Zimski sportovi

Medveščak već drugu godinu hrvatski klub s najboljim sportskim brandom

Sportnet • petak, 21.11.2014.
Medveščak već drugu godinu hrvatski klub s najboljim sportskim brandom

KHL Medveščak Zagreb hrvatski je klub s najboljim sportskim brandom, a laskavu titulu ''SPORTO brend 2014'' ponio je već drugu godinu zaredom! Uz to, Medveščak je uvršten i među TOP 3 sportska brenda u regiji. Zagrebački klub ovom je nagradom dokazao da i mali klubovi uz puno rada i truda mogu postati veliki sportski brandovi prepoznatljivi ne samo u svojoj zemlji, već i u svijetu. No, ovo nije samo uspjeh kluba, već i svih ljudi oko kluba kao i vjernih navijača bez kojih ne bi ni bilo Medveščaka.

Uz Medveščak, iz Hrvatske su još bila nominirana i tri nogometna kluba GNK Dinamo Zagreb, HNK Hajduk i NK Rijeka te jedan ''vodeni'' VK Jug CO, a nagrada najtrofejnijem hrvatskom klubu u hokeju na ledu uručena je u četvrtak (20.11.) na SPORTO konferenciji u Portorožu.

''Kad vas javnost drugu godinu zaredom proglasi za najbolji sportski brand i kada to uspijete postići u konkurenciji s velikim domaćim i regionalnim sportskim brandovima duge i bogate tradicije, onda znate da se trud i rad isplate. Svega ovog ne bi bilo bez naših partnera koji podržavaju ovaj klub i navijača zbog kojih ovaj klub živi i zato je ovo priznanje ne samo za klub, već za sve nas zajedno. Bez obzira na zadovoljstvo postignutim i što javnost prepoznaje naš rad i vrijednost, ovo priznanje shvaćamo istovremeno i kao veliki teret. Naime, sada ovo priznanje javnosti moramo opravdati kvalitetom svog rada i vođenjem kluba u budućnosti'', izjavio je Ranko Vučinić, Medveščakov direktor komunikacija koji je uz klub od 2009. i sudjelovao je u stvaranju novog Medveščaka.

Prije se SPORTO nagrada za brand godine dodjeljivala samo slovenskim klubovima i sportašima i zvala se SPORTO Znamka leta, ali od 2013. u suradnji s Institutom za istraživanje tržišta Mediana natjecanje je prošireno na područje Hrvatske i Srbije. SPORTO i Mediana tako su razvili istraživanje kvalitete brenda prema osam elemenata - prepoznatljivosti, rezultatu, atraktivnosti imidža kluba, osobnosti, kvaliteti i kvantiteti javnih istupa, globalnom kontekstu i percepciji javnosti.

Na SPORTO konferenciji svake se godine dodjeljuju SPORTO Awards i SPORTO Brands, a održava se i SPORTO dobrotvorna aukcija.

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!
  • Obrisan korisnik21.11.2014. u 15:54
    Da Dinamo brand u kojem svemiru. Ima vise sponzora i gledatelja na bikijadi nego na njegovim priredbama.
    Obrisan korisnik