Automoto

Zaključena službena automobilistička sezona: Beliniću pobjeda na Automotodromu Grobnik

Sportnet • utorak, 12.11.2019.
Zaključena službena automobilistička sezona: Beliniću pobjeda na Automotodromu Grobnik

U izvrsnom ozračju i pod zrakama kasnojesenjeg sunca, na Automotodromu Grobnik, nastupom 200 automobilista, zaključena je ovogodišnja sezona kup natjecanja i Formule driver...

Drugi vikend zaredom na Automotodromu Grobnik, ovog puta u najmasovnijoj domaćoj disciplini, i na velikoj stazi, ogledali su se automobilisti, zaključujući ovogodišnju službenu bodovnu sezonu u kalendaru Hrvatskog auto i karting saveza. Održano je peto i ove sezone odlučujuće natjecanje Formula driver – Nagrada Grobnika 2019. u organizaciji Autokluba Poreč Motorsport i uz suorganizaciju AKORK Skok racing 1993 iz Gambetića. Vozilo se na stazi dugoj 4.000 metara, uz deset šikana usporenja. Bodovan je međunarodni HAKS Kup FD, Prvenstvo Auto i karting lige Zapad HAKS-a, te Prvenstvo Auto i karting saveza Istre u kojima je sudjelovalo 109 vozačica i vozača iz 32 kluba, dok je u zasebnoj skupini za Nagradu organizatora sudjelovao još 91 vozač.

Uoči same završnice čak je pet vozača imalo teorijske šanse osvajanja naslova ukupnog pobjednika sezone, ali već u startu su se izdvojila trojica među kojima su odlučivale gotovo tisućinke sekunde. Prvu od dvije bodovne vožnje najbolje je odvezao prošlogodišnji viceprvak Marino Poropat (AK Istra racing team Pazin), tek 445 tisućinki sekunde brže od Marca Tessarija, Talijana koji je imao najviše izgleda za končani trijumf. Unutar iste sekunde, 712 tisućinki za Poropatom treći je u prvom ogledu nastup okončao Zagrepčanin Hrvoje Belinić (AK Pula-Rovinj).

Upravo je on, najboljim vremenom dana u drugoj vožnji (2:06,313 minute), s gotovo sekundu i pol brže od Talijana, zasjeo na čelnu poziciju i slavio ukupnu pobjedu zbirnim vremenom 4:14,957 minuta, što je bilo 1,215 sekundu brže od Marca Tessarija. Trećim se mjestom, neznatno slabijim vremenom druge vožnje, morao zadovoljiti Poropat, osvojivši tako upravo treće mjesto na kraju sezone. Tessari, koji je nastupao u izuzetno brzom Fiat 500 proto Suzuki, uz dvije pobjede s početka sezone, i dva druga mjesta u završnici, sakupio je 70 bodova, a prvenstveno zahvaljujući dvije pobjede na kraju sezone bodovno izjednačen sezonu je zaključio Hrvoje Belinić vozeći Renault Clio Cup. No, ukupnim pobjednikom Formule driver ove godine, zahvaljujući boljem rezultatu prvog natjecanja sezone u Buzetu, postao je Talijan.

Do velike promjene došlo je u poretku vozačica. Proteklih sezona najuspješnija, ove godine tri puta pobjednica, Talijanka Romina Bressan (AK Buzet Autosport) zbog tehničkih poteškoća na svom Renaultu Clio Cup morala je odustati od druge vožnje. Trećim je mjestom iza Ive Damarija (AK Pula-Rovinj) i Slovenke Sanje Paradiž, do naslova najbolje vozačice FD sezone 2019. stigla Aleksandra Jurdana (AK RI autosport).

Ove sezone brojnu konkurenciju juniora (25 vozača) odlučivala su trojica perspektivnih mladih asova. Do ukupnog naslova stigao je Riječanin Marin Božičević (AK RI autosport), trećim mjestom na Grobniku, iza pobjednika Luke Fabijančića (AK Ina Delta Zagreb) i Renata Herca (AK RI autosport). Fabijančić je na kraju treći, a Herc drugi. U konkurenciji ekipa do pobjede su stigli vozačice i vozači AK Pula-Rovinj ispred AK RI autosport, dok je treće mjesto donijelo očekivani naslov najboljih ove godine pazinskog Autokluba Istra racing team.

U konkurenciji za Nagradu organizatora nastupali su, uz domaće i vozači Slovenije, Italije, Austrije i Njemačke, a najuspješniji je bio splitski formulaš Petar Dajak (Formula Gloria 1000), ostvarivši i najbolji rezultat dana u prvoj vožnji 2:03,909 minuta.

Rezultati HAKS Kup – ukupno 1.H.Belinić (AK Pula-Rovinj, Renault Clio Cup) 4:14,957 minuta (zbroj dvije vožnje), 2.Tessari (Italija, Fiat 500 proto Suzuki) +1,215 sekundi, 3.Poropat (AK Istra racing team Pazin, Renault Clio Sport) +1,413, 4.Jurišić (AK RI autosport, Audi A4 STW) +8,216, 5.D.Belinić (AK Pula-Rovinj, Renault 5 GTT) +11,499, 6.D.Milokanović (AKORK Skok racing 1993, Zastava 750 proto) +12,104, 7.Čičko (AK Buzet Autosport, Fiat 500) +13,591, 8.Sruk (AK Dubrava, Renault Clio) +14,923, 9. S.Jaketič (AK Klek Ogulin, Opel Astra) +15,799, 10.L.Fabijančić (AK Ina Delta Zagreb) +16,646.

Miroslav KRPAN

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoOstalo

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!