Evo me doma s posla, pa da i ja nabacim svoj komentar i vidjenje utrke, tj. onog njenog dijela u kojem sam sudjelovao(6 krugova mislim, ne da mi se sad gledati).
Za kvale sastavljam sam nekakav setup koji mi garantira stabilnost na stazi u zrtvu max brzine(max. sam na ravnici isao 289), ocuvanje guma i motora. Odlucujem se startati utrku s gorivom za 19 krugova, pa u box za po jos 4. U kvalama vozim s takvim setup-om i tom kolicinom goriva 1.30.7xx, sto je dosta za 7 mjesto(osobno jako zadovoljan).
Posto mi je ovo prva utrka( a i u samom rFactoru imam nekih 20h igranja), koncentriran sam posebno na prvi zavoj, jer ne zelim da mi prva utrka zavrsi nakon cca 200m. Krece start, usporavam ranije nego inace, kocim i izbjegavam nabijanje na bolide ispred sebe(pazim da ne radim nagle kretnje), lagano ulazim u prvi zavoj i kad vec pomisljam da sam prezivio FLJAS
. Netko me pogodi, letim u zrak i u tom prvom zavoju okrece me suprotno od smjera utrke. Ne zelim se odmah okretati kako ne bi nekoga zakacio, ali u to na mene direktno nalijece timski kolega hahahahahah Williamsi u akciji
. Ostajem bez prednjeg krila i zguzvanog prednjeg dijela bolida, razmisljam o odustajanju, ali okrecem bolid i idem vidjeti ima li sta od utrke. Razmisljam o box-u, medjutim bolid se relativno dobro ponasa(malo vuce u stranu i nije skroz miran, al nije ni cudno). Ostajem na pocetnoj taktici i nastavljam voziti, kruzim u vremenima od 1.36.xxx i ubrzavam te stizem na 8 mjesto, te polako dostizem 7. U 6 krugu dostizem 7 vozaca, postajem malo preagresivan, diram pasicu, bolid u ovakvom stanju leti van kontrole i to je kraj za CrazyMo-a, pogadjam zid.
Realno, uz vrijeme i setup i taktiku, mogao sam ocekivati plasman oko 5 ili 6 mjesta, ali nista od toga, drugi put.
Jucer sam bio prerazocaran i tuzan, tako da sam samo svima pozelio laku noc. Danas zelim da svi znaju da se na nikoga ne ljutim i da ne odustajem, mogu biti samo bolji.
Ali samo jedna misao, utrka i bodovi se ne osvajaju u prvom zavoju, prva dva ili tri kruga, vec dobrim voznjama, pametnom taktikom i setup-om kroz kvale i citavu utrku. Stoga mislim da je od svih nas potrebno malo vise opreza u tim pocetnim trenutcima,koji ionako ne utjecu na nista, osim ovako kad se skoro pola vozaca nadje unutar nevolja.
Pozz svima
poruka timskom kolegi aircanadi aka vince carter ajde dodaj me na MSN da mozemo dogovarati timsku taktiku (nick CrazyMo ili mail
[email protected])