MMA općenito (UFC, Strikeforce, Bellator...)

Assassin55
Assassin55
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.09.2010.
Poruka: 1.728
10. veljače 2013. u 22:47
Da... i zbog tog širenja na patuljaste zemlje spremaju slamka kategoriju do 52 kile.

Hrvatska bi im bila logičan potez jer smo mi apsolutno vodeća MMA zemlja u ovom djelu Europe i bilo bi odlično kad bi došli, jer bi odma par naših boraca dobilo priliku u UFC-u. Vidite Švedsku recimo. Kad su došli prošle godine u Stockholm, odma potpisali 3-4 šveđana.
cayman
cayman
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2010.
Poruka: 7.730
10. veljače 2013. u 22:58
Al kod nas bi teško napunili dvoranu. Bolje da uspostave suradnju s Mahičem primjerice...
oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
10. veljače 2013. u 23:31
Čudno mi je da u UFC-u razmišljaju samo o još lakšim kategorijama, mislim da bi red bio da se uvede superheavyweight kategorija. Opće je poznato kako su iz nekog razloga teškaši među ljudima popularniji.

Ne govorim sad za nas koje pratimo, ali primjera radi, nećeš na net.hr nikad vidjeti članak kako je Aldo pobijedio Edgara već kako je Overeem izgubio od Big Foot Silve. Iz tog razloga ponajviše bi trebalo uvesti tu posljednju "unlimited" najtežu kategoriju jer bi se time zasigurno dobilo na popularnosti...

Prihvatio sam bantam i "muhu", ali sad ići još u niže težine i nije nešto.

Što se Truščeka tiče :

Ideš iz meča u meč, nisu rijetke situacije kada u svega osam dana imaš dva nastupa. Mnogi te zbog toga kritiziraju, smatraju da bi trebao usporiti i malo taktičnije pristupati ugovaranju borbi, jer vjeruju da bi u tom slučaju sa sportskog aspekta mogao postići puno više. Koji je tvoj odgovor na takve komentare?

"Sad imam dva meča u šest dana haha. Moguće da bih imao više uspjeha, ali ja u to ne vjerujem. Jednostavno ne vidim zašto se ne bih često borio. Moj stil boksa je takav da me teško udariti, pa često prođem bez i jednog čistog primljenog udarca. U parteru forsiram dizanje na noge, pa me i tu teško udarati, ali to radim loše i ostavljam puno prostora za gušenja i poluge. Uglavnom, imam minimalne ozljede od borbi. Uostalom za vidljiv napredak treba par godina, a ja da uzmem pauzu od borbi na dva mjeseca, napredovao bih nemjerljivo malo."

Koji je glavni razlog tako čestog nastupanja? Je li to novac ili? Zanimljiva je informacija da si na Noći gladijatora 7 u Dubrovniku bio spreman nastupiti čak i protiv poluteškaša ili teškaša, samo da odradiš borbu...

"Ja se nikad ne pitam zašto bih se borio nego zašto ne bih... I uvijek tišina s druge strane haha. Volim se boriti i volim biti plaćen za to. Ako mislim da sam fizički dovoljno sposoban da odradim konkurentan meč, onda ću to i napraviti. Još jedan razlog je da mi treba 1.500 kuna mjesečno samo za gorivo do Zagreba, plus članarine i ostalo, znači ako hoću trenirati onda se moram i boriti. Da mi je stalo samo do novaca, ne bih se vozio po tri sata na dva treninga zaredom tri puta tjedno, nego bih se doma malo zajebavao s utezima, udarao vreću i dogovarao si borbe svaki vikend. U proljeće ću dobiti i treću kćer, a ni djeca nisu baš jeftin hobi haha. Ako već toliko novaca i vremena ulažem u sve to, onda sigurno neću bez razloga preskočiti ta tri dana kad trebam napokon ja dobiti lovu, a ne ju dati i kad se trebam zabaviti u kavezu pred par tisuća ljudi. Ne radim to baš dobro, ali borbe su ono što radim najbolje. Pitaš se kako tek onda vozim haha. A za teškaša, isto, zašto ne? UFC na početku nije imao težinske kategorije, a koji je veći test za tehniku nego protiv 30 kilograma težeg borca."

