći će kupiti najviše dvije ulaznice. Cjelokupni prihod od prodaje ulaznica donirat će se za provedbu Unicefove kampanje "Zaustavimo nasilje nad djecom" koju u Hrvatskoj predstavljaju hokejaši Medveščaka. Tom se kampanjom nastavljaju zajednički napori u podizanju svijesti o štetnosti nasilja nad djecom te se podržavaju Unicefove programske aktivnosti za smanjivanje nasilja nad djecom u obitelji.

Učinite i vi dobro djelo, donirajte sredstva za UNICEF, a pritom se zabavite i navijajte za zagrebačke Medvjede na otvorenju KHL sezone.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Sadržaj se nastavlja
Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!