Automoto

Rally Day Due Castelli otvorio istarsku sezonu: Talijansko slavlje u Limu

Sportnet • nedjelja, 06.03.2022.
Rally Day Due Castelli otvorio istarsku sezonu: Talijansko slavlje u Limu

Iz Limskog kanala do okruženja povijesnog Dvigrada, makadamskim prostranstvima, u dimu prašine, jurilo je 49 posada, a bilo je i paljevine...

Nova automobilistička sezona na istarskom poluotoku počela je u izuzetnom ozračju, od onog što je pružio osunčani zimski vikend uz povremeni hladni povjetarac, na prostorima od Limskog kanala do povijesnog Dvigrada.

Svojevrsni show pod nazivom Rally Day Two Castles - Due Castelli, nakon jednogodišnje pauze, u četvrtom je izdanju okupio 49 posada iz Italije, Slovenije, Austrije i Hrvatske, na manifestaciji koju su još jednom uspješno realizirali entuzijasti oktanskog sporta okupljeni u Autoklubu Poreč Motorsport i suorganizatoru AKORK Skok racing 1993 iz Gambetića.

Natjecateljskom programu prethodile su slobodne vožnje što su se odvijale na stazi Cross centra Canalli u Gambetićima nadomak Višnjana, da bi prave vještine i znanje pokazali na dvije makadamske dionice Lim-Dvigrad i Dvigrad-Barat, kojima se vozilo u oba smjera, ukupno osam brzinskih ispita duljine 55.08 km.

Pobjedničko postolje generalke zasluženo je pripalo posadama s talijanskim obilježjima, ali različitih nacionalnosti. James Bardini i Justin Bardini, Britanci u prestižnoj Škoda Fabia R5 imali su razloga za slavlje. Sve od drugog brzinca, s prednošću od četiri do deset sekundi, imali su prednost ispred Talijana Adriana Scalcona i Clinzie Michelini u identičnom automobilu. Zanimljivo je da su naizmjenično osvajali najbolja vremena na brzinskim ispitima od prvog do zadnjeg, svaki po četiri, a presudan je bio posljednji u kojem je Bardini uspio nadoknaditi sekundu zaostatka i u konačnici s dvije prestižne i ukupnim vremenom 35:08.9 minuta slaviti na svečanosti dodjele priznanja u Limskom kanalu. Do trećeg su mjesta, ujednačenom i konstantnom vožnjom stigli Slovenci Matic Kogej i Matej Čar, pod talijanskim obilježjima i za upravljačem Mitsubishi Lancera Evo X, čiji je zaostatak bio znatan, gotovo dvije minute.

U samom začetku natjecanja, sredinom dionice drugog brzinca, došlo je do zanošenja Škode Fabie R5, jednih od favorita, talijanske posade Michele Piccolotto-Christian Dinale, prevrtanja i izlijetanja izvan staze, a potom i zapaljenja. Vozači su pravovremeno napustili vozilo bez ozljeda, a brza intervencija vatrogasne službe JVP Rovinj nije pomogla obzirom da je automobil izgorio gotovo do neprepoznaljivosti.

TRI DOMAĆE POSADE NA POSTOLJIMA KLASA

Malobrojne, ali pokazat će se u konačnici rezultatski uspješne bile su tri hrvatske posade, a nije im smetala niti velika prašina koja se dizala iza svakog prolaska. Pobjedu u klasi preko 2000 ccm osvojili su Matteo Mladenić i Dean Valčić u VW Golf 1.9 GT, drugi u klasi sva ostala vozila u svom prvom relijaškom nastupu bio je poznati istarski vinar Marko Fakin uz suvozača Morena Lisjaka u terencu Mitsubishi Pajero Panin, dok je u žestokoj konkurenciji osam posada klase do 1600 ccm, vještinu u reliju, oprobao i trofejni istarski junior drugih disciplina Karlo Pelicar koji je uz suvozača Daniela Terlevića osvojio treće mjesto, a bili su i najbolje plasirana hrvatska posada 16. ukupno. Do cilja je uspješno stiglo 42 posade, a odustajanja su uglavnom bila tehnički kvarovi.

Pobjednici po klasama:
do 1400 ccm Zamaro-Nardini (Italija, Fiat 500)
do 1600 ccm Mrak-Kuštrin (Slovenija, Rover 216)
do 2000 ccm Cecatto-Minuzzo (Italija, Seat Ibiza)
preko 2000 ccm Mladenić-Valčić (Hrvatska, VW Golf)
pogon na 4 kotača Kogej-Čar (Italija, Mitsubishi Lancer Evo X)
vozila R5, S2000 i WRC Bardini-Bardini (Italija, Škoda Fabia R5)
pogon zadnji kotači Božić-Bobič (Slovenija, BMW E36)
open i buggy Camporese-Piazzetta (Italija, Peugeot 504 Pick Up)

Miroslav KRPAN

Sviđa ti se članak? Podijeli ga!

Povezani tagovi

AutomotoOstalo
  • Najnovije
  • Najčitanije

Sportnet Forum

Za komentiranje članaka morate biti prijavljeni kao član Sportnet Kluba. Prijavite se!