Ima cijeli intervju na Fightsiteu, link : http://fightsite.hr/intervjui/truscek-dobio-sam-ultimatum-i-zato-sam-otisao-iz-wfc-a-a-zelim-u-ring-i-protiv-teskasa

On je odabrao taj put s više borbi, očito želi i nešto zaraditi, a i prtom se zabaviti (neznam koji bi dobar izraz bio, ali kaže da se voli boriti, ne) a unatoč porazima vjerujem kako se skupi nešto novaca. Gledao sam ga par puta, vjerojatno se i slažem s 3vilP-om, ali očito je Ivica i sam realan, svjestan je kako nema kapaciteta za UFC, a opet u Europi se može dobro boriti sa svakim. 

Nadam se kako će sad ipak malo i skupiti koju pobjedu da ne bi ipak ušao u negativan omjer...

[uredio oKRamxII - 10. veljače 2013. u 23:32]
Assassin55
Assassin55
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.09.2010.
Poruka: 1.728
11. veljače 2013. u 01:22
cayman je napisao/la:
Al kod nas bi teško napunili dvoranu. Bolje da uspostave suradnju s Mahičem primjerice...
Vidi cijeli citat


A čuj neznam baš. Činjenica je da mma kod nas i nema neku velku popularnost i pitanje dal bi uspili napunit Arenu pa to vjerojatno i je glavni razlog zakaj još ne razmišljaju o nama. Makar opet s druge strane, Mirko ju je prošle godine napunil, a i ove je velki interes. Ne kužim na kakvu suradnju s Mahičem misliš?

Što se tiće ovih kepec kategorija, ja ih stvarno ne volim. Rađe bum gledal 10 borbi teškaša koji nakon jedne runde više nemru stajati kak su iscrpljeni, ali zato svaki udarac koji padne se čuje i u zadnjem redu tribina, nego jednu borbu skakutanja tih komaraca. Sve do lake mi je super, pero još kak-tak, bantam i muha nikak, a kaj bu sad dok još dođu ženske i slamke, Bog te pitaj. Mislim da bum moral izvršavati strogu selekciju borbi.

Supertešku mislim da ne budu uveli nikad jer im se ne isplati. Ima u ufc-u boraca poput Silve, Lesnara, Carwina pa i Reema, koji imaju po 130kg i onda spuštaju na 120, a takvih mrcina koji nebi mogli spustit ni na 120 mislim da u cijelom svijetu nema za jednu poštenu kategoriju. Kad bi Ufc i išel na tak nekaj, onda bi po meni bilo bolje da povećaju granicu za tešku ili ju stave unlimited kak je bila u Prideu.
cayman
cayman
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2010.
Poruka: 7.730
11. veljače 2013. u 06:03
Mahič kakav god da je k'o osoba redovito radi evente visoke produkcije i uvijek popuni dvoranu. Oću reći da je odličan promotor.Uspel je napraviti respektabilnu organizaciju, viš da sad sastavlja i parove za ovu novu Abu Dhabi Warriors itd..Znači, on već ima uigranu shemu, ako me razmeš 

I ja sam mislil da nemrem gledati ništ ispod lake, al sam se zbilja prevaril. Ima fenomenalnih boraca, brzi ko ptice trkačice, kardio do preksutra, samo je to malo smešno videti dok se tuku dva dečka koji su zajedno visoki ko jedan Struve.

Superteška? Ne vjerujem, jednostavno, malo je takvih koji na dnevnoj bazi hodaju s prek 120 kg. Postojala je u Prideu, al u svrhu freakshowova.  Mislim da su ovog trena kategorije dobro složene. Ova slamka mi je nepotrebna, al u svrhu probitka na čitavu Aziju, razmem ih(nije da su tam gorostasni ljudi, upravo suprotno).


oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
11. veljače 2013. u 13:30
cayman je napisao/la:
Mahič kakav god da je k'o osoba redovito radi evente visoke produkcije i uvijek popuni dvoranu. Oću reći da je odličan promotor.Uspel je napraviti respektabilnu organizaciju, viš da sad sastavlja i parove za ovu novu Abu Dhabi Warriors itd..Znači, on već ima uigranu shemu, ako me razmeš 

I ja sam mislil da nemrem gledati ništ ispod lake, al sam se zbilja prevaril. Ima fenomenalnih boraca, brzi ko ptice trkačice, kardio do preksutra, samo je to malo smešno videti dok se tuku dva dečka koji su zajedno visoki ko jedan Struve.

Superteška? Ne vjerujem, jednostavno, malo je takvih koji na dnevnoj bazi hodaju s prek 120 kg. Postojala je u Prideu, al u svrhu freakshowova.  Mislim da su ovog trena kategorije dobro složene. Ova slamka mi je nepotrebna, al u svrhu probitka na čitavu Aziju, razmem ih(nije da su tam gorostasni ljudi, upravo suprotno).


Vidi cijeli citat


Ma jasno mi je zašto planiraju tu još jednu kategoriju, prvenstveno radi Azije i sličnih zemalja, ali neznam, kad čujem 52kg, to mi malo i bolesno zvuči.

cayman
cayman
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2010.
Poruka: 7.730
11. veljače 2013. u 13:44
Ma slažem se, al na tom području je mnogo takvih ljudi, pa je nepravedno oduzeti im pravo da se bore 
Baš sumnjam da budu takvi fajtevi bili na main cardovima u Americi. 
Mada, i sam sam 4 godine išel u razred s dečkom koji je imal 49 kg!
Assassin55
Assassin55
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.09.2010.
Poruka: 1.728
11. veljače 2013. u 22:55
cayman je napisao/la:
Mahič kakav god da je k'o osoba redovito radi evente visoke produkcije i uvijek popuni dvoranu. Oću reći da je odličan promotor.Uspel je napraviti respektabilnu organizaciju, viš da sad sastavlja i parove za ovu novu Abu Dhabi Warriors itd..Znači, on već ima uigranu shemu, ako me razmeš 
Vidi cijeli citat


Ma ok, slažem se sa svim navedenim, ali još uvek ne kužim koju bi to ulogu imal Mahič u organizaciji ufc eventa na prostoru Balkana (ili bilo gde drugde).

Ma da vam budem savršeno iskren meni te kepec kategorije već izgledaju toliko bolesno, da mi se gade. Svaka im čast na njihovoj vještini i cardiu, ali jbga kad gledaš borilačke sportove ipak hoćeš videti neku silu i moć, a ne nekog visine i težine prosječnog 10-godišnjaka. Unatoč tempu i akciji meni su njihove borbe ultra dosadne. Ja ih volim opisati ko pun kurac ničega. 99% borbi se 99% vremena svodi na stand up, što bi čak bilo i dobro da to ne znači neprestano skakanje jedan oko drugog i bjesomučno mahanje tim ručicama i nožicama od čega večina udaraca završi u zraku, a ono kaj i pogode mislim da bi si veću štetu napravili da se vodenim balonima gađaju nego ovak.

I ne, ne mislim da bi bilo nepošteno prema malim ljudima da se ne bore, jer isto tak neko visok 160 sa 55 kila, nemre igrati košarku, rukomet, vaterpolo i još x sportova kao što ni neko od 2 metra i 120 kila, nemre voziti formulu ili biti džokej. Nije sve za svakog.

cayman
cayman
Mali dioničar
Pristupio: 31.05.2010.
Poruka: 7.730
11. veljače 2013. u 23:04
Sve to stoji, al jebiga, azijski kontinent obiluje niskim ljudima, a istovremeno je ogromno neiskorišteno tržište. Ide Zuffa po ogromnu paru tam
Assassin55
Assassin55
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.09.2010.
Poruka: 1.728
11. veljače 2013. u 23:44
Onda nek naprave novu organizaciju kak je bil WEC, di bi bile samo te male kategorije pa nek si gleda ko hoće.
  • Najnovije
  • Najčitanije